Onko outoa, jos heteromies viihtyy paremmin naisten seurassa kuin miesten?
Naiset ovat mielestäni paljon mieluisampaa seuraa kuin miehet. Olisiko turn-off?
M25
Kommentit (31)
Eipä ole. Tai oikeastaan miehet eivät viihdy mun seurassa. Enkä nussi kavereita.
Heteromies joka viihtyy naisten kanssa, tuon täytyy olla epänormaalia :)
Miksi se sua kiinnostaa? Jos se on jollekin naiselle kauhea ongelma, niin hänhän on Suomessa vapaa etsimään toisen miehen itselleen. Jos sä viihdyt naisten seurassa, niin sitten sun kannattaa olla naisten seurassa. Itsekin olin yhdessä elämänvaiheessa, kun pelkäsin kiusatuksi joutumista, mikä ei ole niin iso riski naisten keskellä.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä nähty, ei mitenkään erikoista ainakaan. Poikaystävänä/puolisona vaan ei mitenkään kiva, kun oho, ups, joskus sitten ystävien kanssa erehtyy samaan sänkyyn.
Onneksi mun tyttöystävä ei ole noin kapeakatseinen, että luulisi miehen haluavan seksiä kaikilta naisilta, ystäviltäänkin.
AP
Tulee vähän naisellinen mies mieleen, ehkä jopa vässykkä, näin kärjistetysti.
Ja aina vähän mietityttää naisten ja miesten väliset ystävyyssuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vähän naisellinen mies mieleen, ehkä jopa vässykkä, näin kärjistetysti.
Ja aina vähän mietityttää naisten ja miesten väliset ystävyyssuhteet.
Kyllähän ne miehekkäimmät urokset ovat miesten kesken mieluiten. Siinä on naiset vaan tiellä!
Hyvä kuitenkin, että sinulla on mietittävää. Ei aivokapasiteetti ole tyhjäkäynnillä.
Olen niin mustasukkainen, että ei varmaan onnistuisi sen takia. Tuollainen mies olisi pannut ainakin osaa kavereistaan.
Ei se ole outoa. Meitä on moneen junaan. Mulla on monia sellaisia kavereita, jotka ovat enemm'n kotpnaan toisen sukupuolen porukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä nähty, ei mitenkään erikoista ainakaan. Poikaystävänä/puolisona vaan ei mitenkään kiva, kun oho, ups, joskus sitten ystävien kanssa erehtyy samaan sänkyyn.
Onneksi mun tyttöystävä ei ole noin kapeakatseinen, että luulisi miehen haluavan seksiä kaikilta naisilta, ystäviltäänkin.
AP
Onneksi mun miesystävä osaa lukea ja ymmärtää lukemansa.
Aidot heteromiehet viihtyy paremmin miesten seurassa. Miehellä on vain yksi syy olla naisen kanssa. Sitäpaitsi naisten jutut on, ööh, siis naisellisia (suom. sekavia). Oikea logiikka on miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Aidot heteromiehet viihtyy paremmin miesten seurassa. Miehellä on vain yksi syy olla naisen kanssa. Sitäpaitsi naisten jutut on, ööh, siis naisellisia (suom. sekavia). Oikea logiikka on miesten mieleen.
Oletko sä jomkun Aitojen heteromiesten liiton puheenjohtaja, joka haluaa päättää kaikkien heteromiesten puolesta, miten olla ja elää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toki viihtyy tosi-äiien seurassa, jos tykkää puhua auton rassauksesta ja jää kiekosta. Oot ollut väärien naisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä jomkun Aitojen heteromiesten liiton puheenjohtaja, joka haluaa päättää kaikkien heteromiesten puolesta, miten olla ja elää?
Aidot heteromiehet tietävät, miten olla ja elää. Minun halullani sen asian suhteen ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää somessa, ovat ottaneet oikeudeksi edustaa meitä kaikkia, löytyy myös naisista. Eniten vituttaa kun joku täysin latvasta laho vatipää kirjoittelee meidän muidenkin puolesta, tämä ei ole edes sieltä pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidot heteromiehet tietävät, miten olla ja elää. Minun halullani sen asian suhteen ei ole merkitystä.
No eivät näköjään tiedä, kun sun pitää käydä niille Vauva-palstalla kertomassa, miten olla ja elää.
No, isäni viihtyi paremmin naisten seurassa kuin muiden miesten. Ei ollut kiinnostunut jääkiekosta tai muusta urheilusta eikä autoistakaan, vaikka teknisellä alalla työskenteli. Oli kyllä erittäin hetero, eivätkä kaikki nämä ystävyydet jääneet ystävyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toki viihtyy tosi-äiien seurassa, jos tykkää puhua auton rassauksesta ja jää kiekosta. Oot ollut väärien naisten seurassa.
Jonnet on asia erikseen.
Aidot heteromiehet eivät ole tosi-äijiä, he ovat älykkäitä filosofeja.
Tosi-äijät tekevät tosi-äijä asioita todistaakseen itselleen ja muille olevansa tosi-äijiä. Tosi-äijät on pojuasteelle jämähtäneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät näköjään tiedä, kun sun pitää käydä niille Vauva-palstalla kertomassa, miten olla ja elää.
No mutta minähän vain vastasin esitettyyn kysymykseen.
Tuo ohjeistusasia on sinun omin pikkukätösin rakentama olkiukko.
Vaikea kuvitella kiinnostuvani seurustelumielessä miehestä, joka viettää enemmän aikaa naisten seurassa. Yksi kaverini on sellainen mies, ja hän ei luultavasti ole tullut vielä kaapista ulos. Pidän maskuliinisista miehistä.