"Seksikolumni: Jos et anna miehellesi, joku toinen kyllä antaa!"
Tästä olen kyllä samaa mieltä. En tajua naisia jotka eivät anna miehilleen. Miksi eivät vaikka hyvin pystyisivät? Kiusantekoa se on eikä ihme jos miehet menee toisen naisen luo.
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikolumni-jos-et-anna-…
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksihän se nainen ei anna? Olen tavannut vain yhden miesryhmän joka jää toistuvasti ilman seksiä ja se on itsekeskeiset kusipäät-ryhmä. Vaimo käy töissä, laittaa ruoan, siivoaa ja hoitaa lapset ja sitten pitäisi vielä jaksaa harrastaa jotain seksiä miehen kanssa jonka naama vain v*tuttaa kun se ei ole auttanut työpäivänsä jälkeen missään kotitöissä ja tehnyt vain omia mukavia juttujaan. -toki toivon näille pareille eroa. Saisivat miehet sitten sitä seksiä jostain muualta ja naisilla olisi mahdollisuus löytää uusi, parempi mies. Oma mieheni ei ole tuollainen vaan meillä menee arki 50/50. Sen tähden meillä minä en myöskään ikinä kieltäydy seksistä, minusta minulla ei ole siihen oikeutta, koska mies on tehnyt yhtä pitkän päivän kuin minäkin. Jos mies jaksaa niin pitää minunkin jaksaa. Mies on vain sanonut ettei nykyään oikein jaksa. Seksi rajoittuu lähinnä viikonloppuihin kun hän on itse hyvin levännyt. Mutta en siis pihtaa ihan tasapuolisuuden nimissä vaikka aina ei huvittaisikaan. Sitten tietysti ihmettelen pihtaamista jos mies on suhteessa ja arjessa täysillä mukana kuten omani on. Mies ansaitsee silloin paremman vaimon ja toivonkin, että lähtee sitä etsimään eikä petä.
Taas tätä iänikuista paskaa.
Minä (mies) käyn töissä, laitan suurimman osan ruoasta, siivoa, hoidan lasten harrastukset yms. lähes kokonaan, jne. Mutta kun vaimoa nyt vain ei enää seksi kuulemma kiinnosta. Voi kumpa olisi tiennyt tällaisesta tilanteesta aikanaan, niin olisin tehnyt toisia valintoja. No nostan heti kytkintä, kunhan lapset ovat hieman isompia.
Samat. Vaimo tosin suostuu nussittavaksi mutta kuka haluaa panna halutonta.
On kyllä karmeessa kunnossa joidenkin avioliitot ja parisuhteet :/ onneksi itellä säilyi halut vielä synnytyksen jälkeenkin ja rakastan miestäni päivä päivältä vain enemmän. Synnytyksen jälkeen kyllä itse yhdyntää oli vähemmän mutta sen mies ymmärsikin. :)
No mitä ne miehet sitten vinkuu ku pillun saanti on niin vaikeeta ku se kerran onkin näin helppoa, ei tarvita kuin pihtaava vaimo niin pilluntuloa ei voi estää 😆
Mua rasittaa tämä kulunut oletus siitä, että haluton on aina nainen. Halukkaana naisena olen kohdannut haluttomia miehiä enemmän kuin tarpeeksi, joten vituttaa lukea aina tätä samaa naisiin kohdistuvaa syyllistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mua rasittaa tämä kulunut oletus siitä, että haluton on aina nainen. Halukkaana naisena olen kohdannut haluttomia miehiä enemmän kuin tarpeeksi, joten vituttaa lukea aina tätä samaa naisiin kohdistuvaa syyllistämistä.
Mutta kun vittu ku sun oma kokemus ei kato vittukumoa tilastollista faktaa. Normi nainen on haluton kuin telttapatja kaatosateessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun vittu ku sun oma kokemus ei kato vittukumoa tilastollista faktaa. Normi nainen on haluton kuin telttapatja kaatosateessa.
Linkitä tänne tilastollinen fakta niistä järisyttävistä eroista naisten ja miesten haluttomuudessa.
Tämähän on ihan yksinkertaista... en oikein ymmärrä miksi tätä asiaa pitää vatvoa.
On tietysti olemassa ihmisiä, miehiä ja naisia, jotka eivät kaipaa tai halua seksiä. Se on ihan ok ja normaalia. Mutta silloin, ÄLÄ ota puolisoksesi ihmistä joka haluaa seksiä.
Jos taas haluat ja kaipaat seksiä (etkä voi sitä ilman elää) mutta et halua seksiä puolisosi kanssa niin kannattaa aika vakavasti harkita eroa. Tai miksi ei, jos se molemmille sopii, harrastatte seksiä toisaalla - tämä tosin harvoin sopii.
Eihän seksi parisuhteessa kaikki kaikessa ole mutta aika tärkeältä se vaikuttaa.
Ja varsinkin jos seksi ei suju niin silloin ei suju oikein mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkitä tänne tilastollinen fakta niistä järisyttävistä eroista naisten ja miesten haluttomuudessa.
No ihan vaikka näiltä sivuilta voit lukea.
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/seksuaa…
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/halutto…
Alle 60-v miehillä halun puutetta esiintyy 5-15%:lla joka on kyllä hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan vaikka näiltä sivuilta voit lukea.
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/seksuaa…
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/halutto…
Alle 60-v miehillä halun puutetta esiintyy 5-15%:lla joka on kyllä hyvin vähän.
Ei, sillä naisillahan vastaava määrähän linkkisi mukaan on:
"Hänen mukaansa 35 %:lla suomalaisista 18-74 -vuotiaista naisista esiintyy seksuaalisen halun puutetta ja ilmiö yleistyy iän karttuessa siten, että 18-24-vuotiasta haluttomuutta esiintyy 15 %:lla, 35-44-vuotiaista 21 %:lla ja yli 55-vuotiaista yli puolella."
Eli ero haluttomuudessa ei ole dramaattinen, 15 % ero ei ole dramaattista nähnytkään, oletan että täällä puhutaan varsinkin nuorista ja keski-ikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehelle on pelkkä seksi niin tärkeää, mitä sellaisella miehellä tekee? Joutaa mennäkin. Miehen pitäisi tehdä oma osansa suhteen parantamiseksi jos ongelmia kerran on. Sen sijaan aletaan uhkailla vieraisiin menolla. Käsittämätöntä että voi loukata tärkeää ihmistä noin. Tai ihmistä jonka pitäisi olla tärkein maailmassa. Tuollaiselle miehelle mitä ilmeisimmin ei ole.
Toki toki, mutta mitä jos nainen ei ole valmis tekemään mitään suhteen eteen. Hänen kiinnostus seksiin vain mysteerisesti lopahtaa. Kyllä sekin loukkaa pidemmän päälle, jos seksi ei enää kiinnosta.
Ja hei, tälläkin palstalla naiset ovat vastanneet, että 6kk on maksimi aika mitä suostuu olemaan ilman seksiä, ja tuon ajan jälkeen lähtevät vieraisiin.
Varmasti loukkaa. Ja varmasti on naisiakin jotka eivät välitä tippaakaan että loukkaavat puolisoaan lähtemällä vieraisiin. Ei se tee miesten käytöksestä mitenkään hyväksyttävämpää. Näiden ihmisten tapa korjata suhteen ongelmia on aika usein se, että joko mökötetään tai huudetaan koko ajan kovempaa, että mikä on kun ei kiinnosta?! Sitä sitten kutsutaan asiasta puhumiseksi.
Vieraisiin lähteminen on suhteesta luopumista, samoin kuin eroaminen. Kunnollinen ihminen tekee päätöksen erota, muut luikkivat vieraisiin.
Entäs sitten kun kukaan ei anna? Olemmeko sitten ongelman äärellä?
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti on sinun kanssasi, sen voi uskoa.
Tiedän monta miestä jotka pettää tai on pettäneet salaa kumppanilta, ei ole kiinni jääneet. Joten näinhän se menee, vaimolla tai tyttöyställä harmainta aavistusta mitä mies touhuaa tai on touhunnut.
Tilaisuuksia itselläkin ollut pettää lukemattomia kertoja, ei seksin saaminen hankalaa ole normi miehille, toisin kun jotkut luulee.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten kun kukaan ei anna? Olemmeko sitten ongelman äärellä?
Terveisin Naispelko22
Rahalla saat sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta miestä jotka pettää tai on pettäneet salaa kumppanilta, ei ole kiinni jääneet. Joten näinhän se menee, vaimolla tai tyttöyställä harmainta aavistusta mitä mies touhuaa tai on touhunnut.
Tilaisuuksia itselläkin ollut pettää lukemattomia kertoja, ei seksin saaminen hankalaa ole normi miehille, toisin kun jotkut luulee.
Mutta ei se pettämisen syy yleensä ole puolison pihtaaminen vaan pettäjän heikko impulssinkontrolli.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset valehtelevat, pettävät ja varastavat koko ajan. Vain pieni osa jää kiinni. Mitä sitten? On se harmi että ikävät ihmiset mennä porskuttavat, mutta minkäs teet.
Kyllä tuo luulo muuten on aika perusteltua, kun sinkkumiehetkin asiasta koko ajan valittavat. Vielä vaikeampaa on varatulle. Aika moni sinkkunainen on varuillaan varattujen suhteen. Eli epäilyttävältä vaikuttava mies ei kelpaa. Sitten rajoituksena on vielä varatun ajankäyttö. Sinkkumies voi etsiä naista koko ajan eikä silti onnista, varatulla on vielä vaikeampaa.
Tietysti varattuja etsivät naiset tuovat itseään esiin äänekkäästi nettikeskusteluissa niin että joukko vaikuttaa suuremmalta kuin on. Kun tietää tekevänsä jotain mitä paheksutaan, silloin tulee voimakas tarve vakuuttaa äänekkäästi että ei tee mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se pettämisen syy yleensä ole puolison pihtaaminen vaan pettäjän heikko impulssinkontrolli.
Paskat suhteet tuntuu olevan iso syy, ollaan yhdessä yhdessäolemisen takia, täysin erkaannuttu toisista, pyöritetään arkea sen toisen kanssa, mutta läheisyyttä ja muuta haetaan muualta. Kaksi rinnakkaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset valehtelevat, pettävät ja varastavat koko ajan. Vain pieni osa jää kiinni. Mitä sitten? On se harmi että ikävät ihmiset mennä porskuttavat, mutta minkäs teet.
Kyllä tuo luulo muuten on aika perusteltua, kun sinkkumiehetkin asiasta koko ajan valittavat. Vielä vaikeampaa on varatulle. Aika moni sinkkunainen on varuillaan varattujen suhteen. Eli epäilyttävältä vaikuttava mies ei kelpaa. Sitten rajoituksena on vielä varatun ajankäyttö. Sinkkumies voi etsiä naista koko ajan eikä silti onnista, varatulla on vielä vaikeampaa.
Tietysti varattuja etsivät naiset tuovat itseään esiin äänekkäästi nettikeskusteluissa niin että joukko vaikuttaa suuremmalta kuin on. Kun tietää tekevänsä jotain mitä paheksutaan, silloin tulee voimakas tarve vakuuttaa äänekkäästi että ei tee mitään pahaa.
Kyllä baareista ja muualta seuran saaminen on tosi helppoa ja nyt ei puhuta mistään reppanoista jotka täällä pyörii. Pidemmällä periodilla tilaisuuksia tulee jo paljon, ihan helposti voisi käyttää tilaisuuden hyväksi tai aloittaa jopa suhteen jonkun kanssa.
Taas tätä iänikuista paskaa.
Minä (mies) käyn töissä, laitan suurimman osan ruoasta, siivoa, hoidan lasten harrastukset yms. lähes kokonaan, jne. Mutta kun vaimoa nyt vain ei enää seksi kuulemma kiinnosta. Voi kumpa olisi tiennyt tällaisesta tilanteesta aikanaan, niin olisin tehnyt toisia valintoja. No nostan heti kytkintä, kunhan lapset ovat hieman isompia.