Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miks te katotte urheilua telkusta?!?
10.02.2006 |
mitä järkeä on seurata urheilua sohvan pohjalta, kun voisi itse olla urheilemassa? Torino boikottiin mun osalta, EVVK!
Kommentit (4)
Kattelin paljonkin, kun olin depiksissä. Ei olis pystynyt seuraamaan mitään muuta, ei olis kestänyt kärrillä. Eikä olis jaksanyt/pystynyt tekeen mitään muutakaan.
Nyt en enää kattele juurikaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="10.02.2006 klo 22:00"]
mitä järkeä on seurata urheilua sohvan pohjalta, kun voisi itse olla urheilemassa? Torino boikottiin mun osalta, EVVK!
[/quote]
Komppi tälle.
Alue: Aihe vapaa
Ymmärrän hyvin.