Millainen astiasto sinulla on?

Vierailija

Millainen on astiastosi vai omistatko kenties useampia?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Pieni :-) Neljä kappaletta Iittalan Sarjaton-sarjan pieniä ja isoja lautasia, keittokulhoja, neljät Iittalan aterimet ja lasit. En tarvitse enempää.

Vierailija

Kermansaven Oliivi valkoisena.

Uunivuuat alkaa olla kulahtaneet, lasitus kulunut ja rasva palaa reunoihin. Ei valitettavasti saa enää uusia....tykkään tuosta astiastosta.

Vierailija

Valkoinen Teema! Tykkään sen simppelistä muodosta. Astiat tuntuvat myös sopivan kokoisilta. En tykkää, että astioissa on kuvioita, varsinkaan lautasissa! Anoppi alkoi keräämään meille kysymättä sinistä taikaa, joka on ehkä rumin astiasto ikinä!

Vierailija

Mulla valkoista Kokoa suurin osa; erikokoisia ruokalautasi, erilaisia kulhoja, tarjoiluastioita ja kuppeja. Myös muutamia värikkäitä Kokon kuppeja. Aterimina Hackmanin Inari-sarjan aterinsetti. Tarkoituksena ostaa seuraavaksi jotakin sarjaa laseja, Iittalalta en ole löytänyt juuri täydellistä sarjaa, Marimekolta sen sijaan sukat makkaralla -sarjan lasit on ihania, mutta aika kalliita.

Vierailija

Siniset, yksiväriset ruokalautaset, sinisävyiset, japanista tuodut "murokulhot", sinisen ja vihreän sävyisiä laseja, Iittalan/Marimekon Primavera -lautasia ja -mukeja sinisenä, vihreänä ja vaaleanpunaisena. Aterimet vanhaa Sorsakoskea. Näitä on helppo yhdistellä, kun värimaailma on kuitenkin yhtenäinen. Mun on vaikea nähdä itseni keräämässä jotain yhtä ja samaa astiastoa, koska en tykkää yhtään jos kaikki on liian match.

Vierailija

Mä en näe, että meillä on astiastoa... on kyllä astioita, useampi kpl samasta sarjasta ja näiden lisäksi eripariastioita. Iittalaa ostan aina, jos uutena ostan. Meillä on matalat lautaset Teemaa (tykkään siitä pienemmästä koosta, jota ei enää tehdä), syvät Arcticaa. Kulhoja on Muumia (Teema) ja Taikaa (sininen), mukit on Muumia. Lasit Aino Aaltoa.

Vierailija

Mustaa ja ruskeaa teemaa lautasina, lisäksi marimekon siirtolapuutarha-kahvikupit (8 kappaletta) ja kahdeksan hengen arabian Paratiisi-kahviastiasto ja Paratiisi-sarjan tarjoiluastioita. Ollaan miehen kanssa kahdestaan joten astioita siihen nähden aika paljon mutta ollaan saatu lahjaksi jne ja kiva kattaa jos käy vieraita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat