Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Charlie Sheen ja totuus

Vierailija

Tässä se totuus punnitaan. Kun miehellä on mahdollisuus paneskella niin paljon naisia, kuin mieli lystää, niin näinhän Alfa tekee. Charlie saa naista enemmän parissa tunnissa kuin palstalla ruikuttavat naispeelot koko elämänsä aikana.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä se totuus punnitaan. Kun miehellä on mahdollisuus paneskella niin paljon naisia, kuin mieli lystää, niin näinhän Alfa tekee. Charlie saa naista enemmän parissa tunnissa kuin palstalla ruikuttavat naispeelot koko elämänsä aikana.

Kyllä nyt voi olla saanti heikompaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt voi olla saanti heikompaa.

Voi olla niin, mutta mies on nauttinut elämästään. Luuletko että saamattomat miehet yltävät lähellekään samaan, vaikka eläisivät 200 vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa niinkin, mutta itse en haluaisi kuunaan panna naisia jotka ovat jotain vitun lutkia.

Niillä kaikilla lutkilla on vittu. Get used to it.

Vierailija

Charlie on yksi Charlie. Mitäs sanot niistä miljonääreistä ja muuten vain varakkaista miehistä, jotka ovat onnellisia yhden naisen kanssa eivätkä paneskele muita?

Vierailija

Riippuu edustaako R vai K lisääntymistaktiikkaa. Paljon jälkeläisiä mahdollisimman monen kumppanin kanssa ja jätetään jälkeläiset muiden hoidettavaksi, vai vain yksi kumppani ja hoitaa henkilökohtaisesti ne vähät jälkeläiset. Itse suosin jälkimmäistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Charlie on yksi Charlie. Mitäs sanot niistä miljonääreistä ja muuten vain varakkaista miehistä, jotka ovat onnellisia yhden naisen kanssa eivätkä paneskele muita?

Mitäpä sinä tietäisit meidän salasuhteista. En mitenkään ihannoi niitä tietenkään, Charliekin on tehnyt kaiken avoimesti. Kaikkihan tämän ovat tienneet, että miehen menojalkaa on vipattanut ja on moniin naisiin päin. Ei tämän pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä, mutta on mies elänytkin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu edustaako R vai K lisääntymistaktiikkaa. Paljon jälkeläisiä mahdollisimman monen kumppanin kanssa ja jätetään jälkeläiset muiden hoidettavaksi, vai vain yksi kumppani ja hoitaa henkilökohtaisesti ne vähät jälkeläiset. Itse suosin jälkimmäistä.

Evoluutio suosii taas toista tapaa. Käkikin munii toisten pesiin mahdollisimman paljon ja jättää jälkikasvun hölmöjen hoidettavaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon, että he eivät ole onnellisia.

Vierailija

Huoria saa kuka tahansa, jopa minun tuloilla määrä olisi aika kova, jos päättäisin ruveta heidän palveluja ostamaan. Sensijaan tyydyn vähempään ja ei tarvitse maksaa mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa niinkin, mutta itse en haluaisi kuunaan panna naisia jotka ovat jotain vitun lutkia.

Niillä kaikilla lutkilla on vittu. Get used to it.

Mätäistä vittua en pane.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saahan kuka tahansa huoran ostettua, kun maksaa siitä. Mitä alfaa siinä on?

Voin kertoa, että kyllä on Suomessa joskus tuokin vaikeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saahan kuka tahansa huoran ostettua, kun maksaa siitä. Mitä alfaa siinä on?

Vitsailet vissiin? Filmitähdillä ei ole koskaan ollut vientiä ja miehen asema ei kiihoita naisia. Juupajuu.

Vierailija

Sheenin ihailijat ovat liian köyhiä tai pihejä ostaakseen edes huoran. Sitten pitävät Sheeniä alfana, kun se niitä ostelee. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat