Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymyksiä parisuhteesta teille jotka ehditte nukkua 8h/yössä

Vierailija
18.11.2015 |

Mihin aikaan menette nukkumaan? Miten usein ja milloin vietätte kahdenkeskistä aikaa? Ehdittekö harrastaa seksiä, missä ja milloin?

Mä en saa tätä palapeliä kasaan. Selkeästi tarvitsisin lisää unta. Että ehtisin nukkua tarpeeksi, minun pitäisi olla täydessä unessa klo. 22.00. Lapset nukahtaa vähän ennen yhdeksää ja mies tekee usein hetken töitä vielä senkin jälkeen. Mistä te muut tingitte, jos ette yöunista? Omasta ajasta, parisuhdeajasta, seksistä vai kaikista näistä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  menee työvuorot niin eri tahdissa, että seksiä harrastetaan vain viikonloppuisin, ihan yhteisestä sopimuksesta. Mies on töissä 10-19, mutta koska matkaan menee 2 tuntia suunta, on kotona vasta yhdeksän pintaan. Mulla menee töissä matkoineen aamuviidestä iltaan n. puoli kuuteen, ja koska herätys on neljältä, olen nukkumassa kun mies kotiutuu... Ei siis oikein edes ehditä nähdä arkisin, onneksi noi penskat on jo murkkuja ja pärjäävät kotosalla - ollaan aina puhelimella tavoitettavissa, ja isovanhemmat asuu naapurikaupungissa, jos oikein hätä tulee.  

Vierailija
42/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onnistu millään. Tarvitsen 8-9 tuntia unta, muuten olen jo parissa päivässä aivan tolaltani, itkuinen, väsynyt, enkä saa mitään aikaan. Työni vuoksi minun on oltava virkeä, muuten on jäätävä kotiin.

Meillä on 15v, 13v ja 10v lapset. 10-vuotias menee 21 nukkumaan ja nukahtaa varmasti kymmeneen mennessä. Teineille ei tule uni, vaikka yrittäisivät. Ne ovat 22-23 ihan varmasti hereillä ja mun on mentävä viimeistään 22.30 nukkumaan.

Miehelleni riittää 6 tunnin yöunet, eikä se pysty käsittämään mun unentarvetta. Meillä on jatkuvasti riitaa tästä asiasta. Miehen mielestä mun pitäisi pystyä valvomaan puoleenyöhön ja ylikin, jotta saataisiin olla kahdestaan. Se itse menee 01 nukkumaan ja herää 07 ja se riittää sille.

Minä en ole koskaan pystynyt harrastamaan seksiä samassa talossa, jossa joku on hereillä. Kaipa sitä voisi väkisin "antaa" ja olla hiljaa vaan, mutta minkäänlaista nautintoa siitä en saa. En pysty rentoutumaan.

Meillä on seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa. Sekin viinipullollisen jälkeen perjantai-iltana, kun lapset ovat menneet nukkumaan ja minä voin valvoa tietäen, että saan lauantaiaamuna nukkua pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku läheskään joka yö 8 tuntia, toisinaan taas saa nukkua pidempäänkin.

Vuorotyön etuja että joskus parisuhteelle jää aikaa sen jälkeen kun lapset on lähteneet kouluun. Toisaalta taas joskus voi nukkua pidempään tai vaikka päikkäri jos illalla ei pääse ajoissa nukkumaan.

Vierailija
44/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4kk vauva ja yöunille menee puol 10 aikaan ja herää aamulla 7 aikoihin. Iltaisin on kahdenkeskistä aikaa ja kerran viikkoon on vauva hetken hoidossa mummolassa. Seksiä harrastetaan noin 4 kertaa viikossa ja yleensä päivällä kun vauva on päiväunilla :)

Vierailija
45/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten vanhemmilla on aikaa.

Meillä lapset nukkuu klo 22-7/8/9, viikonloppuisin haluan itsekin nukka aamulla.

Arki-iltaisin ei enää jaksa noin myöhään, mitään suihkussa paneskeluja en kehtaa harrastaa koululaisten ollessa talossa. Lasten ei mielestäni kuulu olla tietoisia vanhempiensa seksielämästä, muuten hellyyttä voi toki toisilleen osoittaa.

Viikonloppuillat on meillä ainoa hetki. Jos jaksaa valvoa myöhempään kuin lapset. En tiedä mitä sitten kun lapset ovat kohta teini-iässä ja alkavat valvoa vielä pitempään.

Vierailija
46/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yöunet klo 22 - 6, seksiä harrastetaan arkisin joko aamuisin tai lapsen ollessa harrastuksissa. Viikonloppuisin lähinnä silloin, kun lapsi on pois kotoa, kellonajasta viis.

Vierailija
47/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sama vuoden ympäri vai liittyiskö vuodenaikaan?

Syksyllä tarvitsen enemmän unta. Kun nukun liian vähän, iskee syysmasennus. Miehen mielestä meillä on muutenkin liian vähän seksiä ja jos nukun tarpeeksi, niin nekin vähät kyllä menee. En vaan oikein jaksa enää näinkään.

ap

No jos se mies panis sua heti kun lapset on nukkumassa eikä jatka niitä töitä sen jälkeen sun nukkumaanmenoon asti? Ni ei tarttis valittaa, että on liian vähän seksiä. Minkä ikäsiä lapsia? Meillä 3 ja 6 ja pannaan vaikka lapset olis hereillä. Lapset osaa leikkiä yksinään ja keskenäänkin niin, että voidaan ihan rauhassa panna tai katsella telkkaria tai ottaa päikkärit omassa makkarissamme. Käydään yhdessä myös suihkussa panemassa. Ei niiden lasten tartte hereillä ollessaan roikkua kokoajan teissä kiinni.

Meillä on yksi 3 vuotias eikä ikinä olla saatu rauhaa niin paljon, että ehdittäisiin panna. Ei vaan onnistu mitenkään. Lapsi on sekunnissa oven takana, jos kaksin makkariin mennään.

Vierailija
48/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset nukkuu klo 22-7/8/9, viikonloppuisin haluan itsekin nukka aamulla.

Arki-iltaisin ei enää jaksa noin myöhään, mitään suihkussa paneskeluja en kehtaa harrastaa koululaisten ollessa talossa. Lasten ei mielestäni kuulu olla tietoisia vanhempiensa seksielämästä, muuten hellyyttä voi toki toisilleen osoittaa.

Viikonloppuillat on meillä ainoa hetki. Jos jaksaa valvoa myöhempään kuin lapset. En tiedä mitä sitten kun lapset ovat kohta teini-iässä ja alkavat valvoa vielä pitempään.

Miten niin pienten lasten vanhemmilla on aikaa? Meillä lapsi menee vasta 9 nukkumaan ja herää jo 6, joten yhteistä aikaa on illalla 30min-tunti päivässä. Siinä toki ehtii just panemaan mutta yleensä on kaikkea muutakin puuhaa ja puhuttavaa. Kaikkien lapset ei todellakaan nuku pitkään aamuisin. Koko viime vuoden lapsi heräsi klo 5!

Vierailija
49/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sama vuoden ympäri vai liittyiskö vuodenaikaan?

Syksyllä tarvitsen enemmän unta. Kun nukun liian vähän, iskee syysmasennus. Miehen mielestä meillä on muutenkin liian vähän seksiä ja jos nukun tarpeeksi, niin nekin vähät kyllä menee. En vaan oikein jaksa enää näinkään.

ap

No jos se mies panis sua heti kun lapset on nukkumassa eikä jatka niitä töitä sen jälkeen sun nukkumaanmenoon asti? Ni ei tarttis valittaa, että on liian vähän seksiä. Minkä ikäsiä lapsia? Meillä 3 ja 6 ja pannaan vaikka lapset olis hereillä. Lapset osaa leikkiä yksinään ja keskenäänkin niin, että voidaan ihan rauhassa panna tai katsella telkkaria tai ottaa päikkärit omassa makkarissamme. Käydään yhdessä myös suihkussa panemassa. Ei niiden lasten tartte hereillä ollessaan roikkua kokoajan teissä kiinni.

Meillä on yksi 3 vuotias eikä ikinä olla saatu rauhaa niin paljon, että ehdittäisiin panna. Ei vaan onnistu mitenkään. Lapsi on sekunnissa oven takana, jos kaksin makkariin mennään.

Ei onnistu meilläkään. Meillä ei lapset leiki keskenään 10 minuuttia pidempään ilman jotain riitaa. Lastenohjelmat kyllä naulitsevat lapset paikoilleen mutta yleensä se kortti käytetään aamuisin kun heräävät 06.

Itse olen niin aamu-uninen, että inhoan aamuseksiä ennen klo 10. Toisaalta iltaisin taas kaipaan omaa aikaa valtavasti enkä jaksa harrastaa seksiä ennen kuin olen saanut ihan vain olla vähintään kaksi tuntia rauhassa lasten mentyä nukkumaan. Lapset menee meillä arkisin 20.30, joten jos on seksiä, se menee aina puoleen yöhön. En myöskään tykkää harrastaa seksiä suihkussa (kylmä) tai saunassa (kylmä/kuuma) enkä vessassa (kylmä). En pidä ylipäätään pikaseksistä nyt kun seksiä on aika harvoin vaan haluan, että saan seksin jälkeen jäädä köllöttelemään pitkäksi aikaa lämpimään miehen kainaloon. Huoh, ei ihme, että mies välillä tuskailee kanssani :) 

Vierailija
50/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pienten lasten vanhemmilla on aikaa? Meillä lapsi menee vasta 9 nukkumaan ja herää jo 6, joten yhteistä aikaa on illalla 30min-tunti päivässä. Siinä toki ehtii just panemaan mutta yleensä on kaikkea muutakin puuhaa ja puhuttavaa. Kaikkien lapset ei todellakaan nuku pitkään aamuisin. Koko viime vuoden lapsi heräsi klo 5!

Keskimäärin pienet lapset nukkuvat enemmän kuin koululaiset. Sinun lapsesi ehkä on poikkeus. Ja jos yöunet on vähäiset niin ehkä lapsi nukkuu päikkärit?

Vierailija
51/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin pienet lapset nukkuvat enemmän kuin koululaiset. Sinun lapsesi ehkä on poikkeus. Ja jos yöunet on vähäiset niin ehkä lapsi nukkuu päikkärit?

Päiväkoti-ikäiset yleensä nukkuu päiväunet, eikä ne päiväkodissa anna yhden valvoa sillä verukkeella että vanhemmille jää enemmän aikaa illalla.

Vierailija
52/52 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumaan kympin maissa, mä herään arkisin ysiltä ja mies kuudelta. Seksiä pari kertaa viikossa ladten nukahdettua. Ei se kauaa vie :D Muuta kahdenkeskistä aikaa ei ole kuin niinä viikonloppuina kun lapset hoidossa, n kerran kuussa

Ei vittu mitä elämän kulutusta, nukut 22-09 ?

Itseasiassa en, herään yöllä n 4 kertaa syöttämään vauvan.