Varattu mies

Vierailija

Niin kauheaa kuin se onkin, olen rakastunut varattuun mieheen. Olen yrittänyt rimpuilla pois tästä tunteesta, mutta tänään, kun jäimme kahden hänen työhuoneeseensa, hän tarttui käteeni ja katsoi syvälle silmiin. Tällä kertaa en kääntänyt katsettani pois. En tiedä, mitä olisi tapahtunut, ellei meitä olisi keskeytetty. Nyt olemme viestitelleet koko illan ja sopineet, että hän tulee lauantaina meille. Olen onnellinen, mutta samalla tuntuu kurjalta hänen vaimonsa puolesta.

Kommentit (5)

Vierailija

Förevör aloun kirjoitti:
Oletpas tekopyhä. "Tuntuu kurjalta vaimon puolesta." Jaa? Ei näytä sun menoa haittaavan.

Mitäs tekopyhää siinä on, että ymmärtää hävetä tekojaan jo etukäteen? Varmaan kuitenkin haluaa miestä enemmän kuin haluaa olla loukkaamatta hänen vaimoaan, joten valinta ei normaalia ihmistä yllätä.

Vierailija

Eikö kannattaisi suojella itseäön välttämällä miestä? Ap tulee haavoitetuksi koska mies valitsee 99,99% todennäköisesti vaimonsa, vaikka kuinka lupailisi rakkautta. Ap hukkaa elämästään ehkä viosia roikkuessaan henkisesti kiinni saavuttamattomassa miehessä ja tunneside estää rakastamasta johonkin hänelle oikeaan mieheen. Mutta ei, ei ap tule tätä varoitusts kuuntelemaan. Tajuaa sen jälkikäteen neljän vuoden päästä, uutena vuotena 2020.

Mutta onhan sekin kiva, että ap voi sitten joskus 2020-luvulla alkaa etsiä jotakuta miestä, jonka kanssa perustaa perheen. Toivottavasti unelmien prinssiä ei haittaa silloin ap:n suhde ukkomieheen. Tuskin ketään moraalista uskollisuutta arvostavaa miestä haittaa...

Tule illan jälkeen kertomaan, onko mies luritellut sinulle jiitakin seuraavista kliseistä:
-olemne kasvaneet erilleen vaimon kanssa
-meillä on avoin suhde, vaimollakin on toinen ja minulla hänen lupansa olla muiden naisten kanssa
-vaimo ei enää rakasta minua, enkä minä häntä, olemme yhdessä vain lasten vuoksi
-vaimo on aina kiukkuinen ja luonteeltaan todellinen hirviö, psyykkisesti epävakaa
-meillä ei ole ollut seksiä enää pitkiin aikoihin
-sinä olet ainoa nainen, joka on koskaan ymmärtänyt minua, vaimon kanssa emme ole koskaan olleet samalla aaltopituudella

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat