Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mä tosissaan ainoa, kuka pelkää ihan helvetisti?!!

Vierailija

Sitä, että suomeen hyökätään.
Varsinkin nyt kun Venäjä lähti rumbaan mukaan :)
Tuntuu, että oon ainoa kuka edes välittää koko asiasta.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lenkille.

Mieluiten pysyn sisällä, koska töihinkin meneminen pelottaa jo :)

-ap

Älä naurata.

Vierailija

Täh, venäjä lähestyy länttä nyt kun yhteinen kriisi. Yhteinen vihollinen ja yhtäkkiä menneet unohdettu. Siellähän ne oli obaman kanssa hyvää pataa juonimassa. Vai mitä alienejen hyökkäystä tarkoitat? :D

Vierailija

Kuka hyökkää? Ihmiset ruokkii noita pelkojaan koska on niin tylsää ja alitajuisesti jopa toivovat että jotain tapahtuisi ja elämä tuntuisi vähän merkityksellisemmältä. Vedä pää täyteen, mene lähipubiin, laula karaoke, tanssi pöydällä, pokaa Pera ja sen jälkeen rauhallinen elämä maistuu taas ainakin kaks viikkoa.

Vierailija

Sulla on kyllä nyt joku muu hätä jota projisoit tähän. Sinun pääsi ulkopuolinen tilanne ei anna aihetta tuollaiseen katastrofiajatteluun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, venäjä lähestyy länttä nyt kun yhteinen kriisi. Yhteinen vihollinen ja yhtäkkiä menneet unohdettu. Siellähän ne oli obaman kanssa hyvää pataa juonimassa. Vai mitä alienejen hyökkäystä tarkoitat? :D

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1447736259485.html

Tätä tarkoitan.

-ap

Niin? Syyriassa. Miten tämä liittyy Suomeen? Venäjä soti vuosia Tsetseniassa ja Afganistanissa. Olitko silloinkin paniikista solmussa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä nyt joku muu hätä jota projisoit tähän. Sinun pääsi ulkopuolinen tilanne ei anna aihetta tuollaiseen katastrofiajatteluun.

Mä en oikeesti tajua miksi te kaikki otatte tän niin rauhallisesti.

Ei oo mikään hätä mutta ketään muuta ei ilmeisesti näytä kiinnostavan, jos suomeen hyökätään :)

Olen näköjään ainoa ihminen ketä pelkää sotia ja kuolemaa.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1447736259485.html

Tätä tarkoitan.

-ap

Niin? Syyriassa. Miten tämä liittyy Suomeen? Venäjä soti vuosia Tsetseniassa ja Afganistanissa. Olitko silloinkin paniikista solmussa?

No arvaa vaan suuttuko se Syyria tästä ja sitten hyökkää suomeen.

-ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat