Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tämä fitnessbuumi loppuu?

Vierailija

En jaksa enää joka tuutista tätä :D

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Se meni jo ohi noin 7-8 vuotta sitten muualla päin maailmaa. 

Suomalaiset pärjää nyt hyvin fitnesskisoissa siksi koska muita maita ei enää kiinnosta osallistua kisoihin :D

Vierailija

bikini fitnes fitnessmalli body crossfit jumppafit ja fitfood!!!! argh ja nyt pomppii jotain fitnessmalli belfieblogeja joka somekanavassa

Vierailija

Mikä tässä nyt teitä riivaa noin paljon? Eihän niitä viihde-uutisia ole pakko lukea. Jos toiset tykkää asua salilla niin suotakoon se heille.

T: sohvaperuna

Vierailija

Varmaan se ärsyttää monia, että facet ja muut täynnä tätä villitystä. Itse esim. fitnessmalli kilpailijoita arvostan, koska siinä tarkoituksena kai terveys jne. Mutta TÄMÄN VUODEN VOITTAJA herättää kyllä kaikilta osin ainakin itsessäni hilpeyttä. Pimu meinaa tehdä fitneksestä ammatin ja sen takia jäänyt korkeakouluopinnot kesken ja päivätyö pois. 

Googlettakaaapa hänen bloginsa/vlogi. "Minustahan tuli roolimalli kun voitin kilpailun ja MINÄ ja MINUN ja MINULLE on tärkeää".. :**D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan se ärsyttää monia, että facet ja muut täynnä tätä villitystä. Itse esim. fitnessmalli kilpailijoita arvostan, koska siinä tarkoituksena kai terveys jne. Mutta TÄMÄN VUODEN VOITTAJA herättää kyllä kaikilta osin ainakin itsessäni hilpeyttä. Pimu meinaa tehdä fitneksestä ammatin ja sen takia jäänyt korkeakouluopinnot kesken ja päivätyö pois. 

Googlettakaaapa hänen bloginsa/vlogi. "Minustahan tuli roolimalli kun voitin kilpailun ja MINÄ ja MINUN ja MINULLE on tärkeää".. :**D

En kyllä rinnasta kilpafitnessiä missään nimessä terveyteen. Kroppa ajetaan niin äärirajoille, että ennen pitkää terveys romahtaa pikemminkin kuin kohenee. 

Vierailija

Kisaajilta, niinkuin huippu-urheilijoiltakin loppuu kuukautiset liian alhaisen rasvaprosentin takia. Syömisen kanssa saattaa tulla pakonomaista käyttäytymistä, samoin urheilun (lakataan kuuntelemasta esim kehon hälyytyssignaaleja). Ei se mitään terveyskuntoilua ole, niinkuin ei mikään urheilu kun mennään tietylle tasolle, tämän on moni alan harrastajakin todennut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset pärjää nyt hyvin fitnesskisoissa siksi koska muita maita ei enää kiinnosta osallistua kisoihin :D

Heko heko. Katsopas Instagram ja hae parilla fitness-aiheisella hashtagillä. Fitness-elämäntyyli on tullut jäädäkseen. Tämä tietenkin harmittaa Saarioisten mikropizzoilla elävää kansanryhmää tavattomasti.

Vierailija

Mä en ikinä vois seurustella ihmisen kanssa joka melkein asuu kuntosalilla,mittaa itseään jatkuvasti mittanauhalla,punnitsee itseään aamuin-illoin,pällistelee itseään jatkuvasti peilistä,ottaa kuvia tuloksistaan,jatkuvasti etsii jotain ravinto- ja kuntoiluvinkkejä,kaapit olisi täynnä proteiini yms jauheita ja litkuja,ei voisi sponttaanisti herkutella, jos herkuttelee niin lähtee lenkille tai takaisin salille, joisi vähän väliä vettä tai teetä tai jotain mitä fitnessihmiset sitten juovatkaan, höyryttäisi vaan kasviksia keittiössä tai vääntäisi itse vihermehut tai smoothiet ja luultavasti arvostelisi, eikun, kannustaisi minua jatkuvasti samaan, hehkuttaisi niiiin hyvää oloaan mutta haluaa vielä tästä ja tuosta kohtaa sentin pois tai sentin lisää massaa ja sen eteen aikoo tehdä sitä tai tätä ja harjoittelisi outoja luonnottoman näköisiä poseerausasentoja. "No kun minä haluan kehittyä" -selitykset. Ja selailisi juurikin kaikkia blogeja ja Instagramia koko ajan ja kaikenlisäksi vielä suihkuttaisi itsensä oranssinruskeaksi. Tälläinen kuva mulle on tullut fitnessihmisistä :D

Vierailija

Ei varmaan ole kyse mistään pizzoista. Itse en haluaisi, että muutaman vuoden sisään toivottavasti syntyvä lapseni ei nuoruuttaan joutuisi viettämään tällaisessa ilmapiirissä. Liikkuvainen pariskunta olemme mieheni kanssa, emme syö mikropizzoja. Välillä maistuu sohvaperunoitseminen ja karkit ja hyvä näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heko heko. Katsopas Instagram ja hae parilla fitness-aiheisella hashtagillä. Fitness-elämäntyyli on tullut jäädäkseen. Tämä tietenkin harmittaa Saarioisten mikropizzoilla elävää kansanryhmää tavattomasti.

Ja maitorahkaa mättävät fitnessbimbot mielensä sopukoissa haluis edes kerran vuodessa sen mikrokiekon, pakastepizzan tai pizzeriasta kunnon lätyn!

Vierailija

Fitnessihän on kätevä keino naisille oikeuttaa persekuvien esittely ilman että leimaantuu horoksi. Mutta huomiotahan näillä kummallakin haetaan. Eli ei varmaan lopu koskaan, koska ilmiö ruokkii itse itseään ja narsismi ei ole maailmasta ihan heti loppumassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat