Miten kynsisienestä eroon, lopullisesti?

Vierailija

Suun kautta otettavasta lääkekuurista tuli todella pahat sivuoireet! Nyt olen ostanut teepuuöljyä ja laittanut sitä joka päivä. Sieni levinnyt jo kolmanteenkin kynteen :(

Kommentit (12)

Vierailija

Abicin-pihkalakka voisi tehota. Mutta kyllä lääkekuuri (sisäisesti) on varmin, kaikella muulla epävarma hoitotulos ja todella pitkäkestoinen hoito... noin 1/2 vuotta.

Vierailija

Luin ohjeen, että jalat liottaisi kerran viikossa etikkavedessä, niin pitäisi sillä estyä ettei sieni leviä enää muihin kynsiin. Mutta mitenkäs noista sienen saastuttamista kynsistä sitten pääsee eroon?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Abicin-pihkalakka voisi tehota. Mutta kyllä lääkekuuri (sisäisesti) on varmin, kaikella muulla epävarma hoitotulos ja todella pitkäkestoinen hoito... noin 1/2 vuotta.

Oletko itse testannut vai kuullut jostain muualta?

Vierailija

föönaa kynttä joka aamu ja aina suihkun jälkeen muutama minuutti. syy: sieni inhoaa kuumuutta ja kuivuutta. tää resepti auttaa, en väitä että parantaa, mutta se auttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin pääsin eroon omasta, lapsuudesta saakka piinanneesta kynsisienestä. Kukaan lääkäri ei vain tunnu noin pitkää kuuria kirjoittavan... Kävin itsekin aina uudestaan ja uudestaan hakemassa kuurin toisen jälkeen kun tiesin useammasta kokemuksesta että yksi yksittäinen kuuri ei tehoa mitenkään.

Vierailija

Ei ole itselläni kokemusta kynsisienestä, mutta tiedän että Abicin-pihkalakka on tarkoitettu juuri kynsisienen hoitoon... kotimainen Repolar valmistaja. Heidän tuotteitaan on myös mm. pihkasalva, jota voi käyttää esim. painehaavojen hoidossa.

Vierailija

No niin, kiitos! Tuota pihkalakkaa voisin seuraavaksi siis kokeilla! Toinen mitä olen miettinyt että jos kerralla yrittäisi laserilla poistattaa, mutta kun se on opiskelijabudjetille aivan liian kallista :(

Vierailija

Laventeliöljyä ensin muutama tippa pumpulipuikkoon ja kynnelle, aamuin illoin. Joka kynnelle eri puikko. Sitten vicks vaporubia illalla. Päiväksi laastarit kynsien päälle niin ei leviä. Jos on oikein paha niin ei välttis paranna täysin, mutta mulla laventeliöljy vei lievemmän tapauksen. Kuivaamista voisi myös kokeilla, föönillä siis.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat