Vit*ttaa,olen ollut varatun kans suhteessa nyt pari kuukautta
ja nyt haluaisin lopettaa suhteen koska olen tavannut kiinnostavan miehen. Mutta tää edellinen roikkuu kiinni. Miten hitossa sille saa tankattua että nyt loppuu?
Kommentit (9)
Uhkaa kertoa sen vaimolle. Häviää ku pieru saharaan,i promise.
Sano, että olet viimein pystynyt käsittämään, että hänellä on jo vaimo tai perhe ja haluat lopettaa suhteen varatun miehen kanssa.
Olet jo löytänyt itsellesi uuden varatun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että olet viimein pystynyt käsittämään, että hänellä on jo vaimo tai perhe ja haluat lopettaa suhteen varatun miehen kanssa.
Olet jo löytänyt itsellesi uuden varatun miehen.
No tämä uus ei taida olla varattu. -ap
Olen myös tapaillut miestä pari kuukautta ja selvisi, että tämä on edelleen "exänsä " kanssa. Tekisi mieli ilmoittaa tuolle naiselle, että mies sutinoi muuallakin. Miten voisi ilmoittaa.?
Vierailija kirjoitti:
Olen myös tapaillut miestä pari kuukautta ja selvisi, että tämä on edelleen "exänsä " kanssa. Tekisi mieli ilmoittaa tuolle naiselle, että mies sutinoi muuallakin. Miten voisi ilmoittaa.?
En mä tiiä. Anonyymisti. En mä tiiä onko siinä järkeä kuitenkaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Merkkaile pienillä punaisilla verenpurkaumilla :D kynnenjäljet persuksissa ajavat saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiiä. Anonyymisti. En mä tiiä onko siinä järkeä kuitenkaan. -ap
Olisin itse halunnut tietää mieheni sivusuhteesa. Mielestäni vaimolle kuuluu kertoa.
Teit väärin ja hän myös. Jätät vaan sen heti.