olen 40-vuotias lapseton sinkkunainen. Kysy jotain

Vierailija

Illan viihdykkeeksi

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Olen juuri aloittanut katsomaan Sinkkuelämää -sarjaa. Oletko katsonut sitä? Kuka heistä muistuttaa eniten sinua? 

Anyway, pakko sanoa että harvinaisen lapsellisia ja käytöstavattomia nämä leidit ovat.... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Montako metriä kyrpää olet ottanut pimppiisi ja peppuusi elämäsi aikana?

Toi edellinen en ollut minä. Viisi miestä on ollut. Tarkoitatko yhteensä näillä viidellä miehellä? Veikkaan että alle metriin jää ;) t. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen juuri aloittanut katsomaan Sinkkuelämää -sarjaa. Oletko katsonut sitä? Kuka heistä muistuttaa eniten sinua? 

Anyway, pakko sanoa että harvinaisen lapsellisia ja käytöstavattomia nämä leidit ovat.... 

Jos noista on pakko valita, niin se lyhytpunatukkainen. Nimeä en muista.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako sinua jokin asia? Mitä kaipaat elämääsi?

Ehkä se, että jäin niin pitkäksi aikaa lapsettomaan liittoon. Tiedän kyllä että en olisi halunnut siitä lähteä, eroaminen oli rankkaa, kuten aavistelinkin.

Kaipaan vielä läheistä ihmissuhdetta, mutta ehkä eniten tasapainoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"No eipä ole. Mität vihjaat, että elämä on ohi ja odottelen vain kuolemaa :D"

Ajattelin hieman toisin.

No mikäs siinä. En ajattele vielä kuolemaa. Omaani. Tai varsinkaan sen jälkeistä aikaa. Nyt kun nopeasti ajattelin, niin mua ei ahdista niin paljon maailman asiat, kun läheisiä ei jää jälkeeni niitä todistamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paras päätös, minkä olet tehnyt?

Läksin aikanaan opiskelemaan pitkän kaavan mukaan, vaikka poikaystävä ja helppo työ houkutti jäämään

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat