Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut suhteessa ennen tätä vaikka oon jo 32-vuotias. Ahdistaa kun istun sängylläni ja katsoin peiliin.

Vierailija
04.09.2024 |

En ole koskaan ollut suhteessa ennen tätä vaikka oon jo 32-vuotias. Ahdistaa kun istun sängylläni ja katsoin peiliin. Sydämeni hakkaa joka kerta kun ajattelen häntä, ensimmäistä miesystävääni. Olemme tavanneet kahdesti aiemmin, ja meillä on ollut mukavaa yhdessä. Söimme illallistakin viehättävässä ravintolassa, ja puheeni virtasi kuin vesi. Mutta nyt, kolmannet treffit lähestyvät nopeasti, ja jännitys alkaa olla sietämätöntä.

Kävelen ympäri huonettani ja yritän rauhoittaa itseäni. Mitä minä oikein odotan? En ole koskaan ollut näin läheisessä suhteessa ennen. Mielieni pyörii kysymyksiä: miten pitäisi käyttäytyä, mitä puhua, ja ennen kaikkea, mitä jos hän haluaa edetä, kun olen edelleen neitsyt? Ajatus pelottaa minua ja samalla kiehtoo.

Ensi kerraksi valitsen huolellisesti vaatteeni. Puen päälleni mekon, joka tuntuu mukavalta ja kauniilta, mutta ei liian paljastavalta. Haluan tuntua itseltäni, mutta toisaalta haluan myös näyttää parhaimmalta mahdolliselta hänen silmissään. Täydellisyys tuntuu mahdottomalta tavoitteelta juuri nyt.

Jos hän kysyy, voiko hän suudella minua. Nyt järkytys ja jännitys kasvaa, mutta samalla jokin syvä tunne kutsuu minua. Kuitenkin, mietin hetken, voinko minä. Mitä jos en ole valmis. Miltä sperma maistuu? Entä jos se on pahaa, pystynkö nielemään sen? Miten teette? Oon kauheen ahdistunut. En pysty näkeen miestä. En voi.

Hän on karismaattinen ja saa minut nauramaan. Silti jossain takaraivossani kytee pelko siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mitä jos hän yrittää mennä liian pitkälle? Miten voin sanoa hänelle, että olen neitsyt?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki.

Vierailija
2/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on luettu harlekiinejä kesällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on

Vierailija
4/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti mies?

Sinä saat ja voit piirtää omat rajasi. Jos hän ei kunnioita niitä, hän on huono mies, joka kannattaa jättää. Painostaminen ei ole ok. Suuteleminen ei vahingoita, mutta liian nopea seksi voi, joten odota niin kauan, vaikka kuukausia, että voit olla luonteva ja koet olevasi turvassa ja hyvin pidetty.

Vierailija
5/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii in

Vierailija
6/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi ei ole pakollista. Älä nyt sitä ainakaan ensimmäiseksi tee.

Vierailija
7/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan tunteesi Ap. Paitsi, että minulla en vielä kohdannut häntä, jota olisin voinut kutsua kumppanikseni.

Oma kohtaloni on ja on ollut päästä tai joutua, kuinka vain ns  friendzonelle.

Paljon sekin mutta joitain kertoja sitä olisi odottanut ja toivonut, jotain muutakin.

En tiedä pian osaanko tai uskalkanko enää pian aidosti rakastua kun liian monta kertaa on saanut kuulla, että emmekö kuitenkin voisi olla vain ystäviä tai edes kavereita tms.. Onko hän nyt tosissaan? Vai haluaako vain hyvästellä kauniimmin sanoin? Odittaako hän yhteydebottoani? Tai milloin hän itse ajatreli, että voisi olla yhteydessä minuun? 

Vai onko minun itseni vuoro sanoa, jotain vastaavaa toiselle?

Huokaus. Ei tämä kumppanin löytäminen ole käynyt helpommaksi ikävuosien kasvaessa  

Vierailija
8/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen yrjöttävää fantasiointia

Vierailija
9/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana stoori. Muistan kun teini-ikäisenä luin noita jostain Hertta- ja Kulta-sarjoista. Muistaako kukaan niitä? 70-luvulla niitä oli, monella nimellä, sellaisia höpö höpö-stooreja sellaisina pieninä novelli-lehtinä.

N62

Vierailija
10/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen yrjöttävää fantasiointia

Sano vielä kukaan nainen ei ole vastoin omaa tahtoaan sinkkuna, kun se on vain luuseri miesten osa. .

Vierailija
11/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana stoori. Muistan kun teini-ikäisenä luin noita jostain Hertta- ja Kulta-sarjoista. Muistaako kukaan niitä? 70-luvulla niitä oli, monella nimellä, sellaisia höpö höpö-stooreja sellaisina pieninä novelli-lehtinä.

N62

Muistan kyllä. Annettiin ymmärtää, mutta tositoimi puuttui.

m60

Vierailija
12/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😻

Vierailija
13/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on luettu harlekiinejä kesällä :D

😂😂😂😂

Vierailija
14/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tavattu kaksi kertaa, mies saattaa tapailla ja jopa harrastaa seksiä muidenkin kanssa samaan aikaan, vaikka antaisi ymmärtää muuta. Sinisilmäisiä hölmöjä vedätetään.

Vierailija
15/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tavattu kaksi kertaa, mies saattaa tapailla ja jopa harrastaa seksiä muidenkin kanssa samaan aikaan, vaikka antaisi ymmärtää muuta. Sinisilmäisiä hölmöjä vedätetään.

Luuletko, että tuo koskee vain miehiä??

Vierailija
16/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa hyvin harvoin harrastetaan suuseksiä siihen asti että spermat tulee suuhun. Jos mies ei tiedä tätä niin mies on tod näk itse neitsyt.

Vierailija
17/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ensimmäisen fyysisen kosketuksen pitäisi suoraan mennä itse asiaan. Sitä voi halailla, tanssia esim hitaita olkkarissa ja sitten pusutella kevyesti. Sellaista kevyttä fiilistelyä. Eikä tämän tarvitse heti johtaa sänkyyn menoon tällä tai tulevilla kerroilla. Vedät itse rajat siihen miten haluat edetä. Varmaan olet harrastanut omaa kivaa jo aikaisemmin, vaikket sitä miehen kanssa olisi vielä tehnytkään. Näin ainakin tiedät millainen kosketus, asennot toimii sun anatomialle. Ja näin osaat sitten ohjailla miestä koskettamaan sulle sopivalla tavalla kun se h-hetki tulee. Ja eka kerta voi olla käsipelillä tuotettua niin meno voi sen jälkeen olla rennompaa. Kerrot sitten miehellä haluatko vielä jatkaa koko paketin kera vai meneekö toiseen kertaan. Tähänkin vedät itse rajat mitä haluat ja milloin. Muista myös vastavuoroisuus. Miehelle ei tarvitse kertoa jos olet kokematon, jollet erityisesti halua. 

Vierailija
18/18 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teksti on tuollaista? Yritä edes, m o de.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi