Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytät exiesi kuvia tms?

Vierailija
03.02.2006 |

Olen löytänyt uuden kumppanin ja meillä on yhteinen lapsi. en silti tahdo hävittää valokuva-albumeja " entisestä elämästäni" . olen roudannut ne kellarin perälle. en säilytä niitä siksi että kaiholla muistelisin, mutta tahdon kuitenkin säilyttää muistoja elämäni varrelta -miestä loukkaamatta. Nyt mies tahtoisi siivota kellarin enkä tiedä mihin vanhat kuvat survoisin koska en tahdo että mies katsoo niitä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alimmaisena kylläkin, eikä niitä näytellä anopille ym. mutta toisaalta kummatkin hyväksyvät toisensa menneisyyden eikä meistä kumpikaan ole kovin mustasukkaista tyyppiä. Mieheni ei välitä vanhoja kuviaan katsella, mutta minä katselen aika usein ja vajoan muistoihini, mutta mitä pahaa siinä on?

Vierailija
2/6 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisestä elämästä. Osa valokuvista on albumeissa ja hyllyssä, osa taas (joita ei vielä oo liimattu minnekään) laatikossa, jossa päiväkirjat ja muutkin tollaset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olen itse ottanut. Lisäksi oli yhdestä toisesta - joka nyt ei ihan exän asteelle päässyt, oli muutaman yön jttu - niin lehtileike samassa paikassa, mutta sen heitin 20v säilytyksen jälkeen pois joku aika sitten. Samoin muuten kävi toiselle lehtileikkeelle kolmannesta tyypistä. Sitten se yksi suurista ihastuksista - hänestä on kuvia alpumissakin ja viimeinen postikortti - se teksiosa työpöytäni laatikossa.

Vierailija
4/6 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esillä pidän vain perheeni ja lasteni kuvia.

Vierailija
5/6 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alastonkuvat kyllä revin ja hävitin roskiin

Vierailija
6/6 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka pitää ylpöydän laatikossa - oletko päässyt edes irti..

Törkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi