Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee naisesta "alemman tason" naisen?

Vierailija
17.11.2015 |

Luetelkaa tarkkoja ominaispiireitä, kiitos.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain piirteitä:

- elämänkoulu tai ammattikoulu

- seuraa pääasiassa hottiksia tmv. kuraa

- surkea yleissivistys, lukee vain naistenlehtiä

- runsas päihteiden käyttö ja kiroilu

Vierailija
62/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnittäisin huomiota kertomasi valossa näihin:

Oletko positiivinen vai näetkö kaiken negatiivisessa valossa? Oletko marttyyri ja omaan napaan tuijottaja? Nalkutatko turhasta? Onko sussa jotain mielenkiintoista ihmisenä, onko sinulla esimerkiksi mitään mielenkiinnonkohteita? Entä tulevaisuus, onko jotain tavoitteita? Miten ja mistä puhut? Annatko tilaa toiselle vai haluatko että asiat menevät vain niin kuin sinä haluat? Yritätkö heti takertua liikaa? Oletko edes oikeasti kiinnostunut miehestä henkilönä? Miten osoitat sen? Millaiset elämäntavat ja miten huolehdit itsestäsi?

Jos nuo on kunnossa niin sitten en kyllä tiedä, varmaan vaan ollut huonoa tuuria tai jotain.

T. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä. 46v, ylipainoinen lössykkä. Hampputukka, harmaata hiuksissa. Työtön suurperheen äiti.

Vierailija
64/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25 vuoden ikä. Ehdoton turn off ja tekee naisesta alemman tason naisen. Miehen kannalta on järkevintä alkaa seurustella suojaikärajan ylittäneen eli 16-vuotiaan kanssa koska siten seurusteluaikaa on jäljellä edes vuosia ennen naisen käyttöajan umpeutumista. Meidän miesten ulkonäkö alkaa rupsahtaa vasta 70-80 v (esimerkiksi oma isoisäni 87 v edelleen hyvän näköinen) mutta naisilla se loppuu melkein heti siinä 25 vuoden jälkeen.

M43

Vierailija
65/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko positiivinen vai näetkö kaiken negatiivisessa valossa? Oletko marttyyri ja omaan napaan tuijottaja? Nalkutatko turhasta? Onko sussa jotain mielenkiintoista ihmisenä, onko sinulla esimerkiksi mitään mielenkiinnonkohteita? Entä tulevaisuus, onko jotain tavoitteita? Miten ja mistä puhut? Annatko tilaa toiselle vai haluatko että asiat menevät vain niin kuin sinä haluat? Yritätkö heti takertua liikaa? Oletko edes oikeasti kiinnostunut miehestä henkilönä? Miten osoitat sen? Millaiset elämäntavat ja miten huolehdit itsestäsi?

Jos nuo on kunnossa niin sitten en kyllä tiedä, varmaan vaan ollut huonoa tuuria tai jotain.

T. mies

Nykyisin nuo kaikki ovat kunnossa, kuten sanoin olen panostanut itseni parantamiseen ja hankkinut elämän. Tietysti yksi ongelma on, että yleensä kaikki mistä olen kiinnostunut ei sitä miehille ole. Omaan kuulemma väärät mielipiteet politiikasta musiikkiin, näin kärjistetysti sanoen.

Ei henkilökohtainen onnistuminen ole tuurista kiinni jos jotain puuttuu sisältä.

Vierailija
66/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en minä toki enää ole yhtä hehkeä mitä pari vuotta sitten.

Vierailija
67/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. mies

Nykyisin nuo kaikki ovat kunnossa, kuten sanoin olen panostanut itseni parantamiseen ja hankkinut elämän. Tietysti yksi ongelma on, että yleensä kaikki mistä olen kiinnostunut ei sitä miehille ole. Omaan kuulemma väärät mielipiteet politiikasta musiikkiin, näin kärjistetysti sanoen.

Ei henkilökohtainen onnistuminen ole tuurista kiinni jos jotain puuttuu sisältä.

Mielenkiintoista, että sanot "jos jotain puuttuu sisältä". Eikö sulla itsellä siis ole mitään käsitystä siitä mitä se puuttuva asia voisi olla? Vaikea oikeastaan ottaa enempää kantaa, kun kerrot hyvin vähän. Oletko kuitenkin epävarma ja yrität kompensoida sitä sellaisella käytöksellä jonka voi tulkita väärin. Uskallatko olla oma itsesi virheinesi. Entä oletko aivan varma että itse haluat parisuhteen, vai onko sinussa osa joka haluaa sabotoida ihmissuhteet sillä ajatuksella, että ei tästä kuitenkaan mitään tule.  

Vierailija
68/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "alemman tason nainen"?

Kelpaa vain yhden illan jutuksi ja/tai seksisuhteisiin. Ei oikeisiin parisuhteisiin.

Miksi ei?

Vierailija
69/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi

Vierailija
70/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 25 vuoden ikä. Ehdoton turn off ja tekee naisesta alemman tason naisen. Miehen kannalta on järkevintä alkaa seurustella suojaikärajan ylittäneen eli 16-vuotiaan kanssa koska siten seurusteluaikaa on jäljellä edes vuosia ennen naisen käyttöajan umpeutumista. Meidän miesten ulkonäkö alkaa rupsahtaa vasta 70-80 v (esimerkiksi oma isoisäni 87 v edelleen hyvän näköinen) mutta naisilla se loppuu melkein heti siinä 25 vuoden jälkeen.

M43

Juuri näin!

Vierailija
71/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitsematon seksielämä. Paljon kumppaneita vaikka haluaisi vain yhden oikean. Tulee "huijatuksi" sänkyyn kerta toisensa jälkeen ihanien baarilirkuttelijoiden toimesta. Jos todella hakee määrätietoisesti yhden yön juttuja niin ei se mitään, mutta moniko niin muka tekee...

Vierailija
72/90 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todeta ulkoisesti jo runsaasta tatuointien tai naamassa roikkuvien uistinten määrästä.

Lisää tuntomerkkejä holtiton lisääntyminen, esim. lapsia useammalle miehelle.

Puutteellinen yleissivistys, alkoholin säännöllinen liikakäyttö.

Vierailija
73/90 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

:'D

keski-ikäiset ukot, ihan oikeesti, tehkää jotain tolle itsepetokselle.

Vierailija
74/90 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani alemman tason nainen...

Olen hoikka mutta en treenattu.

Olen korkeasti koulutettu mutta en kunnianhimoinen.

Olen nätti mutta en kaunotar.

Vierailija
75/90 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin vois listata asioita jotka tekee "ylemmän tason" naisen, koska harvempi kuuluu siihen kastiin. En kuulu itsekään. Enkä ole mikään 100kg tatuoitu wt elämämkoululainen.

Vierailija
76/90 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, usean lapsen yksinhuoltaja, lapsia useammalle miehelle.

Vierailija
77/90 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka persoona ei ole lähes lainkaan kehittynyt yläasteen tai amitsun/lukion jälkeen. Sellainen, joka ajattelee että vain se miten itse toimii ja ajattelee on oikein. Näkee maailman ja toiset ihmiset yksiulotteisesti. Mielipiteet ovat usein voimakkaita ja tämän vuoksi kokee olevansa vahva. Tekee asiat tietyllä tapaa, koska niin on aina tehty. On kateellinen ja/tai katkera.

Vierailija
78/90 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitsematon seksielämä. Paljon kumppaneita vaikka haluaisi vain yhden oikean. Tulee "huijatuksi" sänkyyn kerta toisensa jälkeen ihanien baarilirkuttelijoiden toimesta. Jos todella hakee määrätietoisesti yhden yön juttuja niin ei se mitään, mutta moniko niin muka tekee...

Samalla tavalla se alentaa "tasoa" useimpien miesten silmissä, oli sitten "vahingossa" tai tahallaan tehty. Mutta ei tietty kannata jättää itselleen tärkeitä asioita tekemättä vain jonkun "tason" takia, eli muiden miellyttämiseksi, kun ei kerran ole kyse muitten vahingoittamisesta tai laittomuuksista.

Vierailija
79/90 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, lävistykset, omenavartalo tai lihavuus, räikeästi värjätyt hiukset, runsas alkoholijuomien käyttö, tupakointi, kielellisen ilmaisun kapea-alaisuus, matala koulutus, tositv-sarjojen ja iltapäivälehtien seuraaminen.

Jos nainen omaa väihntään kolme piirrettä edellämainituista, voi häntä kutsua alemman tason naiseksi.

Vierailija
80/90 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jonka persoona ei ole lähes lainkaan kehittynyt yläasteen tai amitsun/lukion jälkeen. Sellainen, joka ajattelee että vain se miten itse toimii ja ajattelee on oikein. Näkee maailman ja toiset ihmiset yksiulotteisesti. Mielipiteet ovat usein voimakkaita ja tämän vuoksi kokee olevansa vahva. Tekee asiat tietyllä tapaa, koska niin on aina tehty. On kateellinen ja/tai katkera.

Ei mikään noista tee naista parisuhdekelvottomaksi, edes kaikki samassa paketissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi