Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisitkö vauvan 42v?

Vierailija

vauvakuume vaivaa ja viimeisiä lapsenteko hetkiä elellään. Tekisitkö sinä lapsen jos olisit 42v?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Jos vauvakuume vaivaisi, ja elämäntilanne sallisi, niin kyllä. Mulla ei kyllä vaivaa, olen 41 ja liian mukavuudenhaluinen lapsirumbaan ryhtyäkseni missään nimessä enää.

Vierailija

En. Neljä löytyy ja ikää 39. Just ovat sen ikäsiä että saatan saada välillä vetää happeakin. Ei jaksais enää valvoa öitä ja siivota sörsseliä pöydän alta. Ei enää kiitos!

Vierailija

Mietin tätä omalta kohdaltani. Olen 41 ja lapseton, koska ei ole ollut miestä jonka kanssa lapsi tehdä. Ennen kuin nyt. Minä olin jo ajatellut että ei enää lapsia ruveta tekemään ja seurustelun alkuaikanakin sanoin miehelle että jos hän lapsia haluaa niin kannattaa etsiä muu nainen, koska minua ei mummoäitiys kiinnosta. Nyt on kuitenkin hyvän ja turvallisen suhteen myötä alkanut sittenkin ajatus äitiydestä kiinnostaa. Mies haluaisi lapsen. Mutta en tiedä miten jaksaa, olen monelle tapaa vähän raihnainen ja väsähtänyt jo, esivaihdevuosioireitakin ollut useampi vuosi jne. Todennäköisesti päädyn siihen että en tee lasta enää, koska tunnen itseni sen verran väsyneeksi.

Vierailija

Jos tulisin spontaanisti raskaaksi, niin kyllä. Nyt on tosin lapsiluku tulossa täyteen (viides) ja ikää on nyt 36v. Tarkoituksella emme enää yrittäisi tuossa iässä, mutta ilman vakavia perusteita en abortoisikaan jos raskaaksi vielä 42-vuotiaana tulisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä omalta kohdaltani. Olen 41 ja lapseton, koska ei ole ollut miestä jonka kanssa lapsi tehdä. Ennen kuin nyt. Minä olin jo ajatellut että ei enää lapsia ruveta tekemään ja seurustelun alkuaikanakin sanoin miehelle että jos hän lapsia haluaa niin kannattaa etsiä muu nainen, koska minua ei mummoäitiys kiinnosta. Nyt on kuitenkin hyvän ja turvallisen suhteen myötä alkanut sittenkin ajatus äitiydestä kiinnostaa. Mies haluaisi lapsen. Mutta en tiedä miten jaksaa, olen monelle tapaa vähän raihnainen ja väsähtänyt jo, esivaihdevuosioireitakin ollut useampi vuosi jne. Todennäköisesti päädyn siihen että en tee lasta enää, koska tunnen itseni sen verran väsyneeksi.
Jos sulla on vaihdevuosioireita, niin tuskin enää hedelmöityt.

Vierailija

Ikä painaa ja riskit lisääntyy..olisiko itsekästä?Tarkkaan täytysi ainakin vahtia ja varautua siihen että tulee vammainen lapsi..näin se ikävä kyllä on..

mutta tekisin..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat