Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tämä fitnessbuumi loppuu?

Vierailija
18.11.2015 |

En jaksa enää joka tuutista tätä :D

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se ärsyttää monia, että facet ja muut täynnä tätä villitystä. Itse esim. fitnessmalli kilpailijoita arvostan, koska siinä tarkoituksena kai terveys jne. Mutta TÄMÄN VUODEN VOITTAJA herättää kyllä kaikilta osin ainakin itsessäni hilpeyttä. Pimu meinaa tehdä fitneksestä ammatin ja sen takia jäänyt korkeakouluopinnot kesken ja päivätyö pois. 

Googlettakaaapa hänen bloginsa/vlogi. "Minustahan tuli roolimalli kun voitin kilpailun ja MINÄ ja MINUN ja MINULLE on tärkeää".. :**D

En kyllä rinnasta kilpafitnessiä missään nimessä terveyteen. Kroppa ajetaan niin äärirajoille, että ennen pitkää terveys romahtaa pikemminkin kuin kohenee. 

Oletkin läski ja kateellinen.

Vierailija
22/66 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä vois seurustella ihmisen kanssa joka melkein asuu kuntosalilla,mittaa itseään jatkuvasti mittanauhalla,punnitsee itseään aamuin-illoin,pällistelee itseään jatkuvasti peilistä,ottaa kuvia tuloksistaan,jatkuvasti etsii jotain ravinto- ja kuntoiluvinkkejä,kaapit olisi täynnä proteiini yms jauheita ja litkuja,ei voisi sponttaanisti herkutella, jos herkuttelee niin lähtee lenkille tai takaisin salille, joisi vähän väliä vettä tai teetä tai jotain mitä fitnessihmiset sitten juovatkaan, höyryttäisi vaan kasviksia keittiössä tai vääntäisi itse vihermehut tai smoothiet ja luultavasti arvostelisi, eikun, kannustaisi minua jatkuvasti samaan, hehkuttaisi niiiin hyvää oloaan mutta haluaa vielä tästä ja tuosta kohtaa sentin pois tai sentin lisää massaa ja sen eteen aikoo tehdä sitä tai tätä ja harjoittelisi outoja luonnottoman näköisiä poseerausasentoja. "No kun minä haluan kehittyä" -selitykset. Ja selailisi juurikin kaikkia blogeja ja Instagramia koko ajan ja kaikenlisäksi vielä suihkuttaisi itsensä oranssinruskeaksi. Tälläinen kuva mulle on tullut fitnessihmisistä :D

"Mä en ikinä vois seurustella" laiskan läskin kanssa. Ei kaikki sovi yhteen, ehkä se on parempi niin, tylsää jos kaikki olisi samanlaisia.

Vierailija
24/66 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se ärsyttää monia, että facet ja muut täynnä tätä villitystä. Itse esim. fitnessmalli kilpailijoita arvostan, koska siinä tarkoituksena kai terveys jne. Mutta TÄMÄN VUODEN VOITTAJA herättää kyllä kaikilta osin ainakin itsessäni hilpeyttä. Pimu meinaa tehdä fitneksestä ammatin ja sen takia jäänyt korkeakouluopinnot kesken ja päivätyö pois. 

Googlettakaaapa hänen bloginsa/vlogi. "Minustahan tuli roolimalli kun voitin kilpailun ja MINÄ ja MINUN ja MINULLE on tärkeää".. :**D

En kyllä rinnasta kilpafitnessiä missään nimessä terveyteen. Kroppa ajetaan niin äärirajoille, että ennen pitkää terveys romahtaa pikemminkin kuin kohenee. 

No kyllä fitness on tutkitusti terveellisempää kuin mässyttely ja sohvalla päivät pitkät makoilu. 

Koska mehän emme tunne välimuotoja kilpafitnessin ja sohvan välillä.

Vierailija
25/66 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälllä on nyt joku lajin rakastaja vetänyt herneitä nenään niin että takaraivosta tulee läpi. :D

Vierailija
26/66 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös jokainen jonka mielestä nuo bikinifittan-kisojen Pistäpä tähän p*rseeseen-poseeraukset eivät ole naurettavia tai surullisia tai molempia. Ja myös perusteet, miksi ei! Äitinä häpeäisin, jos kukaan tyttäristäni sortuisi tuollaiseen. Onneksi on toisenlaisiakin urheiluharrastuksia. 

Vierailija
27/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös jokainen jonka mielestä nuo bikinifittan-kisojen Pistäpä tähän p*rseeseen-poseeraukset eivät ole naurettavia tai surullisia tai molempia. Ja myös perusteet, miksi ei! Äitinä häpeäisin, jos kukaan tyttäristäni sortuisi tuollaiseen. Onneksi on toisenlaisiakin urheiluharrastuksia. 

Täällä!

Tai siis kisoista en tiedä mitään, mutta samaan kauppaan kuuluu myös arki-fitness belfieineen, toinen erittäin terveellistä ja toinen seksikästä. Win-win.

Sivutuotoksena auttaa myös minua motivoitumaan pitämään kroppani kunnossa.

t. Mies.

Vierailija
28/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

Tai siis kisoista en tiedä mitään, mutta samaan kauppaan kuuluu myös arki-fitness belfieineen, toinen erittäin terveellistä ja toinen seksikästä. Win-win.

Sivutuotoksena auttaa myös minua motivoitumaan pitämään kroppani kunnossa.

t. Mies.

HYI...

Vierailija
29/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onhan se laantumassa jo. Enemmän mua ärsyttää elintarviketeollisuuden reaktio fitnessbuumiin kuin ihmisten innostus treenata ja elää fitness-elämää. Proteiini sitä, proteiini tätä. Proteiinileipää, proteiinisipsejä, proteiinirahkaa, proteiinipizzaa, proteiinijäätelöä... jos kyseessä ei ole erityinen "proteiinituote", niin pakkaukseen on vähintäänkin laitettu "sisältää runsaasti proteiinia" -merkintä. Bongasin esim. HK:n jostain tyyliin lihapullat ja muusi -valmisateriasta ton proteiinimerkinnän. Siis oikeesti. Toivottavasti kukaan ei haksahda siihen.

Vierailija
30/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaippa joka mies osaa arvostaa tuollaista fitnessmalli- typykkää ULKONÄÖLLISESTI! 

Toinen asia on se, mitä löytyy pääkopasta. Ei tarvitse kovin suurta tutkimustyötä tehdä, että tajuaa kuinka pieni tuollaisen ihmisen maailma on. JOS SIINÄ EI OLE MUUTA KUIN OMA ULKONÄKÖ JA SALAATTI. 

Itse en ainakaan voi ymmärtää sitä, että tämä fitness saa nuoressa ihmisessä aikaan sen, että opiskelut ja työt loppuu kuin seinään. Pientä jankaaamista ehkä, mutta kertoo melko paljon ihmisestä tuo.

Vierailija
31/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuorien ja kulutusjuhlasta hyötyvien kulta-aikaa. Urheilua voi harrastaa ilman, että siitä tekee numeron. Ketä jaksaa kiinnostaa jonkun ruoka-annosten kuvapostaukset vuodesta toiseen ym. ym.

Laantumassahan se tosin on, mutta Suomessa nyt kaikessa tullaan jälkijunassa. Huvittaa myös, että normaali, hoikka vartalo, josta ei treenaus näy mitenkään on "niin fitness" nykyään.

Vierailija
32/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, ihan totta. Siis tuntuu, että aikuiset ihmiset ymmärtävät kyllä, mutta nuorista ihmisistä löytyy aivan liikaa niitä, jotka kuvittelevat tuon proteiini-belfie- helvetin olevan jotenkin todella tavoiteltavaa. 

Ja tuosta fitnessmalli- voittajasta pakko sanoa, että ymmärrän aikaisemman kirjoittajan "epäaitous"- pointin. Saa tuosta tytöstä sellaisen kuvan, että kuvittelee olevansa jotain, mutta itse en ole ennen kuullutkaan koko tyypistä, saatika Janni Hussin jälkeen kestään muistakaan fitnessmalleista.

Vierailija
33/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kaippa joka mies osaa arvostaa tuollaista fitnessmalli- typykkää ULKONÄÖLLISESTI! 

Toinen asia on se, mitä löytyy pääkopasta. Ei tarvitse kovin suurta tutkimustyötä tehdä, että tajuaa kuinka pieni tuollaisen ihmisen maailma on. JOS SIINÄ EI OLE MUUTA KUIN OMA ULKONÄKÖ JA SALAATTI. 

Itse en ainakaan voi ymmärtää sitä, että tämä fitness saa nuoressa ihmisessä aikaan sen, että opiskelut ja työt loppuu kuin seinään. Pientä jankaaamista ehkä, mutta kertoo melko paljon ihmisestä tuo.

Kateellisten panettelua tuommoista, kun mennään heti ääriesimerkkiin :)

Vastakohtana voi sanoa että jos pääkopassa pyörii vain suklaa ja sohva, ja AV, on se paljon pahempi tilanne, sekä henkilölle itselleen että veronmaksajille.

Terve sielu terveessä ruumiissa. Vaikka kuntoillaan "väärästä" syystä, eli ulkonäön takia, on se silti paljon parempi kuin jos ei kuntoilla ollenkaan.

Vierailija
34/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oma lempiruokasi salaatti? 

...

Ja nyt menit itsekin ääriesimerkkeihin, suklaa, sohva ja av.

Hieno kommentti.

Vierailija
35/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oma lempiruokasi salaatti? 

...

Ja nyt menit itsekin ääriesimerkkeihin, suklaa, sohva ja av.

Hieno kommentti.

Niin meninkin, osoittaakseni kuinka hölmöä se on...ymmärrätkös?

Lempiruokani on ylös-alas omenapiirakka vaniljajäätelöllä, tai jos ei saa jälkiruokaa valita niin ehkäpä pippuripihvi, ei mitään turhan "hienoa". Miltei joka ateriassa on kyllä puoli lautasta salaattia, ja sekä kalorit että makrot tiedossa :)

Vierailija
36/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivuttuaan proteiinin yliannostuksesta moni kuntosalin hienhajuun kyllästynyt suuntaa taas lenkkipolulle (ja huomaa kuinka huonossa kunnossa on). Polkujuoksun ja suunnistuksen suosion kasvulle ei näy loppua.

Vierailija
37/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä fitness on tutkitusti terveellisempää kuin mässyttely ja sohvalla päivät pitkät makoilu. 

Fitness urheilijat jos ketkä makoilevat sohvalla ja syövät jatkuvasti. Treenaus vaatii vastapainoksi paljon lepoa. Oletko kuullut sanontaa "lihas kasvaa levossa".

Vierailija
38/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan näissä vlogeissa ja blogeissa esiintyvät henkilöt makoile eikä syö suklaata. Ehkäpä tämä onkin se ongelma, helvetti soikoon nuorten "esikuvat" ja "roolimallit" näyttävät täysin epärealistista esimerkkiä ja luovat ulkonäköpaineita näillä belfieillä. 

Miksi urheiluseurat kärsivät harrastajapulasta ja suomesta ei saada menestyneitä urheilijoita? No koska kaikille tärkeintä on saada hienoja puolialastomia instagram- kuvia ja saliselfieitä. Ulkonäkö on tärkeintä. 

Fintessmallivoittajalle onnittelut, melko aivokuolleelta vaikka vaikuttaakin.

Vierailija
39/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, ihan totta. Siis tuntuu, että aikuiset ihmiset ymmärtävät kyllä, mutta nuorista ihmisistä löytyy aivan liikaa niitä, jotka kuvittelevat tuon proteiini-belfie- helvetin olevan jotenkin todella tavoiteltavaa. 

Ja tuosta fitnessmalli- voittajasta pakko sanoa, että ymmärrän aikaisemman kirjoittajan "epäaitous"- pointin. Saa tuosta tytöstä sellaisen kuvan, että kuvittelee olevansa jotain, mutta itse en ole ennen kuullutkaan koko tyypistä, saatika Janni Hussin jälkeen kestään muistakaan fitnessmalleista.

Jos oikein muistan, niin eikö tää Hussi just jossain lehdessä selittänyt miten oli uupunut vuosia tms. fitneksen takia.

Vierailija
40/66 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitnessihän on kätevä keino naisille oikeuttaa persekuvien esittely ilman että leimaantuu horoksi. Mutta huomiotahan näillä kummallakin haetaan. Eli ei varmaan lopu koskaan, koska ilmiö ruokkii itse itseään ja narsismi ei ole maailmasta ihan heti loppumassa.

Hyvin kiteytetty tämän asian ydin. M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan