Miten unohtaa ihastus? Ja mitä tilalle, kun viime kuukaudet olen

Vierailija

saanut virtaa juuri tuon ihastumisen takia? Mies ei halua sitoutua. Meillä on ollut mukavaa yhdessä ja seksi sujuu, mutta tulevaisuutta meillä ei ole.

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla sama tilanne. Tuttavuus ihanan miehen kanssa, tulevaisuus mahdoton. Tosin ei tässä mitään perhettä ole tarkoituskaan perustaa.

Ajattelen miestä koko ajan. Emme ole yhteydessä ja nyt mietin koko ajan pitäisikö viestittää jotakin. Ihan älyttömiäkin ideoita kuten kukkalähetys työpaikalle. Kertoo varmaa siitä, kuinka sekaisin olen.

Mies oli mun tasaisen harmaaseen arkeeni kuin adrenaliinipiikki.

Musta on tullut oikea stalkkeri, oon kaivannut kaikkea mahdollista tietoa mitä netistä löytyy (ja sitä löytyy, uskokaa pois). Olen jopa ajatellut matkustaa miehen kotikaupunkiin fiilistelemään.

Jotenkin tuntuu, että googlettaessani hänen tietojaan, olen hänen lähellään.

Vierailija

Mulla sama ongelma joten nostan.
On vähän auttanut mulla se, että ajattelen että se saattaa panna tai ainakin katsella toisia naisia. Siis miettii jostain toisesta itselleen seksiseuraa tai tyttöystävää, vaikka mä olen tässä! Eihän se kovin ilahduttavaa ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Tuttavuus ihanan miehen kanssa, tulevaisuus mahdoton. Tosin ei tässä mitään perhettä ole tarkoituskaan perustaa.

Ajattelen miestä koko ajan. Emme ole yhteydessä ja nyt mietin koko ajan pitäisikö viestittää jotakin. Ihan älyttömiäkin ideoita kuten kukkalähetys työpaikalle. Kertoo varmaa siitä, kuinka sekaisin olen.

Mies oli mun tasaisen harmaaseen arkeeni kuin adrenaliinipiikki.

Musta on tullut oikea stalkkeri, oon kaivannut kaikkea mahdollista tietoa mitä netistä löytyy (ja sitä löytyy, uskokaa pois). Olen jopa ajatellut matkustaa miehen kotikaupunkiin fiilistelemään.

Jotenkin tuntuu, että googlettaessani hänen tietojaan, olen hänen lähellään.

Täytyy olla sitten joku enemmän esillä oleva ihminen, jos googlesta löytyy tietoa :O ja nää miehet joita tapaatte on tietysti parisuhteessa/ naimisissa?!

Vierailija

Sama ongelma :( Ja minä en ole ikinä edes päässyt miehen kanssa lähempään kontaktiin, enkä tule pääsemäänkään, mies ihan eri tasoa kuin meikäläinen. Mutta olen niin ihastunut, että iltaisinkaan ei meinaa uni tulla kun päässä pyörii fantasiat minusta ja siitä miehestä, ja aina kun millään tapaa hän tulee ajatuksiini, alkaa panettaa niin että on pakko käydä vaikka kesken työpäivän vessassa laukaisemassa tilanne. 

Tämä on ihan hullut, olen nimittäin tosikkoluonteinen lähes nelikymppinen nainen, joka en ole nuorena ikinä tällä tavalla ihastunut. Teininä katselin sivusta ulkopuolisena, kun muut meni sekaisin ihastuksista, enkä ymmärtänyt ollenkaan. Nyt on sitten iskenyt vähän kypsemmällä iällä, ja vielä tyyppiin johon ei ole mitään mahdollisuuksia. Jos ilmaisisin ihastukseni sille, se varmasti nauraisi... Täytyy vaan toivoa ettei tätä montaa vuotta jaksa kuumeilla tätä ihastusta, että menisi lopulta ohi. Useamman kuukauden on kyllä jo kestänyt.

Vierailija

Ihastukseni on vapaa, tosin henkisesti vielä jonkin verran kiinni entisessä naisessa, josta eronnut muutama kk sitten. En haluaisi pommittaa viesteillä, vastailee se kyllä. En voi olla laittamattakaan viestejä. Ihan sekotoimintaa, vaikka olen aikuinen, järkevä ja hyvässä työpaikassa oleva nainen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat