Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehillä.ei kerry kotitöitä

Vierailija

Tuntuu, että pesen pyykkiä ja silitän lähes joka päivä , tai järjestelen tavaroits, imuroin, tuntuu, että miehellä kone pyörii ehkä kerran viikossa ja siivoamistakaan ei näe, jos vaikka roskapussi täyttynyt, se odottaa kunnes vien sen. tai jos lattia täynnä muruja, niin ei mies ota oma alotteisesti imuria ja imuroi,

jos miehet asuisivat yksin, olisiko heidän koti kaatopaikka, vai eikö ehkä samanlaista sotkua syntyisi. Vessakin on, jos en sitä itse pese, siinä kunnossa viikkoja, kun se nyt pitäisi kuitenkin pestä viikottain ja en voi itse elää liassa, niin minulle sekin työ tulee, miksi mies ei voi lohkaista osan illasta vessan pesuun, jos minäkin niin teen. Nyt kaikki tulee kuin tarjottimella, mutta kun en voi pakolla saada toista tekemään .

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Pyykkikone pyörii ehkä 1.5kk välein, lattian imuroin parin viikon välein tai tarpeen mukaan. Ihan siistiä täällä on. Vika on siinä että sulla on vaan liikaa tavaraa ja sotket liikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että pesen pyykkiä ja silitän lähes joka päivä , tai järjestelen tavaroits, imuroin, tuntuu, että miehellä kone pyörii ehkä kerran viikossa ja siivoamistakaan ei näe, jos vaikka roskapussi täyttynyt, se odottaa kunnes vien sen. tai jos lattia täynnä muruja, niin ei mies ota oma alotteisesti imuria ja imuroi,

jos miehet asuisivat yksin, olisiko heidän koti kaatopaikka, vai eikö ehkä samanlaista sotkua syntyisi. Vessakin on, jos en sitä itse pese, siinä kunnossa viikkoja, kun se nyt pitäisi kuitenkin pestä viikottain ja en voi itse elää liassa, niin minulle sekin työ tulee, miksi mies ei voi lohkaista osan illasta vessan pesuun, jos minäkin niin teen. Nyt kaikki tulee kuin tarjottimella, mutta kun en voi pakolla saada toista tekemään .

Tähän vuoksi erillään asuminen on ainoa mielekäs tapa. Minä siivoan oman vessani, mies ei siivoa omaansa. Minä vaihdan omat lakanani, mies ei vaihda omiaan. Minä asun siistissä asunnossa, mies asuu läävässä. Rakkautta riittää, koska minun ei tarvitse asua hänen läävässään. 

Ei sikolättimiehen kanssa muuteta yhteen.

Vierailija

Taitaa olla muutenkin asioiden siirtely paikasta toiseen ihmissuhteita tärkeämpää. Sääli, turhaan siitä miehiä syytät. Kertoisitko vielä miehesi nimen vai huuteletko täällä seläntakana?

Vierailija

Koska miehet eivät luettele jokaista tiskiharjan pyöräytystään tai roskapussin vientiään jatkuvasti mammapalstalla. Ihanaa , että naiset jaksavat uhriutua ihan normaalista arjestaan. Jos sinulla on eri käsitys siisteydestä, toimit sen mukaan.

En ole vielä kuullut, että yksikään sinkkumies olisi kuollut silittämättömien tyynyliinojen vuoksi. Parisuhteessa nainen on jonkun miehen sen vuoksi jossain päin maailmaa tosin tappaakin, naiset kun ovat kunnostautuneet väkivallantekijöinä oikein hienosti.

Nämä "miehenmuuttajat" päätyvät katkeriksi nalkuttajiksi, ja sitten itketään kuinka miehet ovat paskoja tai miksi se nyt minut jätti, nyhyy.

Vierailija

Naisilla ja miehillä eri siisteyskäsitys. Mua ei miehenä haittaa jos koti on vähän sotkunen ja likainen. Kuhan nyt ei ihan kaatopaikka ole.
T. Yksin asuva mies

Vierailija

Kuka imuroi tai silittää joka päivä? Taitaa olla hiukan neuroottista, tai sitten elämänhallinta on todellakin hukassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisilla ja miehillä eri siisteyskäsitys. Mua ei miehenä haittaa jos koti on vähän sotkunen ja likainen. Kuhan nyt ei ihan kaatopaikka ole.
T. Yksin asuva mies
Tytöt kasvatetaan eri lailla kuin pojat. Siksi useimmilla naisilla siivous on tärkeämpää ja kynnys siivoamiseen matalampi kuin miehillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Yksin asuva mies
Tytöt kasvatetaan eri lailla kuin pojat. Siksi useimmilla naisilla siivous on tärkeämpää ja kynnys siivoamiseen matalampi kuin miehillä.

Höpönlöpönlöö. Älä yleistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesten asunnot on sikolättejä ja piste.

Ihanaa yleistystä. Kaikki naiset ovat supersiistejä, pullantuoksuisia ihanuuksia! Not.

Vierailija

Pelkkää järjestelykyvyn puutetta. Järkevä pari jakaa kotityöt niin, että ne menevät ajankäytöllisesti tasan per vuosi - joitain juttujahan tehdään vain kerran pari vuodessa. Tuolla menetelmällä kertyy kyllä miehellekin tekemistä. Jos hän sitten ulkoistaa ne vaikka siivoojalle niin sehän sopii. Tai voi korvata minulle rahalla tai muilla tavoin, että hoidan jonkun asian hänen listaltaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Yksin asuva mies

Höpönlöpönlöö. Älä yleistä.

Yleistänpäs.

Vierailija

Naiset ovat uniikkeja timantin tavoin loistavia uniikkeja yksilöitä.

Kaikki miehet ovat sikoja.

Toisia kohtaan ei saa tehdä yleistyksiä, toinen ryhmä on aina sika/syyllinen/kusipää.

Näin miesvihapalstalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat