Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehillä.ei kerry kotitöitä

Vierailija
18.11.2015 |

Tuntuu, että pesen pyykkiä ja silitän lähes joka päivä , tai järjestelen tavaroits, imuroin, tuntuu, että miehellä kone pyörii ehkä kerran viikossa ja siivoamistakaan ei näe, jos vaikka roskapussi täyttynyt, se odottaa kunnes vien sen. tai jos lattia täynnä muruja, niin ei mies ota oma alotteisesti imuria ja imuroi,

jos miehet asuisivat yksin, olisiko heidän koti kaatopaikka, vai eikö ehkä samanlaista sotkua syntyisi. Vessakin on, jos en sitä itse pese, siinä kunnossa viikkoja, kun se nyt pitäisi kuitenkin pestä viikottain ja en voi itse elää liassa, niin minulle sekin työ tulee, miksi mies ei voi lohkaista osan illasta vessan pesuun, jos minäkin niin teen. Nyt kaikki tulee kuin tarjottimella, mutta kun en voi pakolla saada toista tekemään .

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikone pyörii ehkä 1.5kk välein, lattian imuroin parin viikon välein tai tarpeen mukaan. Ihan siistiä täällä on. Vika on siinä että sulla on vaan liikaa tavaraa ja sotket liikaa.

Vierailija
2/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tosi paskaisia :P  Sinkkuna en siivonnut koskaan, mutta naisen löydettyäni paljon enemmän :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että pesen pyykkiä ja silitän lähes joka päivä , tai järjestelen tavaroits, imuroin, tuntuu, että miehellä kone pyörii ehkä kerran viikossa ja siivoamistakaan ei näe, jos vaikka roskapussi täyttynyt, se odottaa kunnes vien sen. tai jos lattia täynnä muruja, niin ei mies ota oma alotteisesti imuria ja imuroi,

jos miehet asuisivat yksin, olisiko heidän koti kaatopaikka, vai eikö ehkä samanlaista sotkua syntyisi. Vessakin on, jos en sitä itse pese, siinä kunnossa viikkoja, kun se nyt pitäisi kuitenkin pestä viikottain ja en voi itse elää liassa, niin minulle sekin työ tulee, miksi mies ei voi lohkaista osan illasta vessan pesuun, jos minäkin niin teen. Nyt kaikki tulee kuin tarjottimella, mutta kun en voi pakolla saada toista tekemään .

Tähän vuoksi erillään asuminen on ainoa mielekäs tapa. Minä siivoan oman vessani, mies ei siivoa omaansa. Minä vaihdan omat lakanani, mies ei vaihda omiaan. Minä asun siistissä asunnossa, mies asuu läävässä. Rakkautta riittää, koska minun ei tarvitse asua hänen läävässään. 

Ei sikolättimiehen kanssa muuteta yhteen.

Vierailija
4/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla muutenkin asioiden siirtely paikasta toiseen ihmissuhteita tärkeämpää. Sääli, turhaan siitä miehiä syytät. Kertoisitko vielä miehesi nimen vai huuteletko täällä seläntakana?

Vierailija
5/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät luettele jokaista tiskiharjan pyöräytystään tai roskapussin vientiään jatkuvasti mammapalstalla. Ihanaa , että naiset jaksavat uhriutua ihan normaalista arjestaan. Jos sinulla on eri käsitys siisteydestä, toimit sen mukaan.

En ole vielä kuullut, että yksikään sinkkumies olisi kuollut silittämättömien tyynyliinojen vuoksi. Parisuhteessa nainen on jonkun miehen sen vuoksi jossain päin maailmaa tosin tappaakin, naiset kun ovat kunnostautuneet väkivallantekijöinä oikein hienosti.

Nämä "miehenmuuttajat" päätyvät katkeriksi nalkuttajiksi, ja sitten itketään kuinka miehet ovat paskoja tai miksi se nyt minut jätti, nyhyy.

Vierailija
6/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niitä kerry kun sinä teet kaiken!

Vierailija
7/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ja miehillä eri siisteyskäsitys. Mua ei miehenä haittaa jos koti on vähän sotkunen ja likainen. Kuhan nyt ei ihan kaatopaikka ole.

T. Yksin asuva mies

Vierailija
8/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka imuroi tai silittää joka päivä? Taitaa olla hiukan neuroottista, tai sitten elämänhallinta on todellakin hukassa.

Vierailija
9/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ja miehillä eri siisteyskäsitys. Mua ei miehenä haittaa jos koti on vähän sotkunen ja likainen. Kuhan nyt ei ihan kaatopaikka ole.

T. Yksin asuva mies

Tytöt kasvatetaan eri lailla kuin pojat. Siksi useimmilla naisilla siivous on tärkeämpää ja kynnys siivoamiseen matalampi kuin miehillä.

Vierailija
10/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Yksin asuva mies

Tytöt kasvatetaan eri lailla kuin pojat. Siksi useimmilla naisilla siivous on tärkeämpää ja kynnys siivoamiseen matalampi kuin miehillä.

Höpönlöpönlöö. Älä yleistä.

Vierailija
11/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten asunnot on sikolättejä ja piste.

Vierailija
12/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten asunnot on sikolättejä ja piste.

Ihanaa yleistystä. Kaikki naiset ovat supersiistejä, pullantuoksuisia ihanuuksia! Not.

Vierailija
13/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää järjestelykyvyn puutetta. Järkevä pari jakaa kotityöt niin, että ne menevät ajankäytöllisesti tasan per vuosi - joitain juttujahan tehdään vain kerran pari vuodessa. Tuolla menetelmällä kertyy kyllä miehellekin tekemistä. Jos hän sitten ulkoistaa ne vaikka siivoojalle niin sehän sopii. Tai voi korvata minulle rahalla tai muilla tavoin, että hoidan jonkun asian hänen listaltaan.

Vierailija
14/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Yksin asuva mies

Höpönlöpönlöö. Älä yleistä.

Yleistänpäs.

Vierailija
15/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat uniikkeja timantin tavoin loistavia uniikkeja yksilöitä.

Kaikki miehet ovat sikoja.

Toisia kohtaan ei saa tehdä yleistyksiä, toinen ryhmä on aina sika/syyllinen/kusipää.

Näin miesvihapalstalla.

Vierailija
16/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteyskäsitys on eri. Teidän kannattaa sopia yhteinen taso.

Ei toista voi pakottaa jokapäivä pesemään vessaa ym

Meillä tehdään päivittäin pakolliset. Ruoka, tiskit tm. Keittiötäkään en jaksa päivittäin putsata kunnolla. Lasten koulu ja harrastuskyskaukset. Kaupassakin on ehkä kerran arkena käytävä. Viikonlopuksi isommat ostokset

Siivotaan yhdessä lauantaisin. Pesen pyykit viikonloppuna. Laitetaan yhdessä kaappiin. Pihahommia voimien mukaan. Isompia esim ikkunat, sauna ym harvakseltaan.

En kestäisi, jos minua patistellaan. Enkä patistele ketään.

Lapsetkin saa olla rauhassa. Yhteisiin talkoisiin osallistuvat ilman valituksia

Vierailija
17/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt kun nyt eivät vaan kuulu miehille.

Täyspäinen MIES ei niihin myöskään ryhdy, vaan panee akkansa ojennukseen ja siitä ei sitten tarvitse enää keskustella.

Toisin sitten neidit joilla on pippeli.

Vierailija
18/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoani paljon siistimpänä miehenä loukkaannun siitä, että miehet yleistetään naisia sotkuisemmiksi. Sitä paitsi nykyinen ei ole edes ensimmäinen naisystäväni, joka on minua sotkuisempi, enkä ole edes supersiisti. Naiseni ovat olleet vain niin helvetin epäjärjestelmällisiä ja sotkuisia ihmisiä.

Vierailija
19/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie tekstiilit pesulaan heti, ellei tahra lähde ekalla yrityksellä. Minä taas yritän kotikonstein 10 kertaa, koska olen pihi :D

Samoin mies ostaa uusia tavaroita ellei löydä vanhoja, minä tongin ja järjestelen kaappeja päiviä kunnes löydän etsimäni.

Mies menee hyvillä mielin lenkille nukkaisissa vaatteissa, minä nypin nukat irti yksitellen.

Mies ei ole niin tarkka vaatteiden kunnosta muutenkaan, joten hänen vaatteita tarvitsee pestä harvemmin, koska kaapissa kymmeniä puolikuntoisia vaatteita, joita käyttää. Itse taas olen tarkkana tekstiilien kunnosta, joten korjailen ja silittelen, jos jokin on kulahtanut, mikä vie aikaa...

Ja heitän pois ellei tekstiili kunnostu enää täydelliseksi. Mistä syystä mulla ei ole kaapissa yhtä paljon vaatteita kun miehellä, eli mun pitää pestä omiani useammin että riittävät.

Tykkään kokata aikaavievempää ruokaa kuin mies, jolle riittää pahvinmakuinen einestortillalätty jossa sisällä pelkkää jauhelihaa.

Mies myös löytää syötävää mistä tahansa lähihuoltsikan kioskista eikä myöskään välitä kalliista hinnasta, itse haen kauempaa oikeasta kaupasta, jotta saan myös mausteet ja yrtit yms ostettua ja tarjouksia.

Vierailija
20/40 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Yksin asuva mies

Niin itse miehenä koen siivoamisen jotenkin vastenmieliseksi ja kotityöt minusta nyt vaan kuuluu naisille. Saatan olla jonkun mielestäni vanhanaikainen mutta näin ajattelen. Sitten kun löydän naisen se tekee meillä kotityöt.