Mummon kuolemantuottamuksesta tuomitun tytön postaukset feissarimokissakin

Vierailija

Jotta kenellekään ei jäisi epäselväksi mistä oli kyse:
http://www.feissarimokat.com/2015/11/uhrini-muistolle/

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Saattoi olla että olosuhteet ja kokemattomuus oli ylivoimaisia tässä tapauksessa, mutta tapauksella ilakointi julkisuudessa on kyllä jotain mitä ei voi sulattaa.

Kunnioituksen puute näyttää olevan suuri. Onko tämä nykynuorisolle ominaista vai yksittäinen tapaus ...

Vierailija

Minä oon odotellut että tuo Essi esittäisi tapahtuneesta julkisen anteeksi pyynnön uhrille ja omaisille, olisi osoittanut ees pientä surua tai katumusta vaan ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä oon odotellut että tuo Essi esittäisi tapahtuneesta julkisen anteeksi pyynnön uhrille ja omaisille, olisi osoittanut ees pientä surua tai katumusta vaan ei.

Miksi julkinen? Ja miksi oletetaan että ei kadu jne?

Vierailija

Se Kia tuossa sairaimmailta tuntuu.

Tehän ette tiedä käykö tekijä itse esim. terapiassa, vetää lääkkeitä jne. kestääkseen tapahtuneen. Nuo päivitykset ei kerro mitään siitä millaisessa meilentilassa elää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös ne kaverit siinä ilakoi eikä tyyppi itse. 

Niinpä. Erehtyikö joku nimissä? ei se päälleajaja itse mitään naurunaamoja ole laittanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi julkinen? Ja miksi oletetaan että ei kadu jne?

Koska hän on ihan julkisesti osoittanut että tämä oli hänestä lähinnä hauska tapaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne kaverit siinä ilakoi eikä tyyppi itse. 

Niinpä. Erehtyikö joku nimissä? ei se päälleajaja itse mitään naurunaamoja ole laittanut.

Lukaiseppa vielä kerran.

Vierailija

Aikaisemmin on Essin profiilissa FB:ssä paljonkin näitä juttuja julkisena, nyt on ne poistanut tai piilottanut. Myös hänen äitinsä on "riehunut" omassa profiilissaan miten hänen pikku tyttönsä nyt vaan hupsista tälläin teki ja se on muka niin kamalaa tms.

Oksettavaa sakkia. Oikein kunnon WT

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. On varmaan vanhemmat ylpeitä lapsestaan, huh.

Pahinta tässä on se, että vanhemmat varmaan ovat ylpeitä lapsestaan. Ei tuollainen pässi-Essi mistään hyvästä perheestä noine mielipiteineen tule. Vanhemmat ovat 100% samanlaisia tampiota. Koko suku myös. Kaveripiiri nyt on todistetusti samanlaisia herneaivoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat