Tiedättekö mikä lastenkirja on kyseessä? Auttakaa tunnistamaan!

Vierailija

Tätä kirjaa luettiin minulle kun olin pieni ja myöhemmin luin itse ja nyt todella haluaisin löytää kys. kirjan. En muista kirjasta paljoakaan mutta tässä tuntomerkit: ~ Kuvia oli aika harvakseltaan muistaakseni joka kappaleen alussa ja ne olivat mustavalkoisia.
~ Kirjan hahmo on pieni poika tai tyttö ja tarinan ensimmäisissä kappaleissa hän herää yöllä nälkään ja voileipä liittyy.
~ Joku lelu herää eloon. Muistaakseni lelu ensin kiusasi lasta ja aiheutti hankaluuksia mutta myöhemmin ystävystyivät(voin olla väärässä tässä)
~ Poika matkaa öisin toiseen maailmaan jossa seikkailut tapahtuu, mummoassa avaruuteen.
~Olen nyt 20 vuotias joten kirja on luultavasti noin 00- luvun alusta /90-luvun lopusta tai miksei vanhempi!
~Kirjan kansikuva on värillinen ja taka tai etukannen kuvassa tarinan hahmot ovat ikkunan luona selin lukijaan ja katselevat kuuta.

Jos joku näiden perusteella tunnistaa niin super iso kiitos!! Äitinikään ei muista mikä kirja kyseessä joten apu on tarpeen. PS. olen mobiillilla joten kappalejako ei varmaan toimi :(

Kommentit (11)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat