Omituisimmat nolotukset?!Mies ei suostu viemään mattoja pesulaan...
Kommentit (263)
Minua hävettää hakea postista paketteja. En edes tilaa kovin paljon netistä, enkä tiedä miksi se tilanne hävettää. Nyt kun asiaa lähemmin ajattelen, niin jostain R-kioskilta/lähi-Siwasta hakeminen se vasta kamalaa onkin.
Mua hävettää ostaa sipsejä ja kantaa sitä pussia kädessä.. pitää ostaa sille aina muovipussi. En tiedä mikä siinä nolottaa, olen tosi laihakin ettei voi ihan possuna pitää.
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettää hakea postista paketteja. En edes tilaa kovin paljon netistä, enkä tiedä miksi se tilanne hävettää. Nyt kun asiaa lähemmin ajattelen, niin jostain R-kioskilta/lähi-Siwasta hakeminen se vasta kamalaa onkin.
Lähikauppa ja Zalandon laatikko takahuoneesta. En kehtaa edes katsoa ympärilleni, toivon vaan, ettei kukaan tuttu osu kauppaan samaan aikaan. Mikäköhän tuossakin on niin noloa? :D
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää ostaa sipsejä ja kantaa sitä pussia kädessä.. pitää ostaa sille aina muovipussi. En tiedä mikä siinä nolottaa, olen tosi laihakin ettei voi ihan possuna pitää.
Jep! Varsinkin jos muut ostokset on tosi terveellisiä, ja niiden keskellä oikeen kauhee mättöpussi. :D
Hävettää soittaa pizzeriaan ruokatilausta. Saati, että menisin vastaanottamaan toimitusta. Miehen vastuualuetta.
Mulla sama, inhoan ajatusta että pitää hakea paketti Siwasta. En tajua mikä siinä on niin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähikauppa ja Zalandon laatikko takahuoneesta. En kehtaa edes katsoa ympärilleni, toivon vaan, ettei kukaan tuttu osu kauppaan samaan aikaan. Mikäköhän tuossakin on niin noloa? :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, inhoan ajatusta että pitää hakea paketti Siwasta. En tajua mikä siinä on niin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa pelkästään firmoista jotka lähettää postilla (ei matkahuollolla) ja vaihtakaa postin sivuilta niin, että kaikki paketit edelleenohjataan lähimpään pakettiautomaattiin. :) Ei tarvitse jonotella eikä asioida kenenkään kanssa.
Joskus tekis mieli ostaa ruokakaupasta vaikka pullo sidukkaa mutta en kehtaa!
Samoin nolottaa just sipsit ja valmisruoka!
Minä ostin yksi päivä kaupasta turkkilaista jogurttia sen ison pänikän, sipsipussin ja kaksi dippijauhetta. Kassalla tajusin miltä ostokset näyttää, iski järjetön nolotus ja ahdistus ja teki mieli alkaa selittämään, ettei tää jugurtti todellakaan ole näitä dippejä varten!
Ajatelkaa nyt, pussi sipsejä ja ämpärillinen dippiä. Auts.
Mä en oo ikinä kehdannut mennä Subiin, koska häpeän jo etukäteen sitä että entä jos en osaakaan tilata... Sujuvasti tilaan kyllä kaikkialta muualta ruokaa mutta tossa on joku blokki mulla, nolottaa ajatuskin siinä jonon keskellä takeltelusta!
Mua kans nolottaa välillä hakea paketti postista. Mutta vielä enemmän nolottaa jos on samalla reissulla sekä asiakaspalautus että saapunut lähetys. Jos ne vaikka aattelee että oon joku holtiton shoppailuriippuvainen??? (A: Tuskinpa ajattelevat mitään B: En ole).
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä kehdannut mennä Subiin --
Lataa kännykkääsi Wolt, sillä voi tilata ja maksaa mm. Subin safkat kännykällä.
En kehtaa ostaa kaupasta leipää tai maitoa. Nuo on jotenkin niin tylsää ruokaa, sellaista karjan peruskauraa. Mies syö leipää ja maitoa tarvitsisin joskus kokkaukseen, mutta silloin ostan maitojauhetta. Jos joudun miehelle ostamaan leipää, ostan jotain peittävässä paperipussissa olevaa, nopeasti ninjaan sen leipätiskiltä.
Kehtaan kyllä ostaa esim. keksejä ja juustoa...
kaikista pahin on kaupasta herkkujen ja siteiden osto :(( hävettää myös jos mut näkee joku tuttu jollai keikalla :D (Tyylii Antti Tuisku)
niin, ja hävettää jos mun hyvän ystävänpoliisi- isä/muu perhe näkee mut ajamassa pyörällä ilman kypärää! :D (ikä 22....)
En kehtaa tilata pizzaa pizzaonlinesta, koska mua ahdistaa se kun se pizzakuski soittaa ja pitää mennä alaovelta hakemaan pizzat! Mäkkärin autokaistalla sama, yritän puhua tosi kuuluvalla äänellä ja artikuloida selkeästi ja silti musta tuntuu että se työntekijä ei ikinä saa selvää mun puheesta :D No mut eipähän tuu syötyä roskaruokaa.
Nolottaa ostaa lihaa, tupakkaa, siideriä tms koska itse en käytä mitään noista mutta joskus tulee vietyä jollekin toiselle ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa ostaa lihaa, tupakkaa, siideriä tms koska itse en käytä mitään noista mutta joskus tulee vietyä jollekin toiselle ostokset.
Kuulostaa niin tutulta! Samoin hävettää ostaa kertakäyttöisiä vaippoja ja siteitä. En käytä niitä lapsellani enkä itselläni. Tekisi mieli sanoa kaikille että en minä näitä itse käytä mutta ystävälle käyn kaupassa kun hän on kipeän lapsen kanssa kotona....
Miestä nolottaa soittaa mihinkään virastoihin/asiakaspalveluihin. Yrittää aina nakittaa sen minulle.
Mikäli viittoo tarjoilijalle yhdellä sormella ravintolassa, niin tulee takuuvarmasti heitetyksi ulos. Tietenkin sillä on merkitystä, viittooko etu- vai keskisormella.
Minusta on todella noloa ostaa kaljaa. Olen joskus ostanut kavereille kaljaa kiitokseksi muutossa. Kaamean makuista ja hajuista ainetta eikä käyttäjissäkään ole yleensä hurraamista.
Tupakkaa en suostu ostamaan koskaan kenellekään. Jokainen saa tappaa itsensä haluamallaan tavalla, mutta muiden vahingoittaminen samalla on ala-arvoista.
Miestä nolottaa mennä ulos lapsen kanssa. OK kuulemma noloa työnnellä vaunuja, koska se ei ole muka miesten hommaa. :/ sääli
Itseä nolottaa ihan hirvestä herkkujen/mättöjen ostaminen kaupasta. Voi luoja sitä häpeän määrää kun näkee hihnalla karkkipussin menevän muiden ruokien joukossa.
Ja mun miestä hävettää suunnattomasti se vedettävä koppa :D