Kukaan ei huomaa ahdistustani.

Vierailija

Syön suruuni. Olen kymmeniä kiloja ylipainoinen silti perheeni ei huomaa mitään. Mieheni ei ilmeisesti välitä vaikka kuolisin liika syömiseen. Saako anorektikot enemmän huomiota eli huomaako perhe paremmin pahan olon jos ei syö?

Kommentit (5)

Vierailija

Ehkä ne huomaa, että asia on sulle arka eikä siksi sano mitään kun eivät halua pahoittaa sun mieltä. Oletko puhumista koettanut?

Vierailija

Ei tietenkään kukaan huomaa sun ahdistusta. Kenen ahdistuksen sinä viimeksi olet muka huomannut ja ottanut sen esille, häh? Veikkaan että et kenenkään, koska aikuisen ihmisen asioihin ei puuttuta.

Sun on vaan itse selvittävä sen ahdistuksesi kanssa. Ajatus siitä, että joku muu ottaa asian esille, on oman vastuun pakoilua. Ei kukaan hoivaa aikuista ihmistä ja puhalla pois pahaa mieltä, vaikka se itse asiassa oiskin tehokkain tapa huolehtia toisista ja monille ihan tarpeellista. Sun pitää itse joko yrittää tehdä asialle jotain tai sitten vaan sietää sitä. 

Vierailija

Siis haetko huomiota lihomalla? Kuulostaa sairaalta. Mikset voi sanoa tarvitsevasi huomiota ja apua, sen sijaan että rankaiset itseäsi tuollaisella omituisella tavalla? Ei muut ihmiset yleensä tajua mitään toisen tunteista jos niitä ei pueta sanoiksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat