Vit*ttaa,olen ollut varatun kans suhteessa nyt pari kuukautta

Vierailija

ja nyt haluaisin lopettaa suhteen koska olen tavannut kiinnostavan miehen. Mutta tää edellinen roikkuu kiinni. Miten hitossa sille saa tankattua että nyt loppuu?

Kommentit (9)

Vierailija

Sano, että olet viimein pystynyt käsittämään, että hänellä on jo vaimo tai perhe ja haluat lopettaa suhteen varatun miehen kanssa.

Olet jo löytänyt itsellesi uuden varatun miehen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano, että olet viimein pystynyt käsittämään, että hänellä on jo vaimo tai perhe ja haluat lopettaa suhteen varatun miehen kanssa.

Olet jo löytänyt itsellesi uuden varatun miehen. 

No tämä uus ei taida olla varattu. -ap

Vierailija

Olen myös tapaillut miestä pari kuukautta ja selvisi, että tämä on edelleen "exänsä " kanssa. Tekisi mieli ilmoittaa tuolle naiselle, että mies sutinoi muuallakin. Miten voisi ilmoittaa.?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen myös tapaillut miestä pari kuukautta ja selvisi, että tämä on edelleen "exänsä " kanssa. Tekisi mieli ilmoittaa tuolle naiselle, että mies sutinoi muuallakin. Miten voisi ilmoittaa.?
En mä tiiä. Anonyymisti. En mä tiiä onko siinä järkeä kuitenkaan. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Merkkaile pienillä punaisilla verenpurkaumilla :D kynnenjäljet persuksissa ajavat saman asian.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiiä. Anonyymisti. En mä tiiä onko siinä järkeä kuitenkaan. -ap

Olisin itse halunnut tietää mieheni sivusuhteesa. Mielestäni vaimolle kuuluu kertoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat