Sain mystisen kutsun pikkujouluihin

Kutsuvieras

Sain siis kutsun työpaikan pikkujouluihin tekstiviestillä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun lopetin työt kyseisessä firmassa jo 10 vuotta sitten enkä ole sen jälkeen pitänyt yhteyttä. Viesti mitä ilmeisimmin on jostain syystä tullut minulle vahingossa, mutta mistä ihmeestä vielä 10 vuoden jälkeen kaivavat numeroni? Pohdin nyt, että pitäiskö pokkana ilmestyä paikalle kun kerta on kutsuttu? :D

Kommentit (9)

Vierailija

Ei pyydetty edes vastaamaan, oli vain aika ja paikka ilmoitettu. Enpäs muuten edes tarkistanut löytyykö kyseistä numeroa Fonectasta, josko kyseessä on jokin pila tai vielä pahempaa :O Tarkistanpas heti!

AP

Vierailija

Ehkä tullut väärälle "Tarjalle" (leikitään, että Tarja on nimesi) eli ehkäpä kyseisessä yrityksessä on nytkin töissä Tarja, ja viestin piti lähteä hänelle, mutta lähtikin sinulle eli väärälle Tarjalle. Sinuna laittaisin viestiä takaisin ja kyselisin, että olikohan ihan tarkoituksella tullut juuri sinulle -ei sitten se toinen Tarja jää vahingossa juhlista paitsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä tullut väärälle "Tarjalle" (leikitään, että Tarja on nimesi) eli ehkäpä kyseisessä yrityksessä on nytkin töissä Tarja, ja viestin piti lähteä hänelle, mutta lähtikin sinulle eli väärälle Tarjalle. Sinuna laittaisin viestiä takaisin ja kyselisin, että olikohan ihan tarkoituksella tullut juuri sinulle -ei sitten se toinen Tarja jää vahingossa juhlista paitsi.

Nimeni on sen verran harvinainen, että olisi aika sattuma jos kyseiseen (alle 100 henkilöä) yritykseen olisi tullut toinen saman niminen. Mutta ei tietenkään mahdotonta.

Vierailija

No tarkista sen firman puhelinnumero. Voi olla, että vastuuhenkilöillä on joku iki vanha lista. Nimimerkillä itse olin saanut postia osoitteeseen, jossa asuin 2 vuotta sitten. Onneksi siinä osoitteessa asuu sukulainen, joten sain postini itselleni. Oli vielä virallista postia ja osoite oli jäänyt tietokantaan kummittelemaan, kun oli ns. kakkososoitteena silloin, työn vuoksi toinen asunto, eli ei päivity maistraatin kautta. Samoin kun olin yhdessä yhdistyksessä hallituksessa, niin riitti se, että siellä oli etunimikaima. Jatkuvasti sain ilmoitella, että tämä posti oli taidettu tarkoittaa sille toiselle "Liisalle". 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat