Mä en kestä median heteronormatiivisuutta

Marjut

Siis ei voi olla totta, lukekaa tää juttu:

http://www.voice.fi/daami/suhteet/kannattaako-hanen-kanssaan-menna-naimi...

Me ollaan pitkällä 2000-luvun toisella vuosikymmenellä, ja suomalainen media julkaisee parisuhdejuttuja, jotka on aina kuvitettu h*lvetin heteronormatiivisesti. Kuvissa aina mies ja nainen. Sen lisäksi tossa jutussa sanotaan, että hän aina kantaa kassit jne. Eikä kanna! Tasa-arvoisessa lesbosuhteessa kantamukset jaetaan tasan.

Mun lähipiirissäni melkein kaikki seurustelee naisten kanssa, ja niin muuten seurustelis kaikki maailman naiset, jos media ei ehdoin tahdoin pönkittäisi ja ylläpitäisi tätä sairasta heteronormatiivista maailmaa.

Kommentit (8)

Vierailija

Itse olen homo, mutta eipä minua noin paljon tuollainen "uutisointi" tai median kuvaus arjesta heilauta pätkääkään. Mikä on oikea ongelmasi? Taidat olla aika nuori.

Vierailija

Mitä mieltä ole noista 14,5 kohdasta, jotka teksissä mainittiin? Nähdäkseni kimmastuit kohdan numero 4 jälkipuolikkaasta.

Minä olen sinkku ja aion pysyäkin sinkkuna, mutta jos haluaisin kumppanin, ottaisin miehen. Siinäkin tapauksessa, että 95 % maailman pariskunnista olisi naispareja mallia näyttämässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan pitkällä 2000-luvun toisella vuosikymmenellä, ja suomalainen media julkaisee parisuhdejuttuja, jotka on aina kuvitettu h*lvetin heteronormatiivisesti. Kuvissa aina mies ja nainen. Sen lisäksi tossa jutussa sanotaan, että hän aina kantaa kassit jne. Eikä kanna! Tasa-arvoisessa lesbosuhteessa kantamukset jaetaan tasan.

Mun lähipiirissäni melkein kaikki seurustelee naisten kanssa, ja niin muuten seurustelis kaikki maailman naiset, jos media ei ehdoin tahdoin pönkittäisi ja ylläpitäisi tätä sairasta heteronormatiivista maailmaa.

Itse ainakin olen bi-nainen ja miehen kanssa suhteessa. Kannan itse kantamukseni mielellään ihan hyötyliikunta-mielessä ja se avaa oven, jolla on vähemmän kantamuksia, ei siitä mitään tasa-arvo-asiaa tarvitse tehdä. Minkä ikäinen olet? Monilla naisilla on bi-vaihe jossain vaiheessa elämäänsä, mutta loppujen lopuksi valitsevat miehen, kuten olen itsekin tehnyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat