Mies, voisitko harrastaa seksiä HIV positiivisen naisen kanssa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ookko nää tyhmä?
Kuinka niin?HIV tarttumiseen on niin häviävän pieni mahdollisuus heteroseksissä. Kumin kanssa se ei voi tarttua. Suojaamattomassa anaaliyhdynnässä on mahdollista mutta niinkin tarttuu vain hyvin hyvin pienissä prosentin murto-osissa ap
Kuinka monta aloitusta tästäkin aiheesta pitää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta aloitusta tästäkin aiheesta pitää tehdä?
tämä yksi riittää
Miksi pitäisi jonkun saastaisen hivistin kanssa harrastaa, kun niitä terveitä naisiakin on pilvin pimein?
Jos nainen olisi hyvännäköinen, niin totta kai. Kaiken lukemani ja näkemäni perusteella HIVin tarttumisen mahdollisuus minuun olisi täysin olematon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi jonkun saastaisen hivistin kanssa harrastaa, kun niitä terveitä naisiakin on pilvin pimein?
Ei kukaan sua ole raiskaamassa, tietääkseni
En voisi. Kiitos, että kysyit henkilökohtaisesti. Mies
Tuskin pääsisin edes tällaisen pöksyihin eli joo
Seksiä on niin helppo nykyään saada, ettei ainakaan minulla olisi mitään tarvetta tietoisesti kullia lykätä mihinkään biohazardiin tautipesäkkeeseen vaikka olisikin 0.05mm kumia välissä. Eli ei kiitos.
Mä oon nainen, enkä haluaisi harrastaa seksiä miehen tai naisen kanssa, jolla on jokin vakava sukupuolitauti, vaikka olisikin kumi käytössä. Olen liian neuroottinen joidenkin asioiden suhteen. Toki jos mulla olisi hiv, en odottaisikaan haaremia kerääntyvän makuuhuoneen oven taakse.
en ikinä.enkä minkää muunkaan sukupuolitautisen
Vierailija kirjoitti:
Kumi voi poksahtaa rikki
Se ei muuta sitä seikkaa, että se ei juurikaan tartu normiyhdynnässä
Tämäkin ketju täynnä heteroja, jotka kuitenkin harrastavat seksiä ilman kumia ellei nyt suoraan ole sanottu partnerin olevan hiv+... kun pillerithän riittävät, eikös? Ei se hiv lue otsassa, ja moni kantaa tautia tietämättään.
Mikä agenda jollakin on jokaisessa aihetta käsittelevässä ketjussa väittää, ettei HIV "juurikaan tartu normiyhdynnässä"? Miksi pitää oikein yllyttää ihmisiä entisestään harrastamaan suojaamatonta seksiä? Jo nyt asenteet kondomia kohtaan ovat hyvin kielteiset, ja todella moni onkin HIV-positiivinen tietämättään. Kyllä se tauti voi tarttua ihan perusheterollekin! Todennäköisyydet eivät kauheasti lohduta, kun HIV osuu omalle kohdalle.
Ookko nää tyhmä?