Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postilakko on näemmä jo alkanut

Vierailija

Ei tullut Kirkko & Kaupunki -lehteä saatana!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Niillä on ylityökielto liitolta, joka päivä on ylitöitä nykyään, kun Posti ei suostu palkkaamaan lisää väkeä hoitamaan postia. Sen sijaan antaa aina vaan isompia piirejä jaettavaksi. Saat huomenna mitä luultavimmin lehtesi t. Postilainen

Vierailija

Posti on kuin Venäjän vallan ajalta tai no sieltähän se onkin. Postilaiset ovat isopalkkaisia laiskiaisia, suurin osa vielä kouluttamattomiakin ja saavat työn vaikeuteen nähden aivan liikaa palkkaa. Hyvä vaan kun postille tulee kilpailijoita. Paska putoaa rattailta.

Vierailija

Nii että kun ei oo koulutusta voi hyvin juosta 1500e/kk palkalla 80 rappua per päivä säässä,kun säässä,ja kaikki muut työvaiheet vielä päälle??

Vierailija

Mä oon viikon odottanut postia Oikeusrekisterikeskuksesta. Eipä ole tullut. Taitaa nykyään punikeilla olla käytännössä joka päivä lakkopäivä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nii että kun ei oo koulutusta voi hyvin juosta 1500e/kk palkalla 80 rappua per päivä säässä,kun säässä,ja kaikki muut työvaiheet vielä päälle??

jep, ihan riittävä korvaus

jos haluaa parempaa liksaa, menee toisiin töihin hankittuaan paremman koulutuksen

olen pari kertaa ollut postilla kesätöissä ja laiskempaan porukkaan kuin postilaisiin en ole ikinä sen jälkeen törmännyt

Vierailija

jerbul kirjoitti:
No kuka vittu sitä paska-aviisia kaipaakaan :DDDDDDDDDD

No mä en voi käydä paskalla ilman sitä.

Vierailija

Postissa osataan kyllä liikkua hitaasti kuin etana siellä tiskin takana. 3 lukee jotain lappua ja yksi etana palvelee viittä asiakasta. Onneksi on nykyään nuo lokerikkopostit. Osaan itse noutaa paketin kymmenen kertaa nopeammin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Postissa osataan kyllä liikkua hitaasti kuin etana siellä tiskin takana. 3 lukee jotain lappua ja yksi etana palvelee viittä asiakasta. Onneksi on nykyään nuo lokerikkopostit. Osaan itse noutaa paketin kymmenen kertaa nopeammin.

Nimenomaan näin. Ja joka helevetin viikko kirjeet ja lehdet menee väärään osoitteeseen tai väärään laatikkoon oman laatikon viereen. Eikö Postin työntekijät osaa lukea eikä kirjoittaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
jerbul kirjoitti:
No kuka vittu sitä paska-aviisia kaipaakaan :DDDDDDDDDD

No mä en voi käydä paskalla ilman sitä.

Marja-Tertun järkyttävä tarina: Postilakko aiheutti ummetuksen! Katso kuvat!

Vierailija

Hiton valehteva posti. Ei ne ainakaan osaa hommiaan.

Mulle on tulossa paketti ja siihen on lähetystunnus. No, lähetystunnuksella se löytyi jo eilen, kohdepostinumero oli oikea. Tänään lähetystunnuksella haettu tiedot, väärin lajiteltu. Ja kohdepostiumerokin ihan eri kuin alkuperäisesti. Ja Posti kieltää, että on heidän virheensä. Pitää olla yhteydessä lähettäjään, koska Posti ei ole muka virhettä tehnyt. Ja Posti ei kuulemma voi muuttaa kohdepostinumeroa.

Tarkistin lähettäjältä kohdepostinumeron, se on oikein. Eli joku tässä nyt valehtelee, se en ole minä eikä lähettäjäkään. Tästä lähin pyrin välttämään Postin "palveluita" entistä enemmän. Voisin jopa maksaa toimivasta palvelusta. Postin monopolin on aika murtua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat