Tuhmat viestit

Vierailija

Monenko suhteessa harrastetaan ns. "tuhmia viestejä"? Moniko tykkää niistä?

Miesystäväni saattaa lähettää minulle viestejä tyyliin: "Etpä tiedä paljon munaa saat ensi kerralla" tai "Nytkin muna ihan kovana, kun ajattelen sua". Olenko mä ainoa, jota tällaiset viestit lähinnä ällöttää? Olen tästä sanonut miehelle, mutta mitään muutosta ei tapahdu.

Kommentit (4)

Vierailija

Onnistuu ja on tuntunut kiihottavalta vain tietynlaisen miehen kanssa. Ei ehkä sellaisen, joka puhuu suoraan munasta. Senhän olisi voinut jättää noista molemmista esimerkkilauseista pois, ja silti olisi ymmärtänyt.

Vierailija

Minulla ei ole koskaan ollut tuollaisia miehiä. Riippuu niin miehestä, tykkäisinkö. Joillekin sopii tuhmien puhuminen. Jotkut tekevät itsestään jotenkin nolon. Mutta yleisesti en tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tää mies puhuu munat ja kyrvät ja haluaa työntyä märkään pilluun. Puhe siis hyvin suoraa.

-- ALOITTAJA

Kuulostaa joo vähän oksettavalta. Mulla on mies, joka suurinpiirtein punastelee kun sanon jotain pientä tuhmaa. En koskaan mitään tosi pervoa, vaikka joskus tekisi mieli kiusata ja nähdä miehen ilme. En tajuu miten se voikin olla sellainen kun muuten on avoin ja puhelias ja sosiaalinen. Eikä yhtään ujo muuten ja seksissä on hyvä ja huomioonottava.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat