Onko outoa, jos heteromies viihtyy paremmin naisten seurassa kuin miesten?
Naiset ovat mielestäni paljon mieluisampaa seuraa kuin miehet. Olisiko turn-off?
M25
Kommentit (31)
Onhan naisten seura vaihtelua ja kaikkea, mutta miehen ei kannata jäädä naisten seuraan liian pitkäksi aikaa tai seksuaalinen kiinnostus alkaa hävitä ja se on tärkein syy lähestyä naista. Naisten seura on vähän kuin jokin vitamiini; on pakko saada sitä vähän silloin tällöin, mutta liika-annostus on myrkyllistä ja sitten alkaa jo ällöttää.
Olen itse huomannut tämän esim.liikuntaharrastuksissa; jonkin aikaa tuntuu hienolta ja eksoottiselta, mutta lopulta alkaa tuntea itsensä naurettavaksi ja naisetkin alkavat tuntumaan vain hikisiltä lapsilta. Toki perspektiivini voisi olla vähän erilainen jos olisin supersuosittu mies, mutta siinäkään tapauksessa tuskin ajattelisin hirveän eri tavalla.
-Mies 29v + 1v-
Mies 29v kirjoitti:
Onhan naisten seura vaihtelua ja kaikkea, mutta minun ei kannata jäädä naisten seuraan liian pitkäksi aikaa tai seksuaalinen kiinnostus alkaa hävitä
-Mies 29v + 1v-
Korjasin.
Ei ole omituista. Olen itsekin tällainen mies, ja monet miespuoliset kaverini ovat myös. Joskus mietin, että olisi hyödyllistä osata olla luontevasti sellaisissa ÄIJJÄporukoissa, mutta kun ne ovat minusta tosi vastenmielisiä, niin en viitsi harjoitella.
Sanomattakin pitäisi olla selvää, ettei kaveripiirini sukupuolijakauma ole ollut ongelma yhdellekään naiselle, josta olen ollut romanttisesti kiinnostunut.
Ei ole outoa. Naiset on niin paljon sosiaalisempia kuin miehet niin heidän kanssa riittää juttua! ymmärrän täysin miksi hengaat mielummin naisten kanssa. Miehet on vähän tuppisuita, mikä ei siis ole huono juttu mut ite viihdyn sosiaallisten ihmisten parissa, toki on sosiaalisia miehiäkin mut niiden kanssa ei sit synkkaa niin hyvin että kavereiksi voisi alkaa. Mun ainoa kunnon miespuolinen kaveri on homo.. et sekin vielä :D Nyt on vuosi 2015 jokainen saa valita frendinsä, tärkeintä että on sellasia ihmisiä joiden seurassa viihtyy
ööö.. sitähän se heterous just on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidot heteromiehet viihtyy paremmin miesten seurassa. Miehellä on vain yksi syy olla naisen kanssa. Sitäpaitsi naisten jutut on, ööh, siis naisellisia (suom. sekavia). Oikea logiikka on miesten mieleen.
Oletko sä jomkun Aitojen heteromiesten liiton puheenjohtaja, joka haluaa päättää kaikkien heteromiesten puolesta, miten olla ja elää?
Aidot heteromiehet tietävät, miten olla ja elää. Minun halullani sen asian suhteen ei ole merkitystä.
No eivät näköjään tiedä, kun sun pitää käydä niille Vauva-palstalla kertomassa, miten olla ja elää.
No mutta minähän vain vastasin esitettyyn kysymykseen.
Tuo ohjeistusasia on sinun omin pikkukätösin rakentama olkiukko.
Sinä vastaat kysymykseen omasta puolestasi, mutta kaikkien heteromiesten puolesta et voi vastata. Jos et yritä puhua muiden puolesta, ei tarvitse sitten selitellä jälkikäteenkään ja höpöttää olkiukoista.
Kaikki miehet viihtyy mielummin naisen seurassa. Ongelma on vaan ettei naiset viihdy miesten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet viihtyy mielummin naisen seurassa. Ongelma on vaan ettei naiset viihdy miesten seurassa.
:)
M39
Vierailija kirjoitti:
Minä en, enkä tunne muitakaan miehiä joka viihtyisi. Homo olen itse ja suurin osa kavereistani myös.
Sinänsä hieman outoa ajattelua, kommenteista tulee kuva, että miehen pitää elää sellaista elämää joka takaa hänelle maksimaalisen pillunsaanin eikä elämää joka on hänelle mielekästä. Sitäkö se miehen elämä pitää olla kaikki pyörii pelkän pillun ympärillä.
Tämä aitoa heteromiehekästä älyfilosofiaa huokuva viesti sai minutkin kokemaan valaistumisen! Nyt tiedän, mitä teen heti aamulla. Dumppaan kaikki väärää sukupuolta olevat ystävät ja alan keskustella Aitojen heteromiesten (TM) kanssa älykkäästi Platonista!