onko pojille/miehille ihan sama oikeasti onko tytön vaatteet trendikkäitä?

Vierailija

Huomaako ne sellasia asioita ollenkaan?

Kommentit (12)

Vierailija

Hiukkasen kärjistettynä: Trendien seuraaminen osoittaa naisen olevan kyvytön ajattelemaan itse. Kyvyt eivät riitä omien päätösten tekoon, joten valitaan vaatteet muodin mukaan.

Vähemmän kärjistäen: ei kiinnosta, kunhan on sopivat ja siistit kamppeet.

Vierailija

Aloittaja ei kertonut minkä ikäisistä "pojista" nyt puhutaan, mutta kun asiaa mietin ei sillä iällä ole edes suurta merkitystä. Teinipoikia kiinnostaa vain onko vaatteet tiukat ja kunhan ovat muutenkin hyvännäköiset. Millään merkkivaatteilla yms. et voita kuin metroseksuaalien huomion. Tavalliset pojat katselevat tyttöjä jotka näyttää hyvältä, eivätkä tyttöjä jotka ovat trendikkäitä.

Aikuisemmalla iällä trendivaatteet saattaa olla jo osittain luotaantyöntävä ominaisuus, joidenkin miesten mielestä. Ei haluta sitä wannabe julkkista, joka matkii tyylinsä trendien mukaan, vaan otetaan mieluummin se oikeasta elämästä ymmärtävä naapurin tyttö. Plussaa on myös se jos naista ei kiinnosta roikkuuko kädessä yli tonnin hintainen merkkilaukku vai joku halpa, mutta käytännöllinen laukku.

Vierailija

Ihailen naisen pukeutumista, kun vaatteet ja jalkineet ovat tyylikkäät, juuri hänelle ja juuri siihen tilanteeseen sopivat. Trendikkyys eli jostakin ylhäältä  saneltu tyyli ei minua lämmitä.

huohhhh

Vierailija kirjoitti:
Huomaako ne sellasia asioita ollenkaan?

Meinaatko että kaikki ihmiset ovat samasta puusta veistettyjä? Joku pissispoika ehkä huomaa, joku toinen ei.

Vierailija

Itselleni on tärkeää, että tytön vaatteet tyylikkäät ja tiukat (ei tosin siitä kohdasta ja sellaisilla vartaloilla kuin jätkien mielestä yleensä pitäisi), ja myös että vaatteet ym trendikkäät (riippuu tietysti siitä, onko kyseessä hyvä trendi) ja muodikkaat (jos tyylikäs muoti). Esim. Jos on muodissa mustat pillifarkut ja vansin kengät, hyvä jos on ne). Teineistä ja n.20-25-vuotiaista siis puhun (olen itsekin nuori poika ja pukeudun trendikkäästi).

Vierailija

Yksikään normaali jannu ei katso onko muijalla päällä merkkivaatteita tai onko vaatteet viimeisintä muotia. Sitä katsotaan, miten vaatteet istuvat ja sinua pukevat.

Vierailija

Olen nähnyt viimeisen kymmenen vuoden aikana muistaakseni yhden kerran naisen jonka pukeutuminen oli niin tyylikästä että jäin sitä katsomaan ja miettimään. Kauniita naisia näen toki monia joka päivä. Eli vaatteiden yksityiskohdilla, kuten merkillä, ei ole mitään väliä. Miehet katsoo naista, ei vaatteita.

Vierailija

Mieheni on paljon tarkempi ulkonäöstään kuin minä. Myös poikani alkoi tarkaksi mentyään kouluun ja tietää täsmällisesti, mitä haluaa pukea ja mitkä sopivat yhteen. Hänen kaverinsa ovat myös tarkkoja ja yksi poika luokallaan alkoi kolmannella luokalla käyttää hiusgeeliä.... Myls valitettavasti laihuus-ja kuntoiluihanne on nykyään myös poikien ongelma. Poikani on jostain saanut päähönsä olevansa lihava, vaikkei ole, ja myös alkanut kuntoilla päivittäin, jotta saisi lihaksia Hän on 9 v!

Vierailija

Olen enemmän merkkitietoinen kuin mieheni, mutta mies käyttää enemmän merkkivaatteita kuin minä. Hänelle ne on jopa "tärkeämpiä" kuin minulle. Niin vain hän itse oli se joka tuli tekemään aloitteen ensitapaamisellamme, jolloin päälläni oli pelkkiä "halpakauppojen rättejä". Kalleinta asukokonaisuudessani silloin oli tennarit, ja nekin alennuksesta ostettu. Trendejä meillä ei seurata, vaatteita ostetaan oman mieltymyksen mukaan, ei minkään pakottavien muotien.

Vierailija

Useimmille on ihan sama. Ja osalle trendikkyys on turn off:kin, moni tykkää enemmän jostain erikoisemmasta, enemmän persoonaa ilmaisevasta tyylistä. Jollekin se voi olla hippi- tai hipsterihenkinen tyyli, jollekin hevityyli, joillekin erämies/naistyyli, mikä vetoaa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat