Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Seksikolumni: Jos et anna miehellesi, joku toinen kyllä antaa!"

Vierailija

Tästä olen kyllä samaa mieltä. En tajua naisia jotka eivät anna miehilleen. Miksi eivät vaikka hyvin pystyisivät? Kiusantekoa se on eikä ihme jos miehet menee toisen naisen luo.

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikolumni-jos-et-anna-m...

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

No, nainen joka ei anna miehelleen antaa todennäköisesti jollekin muulle miehelle, joten mitä väliä? Parisuhteessa olevalla ihmisellä on oma päätäntävalta kehoonsa, harvapa mieskään vastentahtoisesti antaa.

Vierailija

Täysin samaa mieltä!

Ja jos ei anna niin ottaisi eron.

Henkistä väkivaltaa pahimmillaan pitää toista puutteessa jos ei muuta syytä kuin että ei nyt himota toi oma ukko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, nainen joka ei anna miehelleen antaa todennäköisesti jollekin muulle miehelle, joten mitä väliä? Parisuhteessa olevalla ihmisellä on oma päätäntävalta kehoonsa, harvapa mieskään vastentahtoisesti antaa.

Näin juuri, samat pätee myös pihtaaviin miehiin siinä missä naisiinkin.

Mutta jos parisuhde ei voi hyvin vaikka nyt siinä että halut ei kohtaa sängyssä niin kyllä se ero pidemmällä juoksulla on välttämätön.

Vierailija

Jos miehelle on pelkkä seksi niin tärkeää, mitä sellaisella miehellä tekee? Joutaa mennäkin. Miehen pitäisi tehdä oma osansa suhteen parantamiseksi jos ongelmia kerran on. Sen sijaan aletaan uhkailla vieraisiin menolla. Käsittämätöntä että voi loukata tärkeää ihmistä noin. Tai ihmistä jonka pitäisi olla tärkein maailmassa. Tuollaiselle miehelle mitä ilmeisimmin ei ole.

M39

Jos se antamiseksi menee, niin mie en sellasta seksiä hyväksy. Ainakaan pitemmän päälle. Kyllä seksi pitää olla haluamista puolin ja toisin.

Vierailija

Kuinka moni mies haluaa oikeasti kuksia halutonta naista joka "antaa ettei mies petä"? Melkoisen kunioittavaa ja intohimoista?

Vierailija

Niin, miksihän se nainen ei anna? Olen tavannut vain yhden miesryhmän joka jää toistuvasti ilman seksiä ja se on itsekeskeiset kusipäät-ryhmä. Vaimo käy töissä, laittaa ruoan, siivoaa ja hoitaa lapset ja sitten pitäisi vielä jaksaa harrastaa jotain seksiä miehen kanssa jonka naama vain v*tuttaa kun se ei ole auttanut työpäivänsä jälkeen missään kotitöissä ja tehnyt vain omia mukavia juttujaan. -toki toivon näille pareille eroa. Saisivat miehet sitten sitä seksiä jostain muualta ja naisilla olisi mahdollisuus löytää uusi, parempi mies. Oma mieheni ei ole tuollainen vaan meillä menee arki 50/50. Sen tähden meillä minä en myöskään ikinä kieltäydy seksistä, minusta minulla ei ole siihen oikeutta, koska mies on tehnyt yhtä pitkän päivän kuin minäkin. Jos mies jaksaa niin pitää minunkin jaksaa. Mies on vain sanonut ettei nykyään oikein jaksa. Seksi rajoittuu lähinnä viikonloppuihin kun hän on itse hyvin levännyt. Mutta en siis pihtaa ihan tasapuolisuuden nimissä vaikka aina ei huvittaisikaan. Sitten tietysti ihmettelen pihtaamista jos mies on suhteessa ja arjessa täysillä mukana kuten omani on. Mies ansaitsee silloin paremman vaimon ja toivonkin, että lähtee sitä etsimään eikä petä.

Vierailija

Jos vaimo ei halua miestään, niin onkohan mies haluttava toistenkaan naisten mielestä? Miehellä saattaa olla halua seksiin, mutta onko kykyä? Tarviiko tähän liiankin paljon apua naiseltaan? Naisella saattaa olla halua seksiin, mutta ei usko miehensä voivan antaa sitä mitä haluaisi seksistä saada ja on siksi haluttomana osapuolena suhteessa? Miehen kasvot säilyvät ja voihan mies tarkistaa, että kasvaako ruoho aidan toisella puolella paremmin!

Vierailija

Vaikka kuinka miehellesi "annat", niin sille samaiselle miehelle antaa kyllä toinenkin, ja kolmas, ja neljäskin :D Kakkosten rinnalle ovat nousseet jo kolmoset, and so on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, miksihän se nainen ei anna? Olen tavannut vain yhden miesryhmän joka jää toistuvasti ilman seksiä ja se on itsekeskeiset kusipäät-ryhmä. Vaimo käy töissä, laittaa ruoan, siivoaa ja hoitaa lapset ja sitten pitäisi vielä jaksaa harrastaa jotain seksiä miehen kanssa jonka naama vain v*tuttaa kun se ei ole auttanut työpäivänsä jälkeen missään kotitöissä ja tehnyt vain omia mukavia juttujaan. -toki toivon näille pareille eroa. Saisivat miehet sitten sitä seksiä jostain muualta ja naisilla olisi mahdollisuus löytää uusi, parempi mies. Oma mieheni ei ole tuollainen vaan meillä menee arki 50/50. Sen tähden meillä minä en myöskään ikinä kieltäydy seksistä, minusta minulla ei ole siihen oikeutta, koska mies on tehnyt yhtä pitkän päivän kuin minäkin. Jos mies jaksaa niin pitää minunkin jaksaa. Mies on vain sanonut ettei nykyään oikein jaksa. Seksi rajoittuu lähinnä viikonloppuihin kun hän on itse hyvin levännyt. Mutta en siis pihtaa ihan tasapuolisuuden nimissä vaikka aina ei huvittaisikaan. Sitten tietysti ihmettelen pihtaamista jos mies on suhteessa ja arjessa täysillä mukana kuten omani on. Mies ansaitsee silloin paremman vaimon ja toivonkin, että lähtee sitä etsimään eikä petä.

Entäpä jos mies ei auta kotitöissä siks kun nainen ei anna :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni mies haluaa oikeasti kuksia halutonta naista joka "antaa ettei mies petä"? Melkoisen kunioittavaa ja intohimoista?

Rakastava ja taitava aviovaimo osaa pukea haluttomuutensa niin, että antaa mielellään miehelleen nautinnon itse siitä mitenkään kärsimättä. Sen sijaan jos haluton tai vähänhaluinen nainen kääntää kylkeä ja tuhahtaa "mee muualle siitä, vaikka runkkaamaan" niin tulis vähän olo wtf.

Vierailija

Pettäminen ei ole oikein.

Toisaalta millähän oikeudella nainen varaa miehen kokonaan itselleen ja sitten kieltäytyy seksistä, jota ei salli miehen hankkivan muualta. Siinä mies on tehnyt huonot kaupat, eikä ihme, että pettämistä esiintyy.

Meillä vaimo pitää niin hyvän huolen minusta, että ei tule mieleenkään harrastaa seksiä muiden kanssa.

Vierailija

Hassua kun miehet aina valittavat seksinpuutetta kun naiset ovat niin nirsoja, mutta kummasti jokainen varattu mies olisi automaattisesti sellainen, että saisi helposti seksiä naisilta jos ei oma anna. Nauran :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat