Vieläkö on sellaisia kivoja naisia jotka passaavat miestä?

Vierailija

Onko vielä sellaisia naisia jotka eivät nalkuta?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mä olen omasta mielestäni ihan kiva. En nalkuta (mies sanoi itse tän) ja joskus passaan, kun toinen näyttää sitä tarvitsevan. Kun jaamme kotityöt ja muut arjen vastuut, toisen passaaminen silloin tällöin ei tunnu mitenkään eriarvoistavalta. Tasa-arvo on avain hyvään parisuhteeseen, jossa ei tartte nalkuttaa!

Vierailija

Numero 5 puhuu asiaa. Kun mies hoitaa oma-aloitteisesti puolet hommista, ei nalkutukselle ole tarvetta. Ja kun mies passaa välillä minua, on minunkin mielestäni mukava passata miestä. Kumpikin tuntee itsensä arvostetuksi.

Vierailija

Ei ole. Passatkoon äijä itseään, tai olkoot ilman. Minä en miestä ala hyysäämään ja piikomaan. Yhdessä tehdään ja touhutaan, se on paljon parempi ratkaisu.

t: N45, mies ja 2 lasta, 22v naimisissa

Vierailija

Oli ja tykkäsin tehdä niin. Mutta mies arvosti enemmän teineilyä vieraiden naisten kanssa, joten ei ole täällä ainakaan enää. En rupea kenenkään miehen äitinä olemaan, jos ei mieskään ole mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Numero 5 puhuu asiaa. Kun mies hoitaa oma-aloitteisesti puolet hommista, ei nalkutukselle ole tarvetta. Ja kun mies passaa välillä minua, on minunkin mielestäni mukava passata miestä. Kumpikin tuntee itsensä arvostetuksi.

Viisautta!

Toivon mukaan aloittaja ymmärtää mitä tässä sanotaan. Passauksen määrään voi itse vaikuttaa. 

Vierailija

En tiedä. Itse en ainakaan viehäty vauva-miehistä. Pidän miehekkäistä miehistä, jotka tekevät 'miehisiä' raskaita töitä ja tuovat rahan talouteen. Minä mieluiten teen 'naisellisia' kotitöitä ja hoidan lapset. Tasa-arvoinen perhe-elämä toimii vähän niin kuin favour for favour -periaatteella. Jos esim. minä pyydän miestäni pilkkomaan puut ja raivaamaan pihamaan, niin palkitsen hänet kotileivonnaisilla sekä viihtyisällä puhtaalla kodillamme. Illalla hellimme toisiamme telkkarin äärellä ja hoivaamme parisuhdettamme. :) Homma toimii, eikä tarvetta nalkuttamiseen ole.

PS. olen muuten feministi

Vierailija

En tiedä onko sellaista ihmistä olemassakaan, joka jaksaa aina olla vain antavana osapuolena. Siinä tulee äkkiä hyväksikäytetty olo jos huomaa, että toinen vain odottaa valmista eikä itse koskaan tee mitään ilahduttaakseen toista. Tämä on jo sanottu aiemmin, mutta sanonpa minäkin: molemminpuolisuutta tarvitaan. Ei niin, että lasketaan tiukasti annetut ja saadut palvelukset, vaan rakkaudesta ja huomaavaisuudesta. Jos toinen on väsynyt tai kiireinen ja itse olet virkeä ja on joutoaikaa, niin on luonnollinen hetki tehdä asioita toisen puolesta. Mutta jos toinen puolestaan ei koskaan huomaa, kun sinä olet väsynyt, kiireinen tai sairas, niin se ei ole enää yhtään kivaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat