Miksi miehet tykkää kylmäkiskoisista naisista?

Vierailija

Miksi miehet alkaa juosta perässä ja lähetellä viestejä solkenaan, silloin kun nainen käyttäytyy kylmästi?

Kommentit (15)

Vierailija

Ei kyllä yleensä ole näin. Ellei sitten se nainen ole tosi kaunis, silloin jotkut jaksaa yrittää kylmäkiskoisuudesta huolimatta. Tavisnaisten täytyy sen sijaan yleensä olla avoimen, sosiaalisen ja iloisen oloisia jotta miehet heistä tykkäisivät.

Vierailija

Miehessä on itsessään jotain vikaa jos toimii noin. Eikä ole ainakaan ainesta pitkään ja onnelliseen suhteeseen, koska silloinhan vasta tylsää on kun toisesta tulee vaimo. Alkaa houkuttaa muut.

Vierailija

Tulkitsevat sen itsevarmuudeksi. Minä olen saanut miehet juoksemaan perässäni olemalla viileä, aiemmin epävarmana ja takertuvana miehet pikemminkin juoksivat minua karkuun.

Vierailija

He kokevat tulleensa loukatuksi pakeista ja koettavat vielä saada naisen itselleen, jotta voivat kostaa tuon käytöksen ja heivata naisen sen jälkeen kun ovat päässeet painamaan.

Vierailija

Jaaha, eli ei mitään yhtenäistä linjaa. Mulla on tässä ollut muutaman kundin (kaikki hyvin erityyppisiä) kanssa sutinaa, ja järestäin tuntuu jutut lopahtavan, jos olen aloitteellinen. Sit taas jos vastailen viesteihin milloin sattuu tai en ollenkaan enkä ehdottele tapaamisia, on miesten kiinnostus herännyt, puskevat viestejä solkenaan ja joka pv tulee treffipyyntöjä. Ap

Vierailija

Veikkaan että kyse on siitä, että liian avoin/flirtti nainen (tai mies!) kelpaa lähinnä vain hetkelliseksi viihdykkeeksi.

Jos ajatellaan vakavampaa suhdetta, niin silloin kai ihminen hakee sellaista "turvasatamaa" kumppaniksi, ihmistä johon voi luottaa ja jolle on se Tärkein Ihminen.

Toki jollekin voi olla jopa ylpeyden aihe että oma vaimo on todella flirttaileva playboy-pupu (tai mies todella komea ja flirtti naistennaurattaja) mutta yleensä kai ihmiset haluavat että se oma rakas on eniten itseä varten.

Tarkoitan nyt sitä eroa että onko se oma kumppani esim. juhlissa niin että toki juttelee muille ja on iloinen jne. mutta ei sentään mene mitään sylitanssia jakamaan puolelle juhlaväestä, noin niin kuin KÄRJISTÄEN! :)

Vierailija

Minä inhoan sitä jos mies on etäinen, vaikka taas itse olen sellainen. Mieheni on sanonut, että olen jopa vähän kylmä. Inhoan näitä piirteitä itsessäni. En usko, että miehenikään tykkää kylmyydestäni. Mutta luultavasti mussa on jotain niin hyviä piirteitä, että mies rakastui ja rakastaa. Mieheni ei todellakaan ole etäinen ja kylmä ja se onkin parasta hänessä. Olen jo hieman oppinut olemaan lämmin ja hellä ja haluan oppia sitä koko ajan enemmän. Voihan se toki olla, että suhteen alussa mieheni tykkäsi siitä, etten ollut niin "helppo" , mutta toisaalta se sai hänet epävarmaksi haluanko oikeasti olla hänen kanssaan ja tavata vielä. Tämän hän kertoi minulle.

Vierailija

Minua vituttaa kun kaikki naisystäväni ovat olleet loppupelissä samanlaisia, huumorintajuttomia, kiukuttelijoita, millä mikään ei ole hyvin ikinä, aina jotain valittamista.
Ulkonäöltäänkin hyvin paljon samanlaisia, nykyinen avokkkin lapsen saannin jälkeen on elänyt kuin talossa ei muita asuisikaan, ilmoitti myös ettei seksikään ole ikinä tuntunut miltään, eikä mikään voisi vähempää kiinnostaakaan.
Haluaisin kyllä naisen mikä olisi lämmin, huolehtivainen, ehkä hieman"höpsö" tai huoleton, äiti hahmo? eikä vuosien päästä vielä nillittäisi jostain vahingossa möläytetystä kommentista.
Avokille ei voi edes sanoa mitään lapsenhoitoon liittyvää ettei huuda vittua ja kuinka paska äiti on eikä osaa tehdä mitään oikein, töiden jälkeen tuijottaa vaan televisiota ja lapsi tablettia.
M

MuuMuu

"Minua vituttaa kun kaikki naisystäväni ovat olleet loppupelissä samanlaisia, huumorintajuttomia, kiukuttelijoita, millä mikään ei ole hyvin ikinä, aina jotain valittamista. Ulkonäöltäänkin hyvin paljon samanlaisia"

Jos kaikki naisystäväsi ovat järjestään tällaisia, ehkä olisi hyvä huomata että yhdistävä tekijä näissä kaikissa suhteissa olet sinä. Miksi viehätyt tällaisista naisista? Ovatko he alkuun jotenkin tosi hurmaavia, ennen kuin huumorintajuttomuus ym. paljastuu? Korreloiko näiden huonojen ominaisuuksien kanssa jokin viehättävä ominaisuus?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että kyse on siitä, että liian avoin/flirtti nainen (tai mies!) kelpaa lähinnä vain hetkelliseksi viihdykkeeksi.

Jos ajatellaan vakavampaa suhdetta, niin silloin kai ihminen hakee sellaista "turvasatamaa" kumppaniksi, ihmistä johon voi luottaa ja jolle on se Tärkein Ihminen.

Toki jollekin voi olla jopa ylpeyden aihe että oma vaimo on todella flirttaileva playboy-pupu (tai mies todella komea ja flirtti naistennaurattaja) mutta yleensä kai ihmiset haluavat että se oma rakas on eniten itseä varten.

Tarkoitan nyt sitä eroa että onko se oma kumppani esim. juhlissa niin että toki juttelee muille ja on iloinen jne. mutta ei sentään mene mitään sylitanssia jakamaan puolelle juhlaväestä, noin niin kuin KÄRJISTÄEN! :)

Onko se mieskin sitten kaikkia vikittelevä tyrkky, kun viileälle naiselle on aloitteellinen? Eihän kukaan voisi osoittaa kenellekään mitään kiinnostusta, jos ensimmäinen johtopäätös on aina se, että niin tehdään kaikille muillekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Minua vituttaa kun kaikki naisystäväni ovat olleet loppupelissä samanlaisia, huumorintajuttomia, kiukuttelijoita, millä mikään ei ole hyvin ikinä, aina jotain valittamista. Ulkonäöltäänkin hyvin paljon samanlaisia"

Jos kaikki naisystäväsi ovat järjestään tällaisia, ehkä olisi hyvä huomata että yhdistävä tekijä näissä kaikissa suhteissa olet sinä. Miksi viehätyt tällaisista naisista? Ovatko he alkuun jotenkin tosi hurmaavia, ennen kuin huumorintajuttomuus ym. paljastuu? Korreloiko näiden huonojen ominaisuuksien kanssa jokin viehättävä ominaisuus?

Ulkonäköön sitä ihastuu, avokilla vielä kaunis vartalo, tissit, perse ja alkuun seksi oli niin hyvää, pillukin niin tiukka että tuntui kuin olisi oikein imenyt munaa.
Eikä mulla ole kyllä ollut ikinä isotissistäkään naista, eikä tumma/brunettea.
Oma vikahan se on, vaikka tiedän sen itse silti huomaa että katselee aina samanlaisia naisia, teräväpiirteisiä hoikkia blondeja.
Paska käytös/luonne paljastuu vasta ajankanssa, alku ihastuksen mentyä ym.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat