Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee naisesta "alemman tason" naisen?

Vierailija
17.11.2015 |

Luetelkaa tarkkoja ominaispiireitä, kiitos.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "alemman tason nainen"?

Kelpaa vain yhden illan jutuksi ja/tai seksisuhteisiin. Ei oikeisiin parisuhteisiin.

Nyt taidetaan puhua melko marginaalisesta ilmiöstä...

Toisessa ketjussa alemman tason nainen määriteltiin noin.

Olkoon kuinka marginaalinen ilmiö, omassa elämässä toistuva kuvio ja tahdon tietää, että miksi :(

Olet niin ikävä ihminen, että mies on mieluummin yksin kuin sinun kanssasi. Tuotahan se pohjimmiltaan on, mutta syitä on mahdoton tietää sinua tuntematta.

Vierailija
22/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetelkaa tarkkoja ominaispiireitä, kiitos.

On vain yksi määräävä tekijä: se että suostuu olemaan ATM:n kanssa. Tällöin on automaattisesti ATN jokaisen ATM miehen mielestä (myöskin sen, jonka kanssa on).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa vain yhden illan jutuksi ja/tai seksisuhteisiin. Ei oikeisiin parisuhteisiin.

Olkoon kuinka marginaalinen ilmiö, omassa elämässä toistuva kuvio ja tahdon tietää, että miksi :(

Olet niin ikävä ihminen, että mies on mieluummin yksin kuin sinun kanssasi. Tuotahan se pohjimmiltaan on, mutta syitä on mahdoton tietää sinua tuntematta.

Jos olisin niin ikävä ihminen niin tuskinpa minulla olisi pitkäaikaisia ystäviä tai ylipäänsä kavereiden hankkimisessa mitään ongelmia?

Vierailija
24/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin niin ikävä ihminen niin tuskinpa minulla olisi pitkäaikaisia ystäviä tai ylipäänsä kavereiden hankkimisessa mitään ongelmia?

Aika moni nainen käyttäytyy eri tavalla puolison kanssa kuin ystävien kesken. Kuinka usein täällä valitetaan nalkuttavasta kaverista? Entä puolisosta?

Vierailija
25/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen käyttäytyy eri tavalla puolison kanssa kuin ystävien kesken. Kuinka usein täällä valitetaan nalkuttavasta kaverista? Entä puolisosta?

Sanotaanko nyt näin, että miesten suhteen olen aina miellyttämään pyrkivä, alistuva ja kiltti, koska muuta en osaa. Muttei nuo koskaan niille riitä.

Naisten kanssa rennompi.

Vierailija
26/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Lisäyksenä. Miehet saa kohdella minua miten tahansa, koska en näytä olevan niille yhtikäs mitään ja silti sekään ei riitä.

Turhaa vaan miettiä mikä se vika pohjimmiltaan minussa on. Luovutan joka tapauksessa.

Vierailija
27/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Lisäyksenä. Miehet saa kohdella minua miten tahansa, koska en näytä olevan niille yhtikäs mitään ja silti sekään ei riitä.

Turhaa vaan miettiä mikä se vika pohjimmiltaan minussa on. Luovutan joka tapauksessa.

No eiköhän tuo ole aika selkeä juttu. Voi olla luotaantyöntävää, jos seurustelukumppani ei arvosta itseään yhtään. Ehkä joku sadisti voikin syttyä kynnysmatosta.

Tuossahan tulee helposti sellainen kierre, että kun olet tullut torjutuksi (mitä tapahtuu kaikille eikä se tarkoita, että sinussa olisi jokin perustavanlaatuinen vika), alat uskoa että sinussa on jotain vialla ja se saa sinut käyttäytymään niin, että tulet entistä herkemmin torjutuksi koska olet liian riippuvainen ja epävarma.

Vierailija
28/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 asiaa: ulkonäkö, ulkonäkö ja ULKONÄKÖ. Miehillä tuo alempaan kastiin joutuminen koostuu useammasta tekijästä

Vierailija
29/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tuo ole aika selkeä juttu. Voi olla luotaantyöntävää, jos seurustelukumppani ei arvosta itseään yhtään. Ehkä joku sadisti voikin syttyä kynnysmatosta.

Tuossahan tulee helposti sellainen kierre, että kun olet tullut torjutuksi (mitä tapahtuu kaikille eikä se tarkoita, että sinussa olisi jokin perustavanlaatuinen vika), alat uskoa että sinussa on jotain vialla ja se saa sinut käyttäytymään niin, että tulet entistä herkemmin torjutuksi koska olet liian riippuvainen ja epävarma.

Miksi sitten muut ovimattonaiset kelpaavat aina miehille? Tuo selitys on vaan niiin ontuva :D

Löytävät juuri niitä kivoja ja tavallisia miehiä, joille naisen huono itsetunto ei ole ongelma millään tasolla. Jos nainen on epävarma se ei ole este parisuhteille koskaan.

Vierailija
30/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liitän tupakoinnin vahvasti alemman tason naisiin.

Vierailija
31/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei ole miesten silmissä kovin haluttu. Sellaiseen korkeintaan roiskaisee limat kovassa kännissä.

Rumasti puhutte naisista

Mummi

Vierailija
32/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 asiaa: ulkonäkö, ulkonäkö ja ULKONÄKÖ. Miehillä tuo alempaan kastiin joutuminen koostuu useammasta tekijästä

Jotkut tykkäävät hokea tätä, mutta sehän ei lainkaan pidä paikkaansa. Peruskoulun kaunottaret yleensä eivät aikuisina ole niitä ykkösluokan naisia, koska koulutuksen, sivistyksen ja tyylin puute näkyy. Tavallisen näköinen nainen oppiessaan vahvuutensa voi aikuisena olla paljon kiinnostavampi nimenomaan menestyneiden miesten silmissä, kuin nätti mutta alatyylinen nainen. Mieskin oikeasti hakee kumppania naisesta.

Vierailija
33/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten muut ovimattonaiset kelpaavat aina miehille? Tuo selitys on vaan niiin ontuva :D

Löytävät juuri niitä kivoja ja tavallisia miehiä, joille naisen huono itsetunto ei ole ongelma millään tasolla. Jos nainen on epävarma se ei ole este parisuhteille koskaan.

Niin tähän nyt joku vielä vastaamaan...

Vierailija
34/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta suurin osa parisuhteista on toisia kunnioittavia, tasa-arvoisia, jossa kumpikaan ei ole kynnysmatto. Tasa-arvo toteutuu Suomessa parisuhteissa todella hyvin ihan jo tutkimustenkin mukaan. Toki ihminen joka hengailee vauvafoorumilla liikaa ei enää ymmärrä minkälaista elämä on ihmisten kesken tosielämässä. Ei minun tarvitse kuin tarkastella omaa lähipiiriä esimerkiksi  ymmärtääkseni mitä se todellisuus on vs vauvafoorumi.

Vierailija
35/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käytös, rumat puheet.

Vierailija
36/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta suurin osa parisuhteista on toisia kunnioittavia, tasa-arvoisia, jossa kumpikaan ei ole kynnysmatto. Tasa-arvo toteutuu Suomessa parisuhteissa todella hyvin ihan jo tutkimustenkin mukaan. Toki ihminen joka hengailee vauvafoorumilla liikaa ei enää ymmärrä minkälaista elämä on ihmisten kesken tosielämässä. Ei minun tarvitse kuin tarkastella omaa lähipiiriä esimerkiksi  ymmärtääkseni mitä se todellisuus on vs vauvafoorumi.

Huokaus. Niissä parisuhteissa mies ei koskaan alkujaankaan kohdellut naista huonosti ja naisen itsetunnon suuruudella nyt ei mitään väliä lopulta ole ollut - rakkauden ja sitoutumisen arvoinen nainen silti ollut.

Siksi teidän selitys minun "epävarmuudestani" parisuhteettomuuden syyksi ei päde, koska alkujaankin miehille on aina niin ok kohdella minua miten sattuu jos sen sallin.

Varmaan se sitten naamasta on kiinni lopulta, tosiaan nuo naiset toki mua kauniimpia ovat olleet.

Vierailija
37/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen tarkoituksellinen mustamaalaaminen ja kaksinaamaisuus nyt ainakin.

Mies 33.v

Vierailija
38/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ne useammat tekijät ovat raha, raha ja RAHA. ;)

Vierailija
39/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan suututtaa miten miehet on aina antaneet olettaa, että periaatteessa olisin jollain tasolla sellainen, jonka he voisi suhteeseen haluta, mutta oikeasti se vittuilu mm. ulkonäöstä alkaa AINA jossain vaiheessa.

Itkettää miten olen ollut niin tyhmä, että joskus kuvittelin persoonani kompensoivan sitä etten näytä supermallilta.

Vierailija
40/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen ja käytöstapojen puute, tupakka, kaljanjuonti, liian 'helppo' , eiköhän se ole tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi