Lapsi joka inttää ja väittelee kaikesta

Väsynyt

Joka asia pitää toistaa 100 kertaa. Kapinoi vastaan kaikessa tekemisessä. Aamusta iltaan. Ei tottele. Ei noudata sääntöjä. Jokainen rutiini on tappelua ja joudun toistamaan kaiken tuhat kertaa ennenkuin asioita tapahtuu. Aamut, illat, nukkumaanmenot. Olen niin loppu että menen välillä parvekkeelle itkemään raivosta. Minulla on rajat, vaadin lapselta tottelevaisuutta tietyissä asioissa ja omatoimisuutta. Haluan, että kun sanon vaikka "nyt nukkumaan" , asia alkaa hoitua ja tapahtua. En jaksa toistaa ja käskeä sataa kertaa. Kyse eskarilaisesta. Onko normaalia?

Kommentit (2)

Vierailija

Ei välttämättä ole normaalia. Oletko googlannut esim. uhmakkuushäiriöstä?

t. neuropsykiatrista häiriötä sairastavan lapsen äiti

Vierailija

Ai semmoinenkin on. Minulla vain tämä 1 lapsi, en siis osaa verrata. Riitojen jälkeen lapsi on tosi ihana ja sovimme puolin ja toisin ja pyydämme anteeksi. Sitten taas aamulla kello kuusi: "herää nyt" , toistetaan sata kertaa "pue päälle", toistetaan sata kertaa ... ja kiukuttelua ja oikkuja kaikesta aina sukkien väristä takin vetoketjuun. Illalla sama meno jatkuu. Lapsi kokeilee kaikki temput jottei tarvis mennä unille. Sitten tulee oltua tosi paska vanhempi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat