Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymyksiä parisuhteesta teille jotka ehditte nukkua 8h/yössä

Vierailija

Mihin aikaan menette nukkumaan? Miten usein ja milloin vietätte kahdenkeskistä aikaa? Ehdittekö harrastaa seksiä, missä ja milloin?

Mä en saa tätä palapeliä kasaan. Selkeästi tarvitsisin lisää unta. Että ehtisin nukkua tarpeeksi, minun pitäisi olla täydessä unessa klo. 22.00. Lapset nukahtaa vähän ennen yhdeksää ja mies tekee usein hetken töitä vielä senkin jälkeen. Mistä te muut tingitte, jos ette yöunista? Omasta ajasta, parisuhdeajasta, seksistä vai kaikista näistä?

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Nukun n. klo 23-07. Kahdenkeskistä aikaa on joka ilta ja viikonloppuaamuisin jos lapset nukkuvat myöhään. Lapset menevät nukkumaan tai omiin huoneisiinsa yleensä yhdeksän maissa. Seksiä meillä on n. kaksi kertaa viikossa, aika ja paikka vaihtelee.

Vierailija

Nukkumaan joka ilta klo 22.00, herätys klo 6.00. Seksiä arkisin heti herättyämme ja viikonloppuisin milloin vaan. Muuten hellittelemme jatkuvasti; silittelyä, sylittelyä, halailua, hipaisuja. Kaksi teiniä talossa myös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan joka ilta klo 22.00, herätys klo 6.00. Seksiä arkisin heti herättyämme ja viikonloppuisin milloin vaan. Muuten hellittelemme jatkuvasti; silittelyä, sylittelyä, halailua, hipaisuja. Kaksi teiniä talossa myös.

Onko teillä kello herättämässä viikonloppuisinkin? Meillä herää lapset ennen meitä viikonloppuisin.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kello herättämässä viikonloppuisinkin? Meillä herää lapset ennen meitä viikonloppuisin.

ap

Yleensä unen tarve päättyy itsestään klo 5.00-6.00, kun menee nukkumaan kymmeneltä. Toinen sitten herättää toisenkin...

Vierailija

Meillä herätään seitsemän aikaan, ja lapset (4- ja 6-v) menevät nukkumaan 19.30-20.00 välillä.
Siinä on se pari, kolme tuntia aikaa sekä nollata oma pää yksin vaikka suihkussa JA olla miehen kanssa. Välillä ollaan vain, välillä katsotaan jotain hyvää sarjaa, välillä saunotaan, välillä harrastetaan sitä seksiäkin.
Nyt meillä on pariviikkoinen vauva täällä, joten arki hakee taas muotoaan.
Tärkeintä minusta on se, että molemmat haluaa sitä yhteistä aikaa ja se, että sallii sen että joskus se aika on 5min ja joskus paljon enemmän.

Vierailija

Nukkumaan kympin maissa, mä herään arkisin ysiltä ja mies kuudelta. Seksiä pari kertaa viikossa ladten nukahdettua. Ei se kauaa vie :D Muuta kahdenkeskistä aikaa ei ole kuin niinä viikonloppuina kun lapset hoidossa, n kerran kuussa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sama vuoden ympäri vai liittyiskö vuodenaikaan?

Syksyllä tarvitsen enemmän unta. Kun nukun liian vähän, iskee syysmasennus. Miehen mielestä meillä on muutenkin liian vähän seksiä ja jos nukun tarpeeksi, niin nekin vähät kyllä menee. En vaan oikein jaksa enää näinkään.

ap

Vierailija

Mie tartten 8 h unta, mutta pärjään kyllä jos viikolla jää joskus vähän vähemälle ja osaan myös nukkua päiväunia. Jos enimmäkseen menee nukkumaan silloin kun on "pakko" eli että ehtii nukkua hyvin ja pitkään, niin sitten voi jonain iltana nipistää yöunista ja kölliä miehen kainalossa kahdestaan. Pystytään nukkumaan päiväunia viikonloppuisin ja jos on tarpeeksi väsynyt, niin pienet varttinokosetkaan pikkukakkosen aikaan eivät sotke yöunia.

Vierailija

Mä meen lapsen kanssa nukkumaan klo 20-21,kun mun herätys on aamuvuoroja klo 5 ja sit ku oon vapailla nii täytyy nukkua yövuoronjen univelkaa pois. Jos oon aamuisin kotona herään lapsen kanssa 7-8. Mies tulee nukkumaan klo 23-24 ja herää arkena 6:30.viikonloppuisin nousee joskus klo 9 jälkeen. Eli ei parisuhdeaikaa,ei seksiä :( mut pakko nukkua,että jaksaa käydä töissä.

Vierailija

Menään nukkumaan kello 22.00 minä,mies ja lapset.Sitten kun himottaa niin herätellään jompikumpi,minä tai mies toisiamme ja lähdetään alas rakastelemaan.Sitten takaisin nukkumaan..mies herää kuuden aikaan ja ei aina saa nukkua 8 tuntia jos on ollut aikuisten aikaa..itse vedän sikeitä kehdeksaan lasten kanssa..HELPPOA!

Vierailija

Mulla itsellä on ennen aina ollut pakko ottaa talvisin tunnin päiväunet että jotenkin jaksaa. Viime syksynä/talvena oli vahva d-vitamiinilisä käytössä eikä noita tirsoja tarvinnut, (kesällähän sitä saa auringonvalosta). Kannattaa kokeilla. Joillakin kirkasvalo-lamput on auttanut myös.

Vierailija

Mennään nukkumaan viimeistään klo 23. Herätään klo 06 arkena.

Nuorimmainen menee nukkumaan viim. klo 21 ja teinit sitten kun menevät. Yhteistä aikaa otetaan joitakin kertoja vuodessa viikonloppumatkan muodossa, omaa aikaa silloin tällöin kun tapaan ystäviä tai käyn jumpassa tms. en kaipaa omaa aikaa sen kummemmin.

Seksiä harrastetaan nuorimmaisen nukkumaanmenon ja oman nukkumaanmenon välissä kerran-pari viikossa. Siinä vaan toivotaan, ettei teineillä ole asiaa. Toistaiseksi ei ole ollut. Vetäydytään muutenkin omaan huoneeseen yleensä siinä vaiheessa, kun nuorimmainen menee nukkumaan. Arkena siis.

Viikonloppuina vähän sama homma, mutta aamuisin noustaan toki myöhemmin.

Ei ole vielä tuntunut, että jostain joutuisi tinkimään. Tai no, liikuntaa haluaisin harrastaa enemmän, mutta kun ei ehdi, niin ei ehdi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat