Charlie Sheen ja totuus
Tässä se totuus punnitaan. Kun miehellä on mahdollisuus paneskella niin paljon naisia, kuin mieli lystää, niin näinhän Alfa tekee. Charlie saa naista enemmän parissa tunnissa kuin palstalla ruikuttavat naispeelot koko elämänsä aikana.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan kuka tahansa huoran ostettua, kun maksaa siitä. Mitä alfaa siinä on?
Vitsailet vissiin? Filmitähdillä ei ole koskaan ollut vientiä ja miehen asema ei kiihoita naisia. Juupajuu.
Sheen käytti nimenomaan maksullisia naisia, törsäsi kymppitonneja panoon. On se alfa.
Jos mulla olisi miljoonia, niin kyllä voisin laittaa rahaa naisen jota _haluan_ panna. Se ei merkitsisi enempää kuin normaalisti toimeentulevalle kymppiä. Kyllä Charlie on saanut enemmän naista ilmaiseksi, kuin tällä palstalla kukaan tulee koskaan saamaan.
Sitä olen aina ihmetellyt näiden panomiesten kohdalla kuten vaikka just Charlie tai G.Simmons että vittu merkkaako ne ne kaadot johonkin vihkoon kun noin tarkasti tietävät? 5000 panoa. Vai onko kyseessä vain joku mittaluokka jonka tarkoitus on kertoa että joo, kyllä tässä on montaa reikää tullut hoonattua.
Joo eihän ne huorat maksua ota, taitaa ap:n tiedot olla Pretty Womanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoria saa kuka tahansa, jopa minun tuloilla määrä olisi aika kova, jos päättäisin ruveta heidän palveluja ostamaan. Sensijaan tyydyn vähempään ja ei tarvitse maksaa mitään.
Olet vain kateellinen. Ne naiset saa rahansa "töistä" ei Charlien tarvitse niille maksaa, koska ne saa uraansa nostatusta olemalla hänen kanssaan.
Kateelinen narkkarille joka on saanut hiv joltain huoralta, mietis nyt hetki. Lähinnä säälittää tuollaiset reppanat.
Vierailija kirjoitti:
Sheenin ihailijat ovat liian köyhiä tai pihejä ostaakseen edes huoran. Sitten pitävät Sheeniä alfana, kun se niitä ostelee. :D
Niinkö. Pari kertaa on tullut laitettua rahat likoon.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen aina ihmetellyt näiden panomiesten kohdalla kuten vaikka just Charlie tai G.Simmons että vittu merkkaako ne ne kaadot johonkin vihkoon kun noin tarkasti tietävät? 5000 panoa. Vai onko kyseessä vain joku mittaluokka jonka tarkoitus on kertoa että joo, kyllä tässä on montaa reikää tullut hoonattua.
Noin lukuja. Voi olla, että Charlie on yhtynyt 4900 tai 5100 naiseen, ei se noissa kinkereissä/noilla määrillä ole niin tarkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Charlie on yksi Charlie. Mitäs sanot niistä miljonääreistä ja muuten vain varakkaista miehistä, jotka ovat onnellisia yhden naisen kanssa eivätkä paneskele muita?
En ole se keneltä kysyit, mutta vastaan silti: ne ovat mielikuvitusolentoja.
Ot: Yksi tyhmemmänpuoleinen tuttu kehui pomonsa käyneen huorissa Saksassa ja huora oli antanut käyntikorttinsa, kun oli niin hyvä poka. Kaveri selitti että on se pomo kova panomies, kun huora halusi vakioasiakkaakseen. :D Nämäkin varmaan ihailee Sheeniä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen laskenut, että parisuhteessa seksiä 2-10 kertaa päivässä alussa ja sitten tahti hieman tasaantuu 1-2 kertaa päivässä ja pitkinä työpäivinä ei vain jaksa paneskella tai sitten antaa naiselle, eikä itse tarvitse mitään. Helpostihan tuosta on vuoden aikana laskettavissa panomäärät jotka jää johonkin 700-1000 kertaan vuodessa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa niinkin, mutta itse en haluaisi kuunaan panna naisia jotka ovat jotain vitun lutkia.
Just niitähän pannaan ja avioliittoon säästetään rakastelu.
Ei tämä Charlien viimeinen kihlattu kyllä ruma ole. Olisiko tämä Charlien pano nro. 4790.
http://siempre889.com/wp-content/uploads/2013/12/BrettRossi-760x300.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoria saa kuka tahansa, jopa minun tuloilla määrä olisi aika kova, jos päättäisin ruveta heidän palveluja ostamaan. Sensijaan tyydyn vähempään ja ei tarvitse maksaa mitään.
Olet vain kateellinen. Ne naiset saa rahansa "töistä" ei Charlien tarvitse niille maksaa, koska ne saa uraansa nostatusta olemalla hänen kanssaan.
Kateelinen narkkarille joka on saanut hiv joltain huoralta, mietis nyt hetki. Lähinnä säälittää tuollaiset reppanat.
Et sinä ole yhtään parempi, kuin ne naiset, vaikka näin haluatkin itsellesi uskotella. Filmitähdetkin ovat nyt reppanoita? Onhan tämä sentään AV palsta. Oi että.
Tiedän monta kovaa panomiestä jotka leuhkii saamisillaan, voin kertoa että ei käy kateeksi kun tietää mikä niiden naisten taso on. Kyllä kait määrät nousee, jos ei ole mitään tasorajaa ja kelpaa vaikka vanhustentalon mummotkin. Itsellä nyt joku roti tohonkin hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Ot: Yksi tyhmemmänpuoleinen tuttu kehui pomonsa käyneen huorissa Saksassa ja huora oli antanut käyntikorttinsa, kun oli niin hyvä poka. Kaveri selitti että on se pomo kova panomies, kun huora halusi vakioasiakkaakseen. :D Nämäkin varmaan ihailee Sheeniä.
Laitoin plussia. On kova pomo kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta kovaa panomiestä jotka leuhkii saamisillaan, voin kertoa että ei käy kateeksi kun tietää mikä niiden naisten taso on. Kyllä kait määrät nousee, jos ei ole mitään tasorajaa ja kelpaa vaikka vanhustentalon mummotkin. Itsellä nyt joku roti tohonkin hommaan.
Toki niissäkin on eroja. Tutullani aikoinaan lähes joka viikonloppu uusi tyttö kainalossa, ja joka kerta hyvännäköinen. Hän oli/on ns. naisiin hyvin menevä tyyppi, hyvä juttelemaan, hyvä käytöksinen ja erittäin komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlie on yksi Charlie. Mitäs sanot niistä miljonääreistä ja muuten vain varakkaista miehistä, jotka ovat onnellisia yhden naisen kanssa eivätkä paneskele muita?
Mitäpä sinä tietäisit meidän salasuhteista. En mitenkään ihannoi niitä tietenkään, Charliekin on tehnyt kaiken avoimesti. Kaikkihan tämän ovat tienneet, että miehen menojalkaa on vipattanut ja on moniin naisiin päin. Ei tämän pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä, mutta on mies elänytkin!
Avoimesti, tjaa... Charlie vakuutti telkkarissa miten on kertonut kaikille hoidoilleen tartunnasta, ja nyt samaiset hoidot kertovat ihan toista ja juoksevat raivoissaan testeihin. Semmoinen avoin alfa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään merkkaa. Tollaset tuhansien lukemat on vaan mitättömän pippelin jatkeita, eli puheita vailla tekoja. Toki he jokusen naisen ovat kaataneet, mutta tollaset tuhatlukemat on täysin hatusta vedettyjä ja todellisuutta HUOMATTAVASTI suurempia.
Itse olen noissa touhuissa ollut keskiverto heepoa huomattavasti aktiivisempi ja vaikka minun tapauksessa puhutaan ainoastaan luokasta 100-200 eri tapausta, niin siltikään en pysty varmasti sanomaan edes sitä, onko tarkka luku lähempänä sataa, kuin kahtasataa.
Näin ollen jokainen voi tykönään miettiä, kuinka realistisia ja oikeaan osuvia tuollaiset tuhansiin nousevat luvut ovat. Varsinkin näiden rehvastelijoiden "sankarteot" on pääosin tehty enemmän tai vähemmän sekavassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tyypin joka maksoi ekstraa, että saa vetää paljaalla jotain huoraa. Oikein miesten mies, voit kuvitella minkälaisena pellenä häntä pidetään meidän kavereiden kesken. Ollaan naurettu monet naurut.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa niinkin, mutta itse en haluaisi kuunaan panna naisia jotka ovat jotain vitun lutkia.
Sori, piti laittaa yläpeukku.
Jos Sheen on nainut 5000 eri naista niin oletetaan, että on hän varmasti 500 saanut ilmaiseksi. Siinäkin on jo tavoitetta monelle "panomiehelle".