Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat nolotukset?!Mies ei suostu viemään mattoja pesulaan...

Vierailija
17.11.2015 |

Kun se on niin NOLOA!Aikuinen mies kuitenkin..

Kommentit (263)

Vierailija
41/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SubWay -lappu taskuun :)

Hei

Puolikas kokojyväkalkkuna tai -kananrinta.

Saa paahtaa ja laittaa tavallista juustoa. (Eli ei sitä pippurijuustoa.)

Tuoreet kasvikset, mutta ei sipulia.

Ei kastiketta.

Öljyä ja etikkaa. 

Pippuria ja oreganoa. (Jossain ripoteltiin myös suolaa, kun pyysin mausteet.Yök.)

Lisäksi juoma. (Limsakoneen keskikohdasta saa jääpaloja mukiin.)

Saisinko vielä pari ylimääräistä servettiä?

Maksan kortilla.

Ei kuittia, kiitos.

Vierailija
42/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen palautus nolottaa. Etenkin jos pullot eivät mahdu yhteen kassiin. Kosmetiikan ostaminen hävettää, koska pyörin siellä hyllyllä hoomoilasena enkä osta sitten lopulta mitään. Luulevat varmaan taskuvarkaaksi. Hammaslääkärissä käynti hävettää. Maata siinä suu auki toisen ronkittavana ja kuunnella palautetta omista hampaistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onki elämä helppoa kun ei nolota tämmöset...

En tajua tätä joidenkin tavaroiden ostamiskammoa? Tuskin niitä myyjiä tai ketään muutakaan kiinnostaa vittuakaan mitä ostat, kuitenkin ne tapaa paljon eri asiakkaita joka päivä ja niiden käsien läpi kulkee tuhansia tuotteita. Enemmän ehkä aiheuttas hämmennystä jos käyttäytyisit idiootisti tai tökerösti

Vierailija
44/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sattuu ostamaan useita roskaruokia. Tyylii 2 sipsipussia, 2 karkkipussia jne. Esim johonkin juhliin. Vaikka ois normi ostoksiakin. Mut eritoten erikseen. Isot pakkaukset vessapaperina ja tamponeiden osto. Eritoten pelkät tamponit. Ne huutaa hihnalla olemassa oloaan! Pakko ostaa jtn muutaki vaik ei tarvii.

Vierailija
45/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän karkkipussin ostaminen kaupasta. Kioskilta ei mitään ongelmaa.

Vierailija
46/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin tyypillistä suomalaisuutta nolostella tämmösiä asioita.

Vierailija
47/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa käydä isolla asialla miesystävän luona tai kun hän on meillä. Mulle kakkajutut on lapsuuden trauman vuoksi hankalia. Kiitos käsikakkavinkistä av.

Vierailija
48/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää vähän siteiden ja tamponeiden osto. Pyrin ostamaan ei-eräpäivällisiä tuotteita isomman ja halvemman paketin, mutta siteiden kanssa koen häpeää lastata jotain jumbopaketteja kärryyn :D mulla myös AINA loppuu siteet ja tamponit samaan aikaan, joten ladon kärryyn jumbosäästöpakkaukset yösiteitä, normisiteitä ja muutamia eri imukyjä tamponeja. Yritän peitellä muilla ostoksilla näitä! Wc-paperin osto on myös muka noloa ja haemme miehen kanssa sitä citymarketin tarjouksista kerralla isot määrät :D the first world problems...

Vierailija
49/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki nolottaa käydä hakemassa Siwasta jotain hiton pakettia.. Kerrankin kun hain, se myyjä ei meinannu löytää sitä mun pakettia sieltä hyllystä, siinä meni aika kauan aikaa että se löysi sen. Taakse vaan kerty jonoa ja kaiken lisäksi sellasia komeita miehiä... Mua hävetti ihan hitosti. Sitten sain vihdoin sen saakelin ison Elloksen paketin ja äkkiä autoon!

Vierailija
50/263 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli viittoo tarjoilijalle yhdellä sormella ravintolassa, niin tulee takuuvarmasti heitetyksi ulos. Tietenkin sillä on merkitystä, viittooko etu- vai keskisormella. 

Minusta on todella noloa ostaa kaljaa. Olen joskus ostanut kavereille kaljaa kiitokseksi muutossa. Kaamean makuista ja hajuista ainetta eikä käyttäjissäkään ole yleensä hurraamista.

Tupakkaa en suostu ostamaan koskaan kenellekään. Jokainen saa tappaa itsensä haluamallaan tavalla, mutta muiden vahingoittaminen samalla on ala-arvoista.

Kaverit muutossa auttamassa ja sitten totear että heissä ei ole hurraamista? Tylyä.

Vierailija
51/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa tää olemassaolo.

Vierailija
52/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa ostaa miehelle kaupasta kaljaa ja makkaraa yms. Tekis aina mieli toitottaa kaikille ettei ne ole mua varten.

Tarviiko miesten ostaa tampaxeja naisille ilman noloilua, mutta naisten ei tarvi ostaa kaljaa ja makkaraa niitä kaipaavalle miehelle, koska naisia nolottaa ostaa niitä.

Vierailija
53/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku yx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa ostaa miehelle kaupasta kaljaa ja makkaraa yms. Tekis aina mieli toitottaa kaikille ettei ne ole mua varten.

Tarviiko miesten ostaa tampaxeja naisille ilman noloilua, mutta naisten ei tarvi ostaa kaljaa ja makkaraa niitä kaipaavalle miehelle, koska naisia nolottaa ostaa niitä.

Jos mies ostaa tamponeja/siteitä, niin on ihan selvää, että hän ei osta niitä itselleen. Lisäksi ostoksista voi päätellä, että mies on jonkinlaisessa parisuhteessa, mikä vain nostaa hänen arvoaan - hän on siis kelvannut jollekin naiselle ja heillä on niin läheinen suhde, että nainen voi pyytää miestä ostamaan kuukautissuojia. Mutta jos nainen ostaa olutta ja makkaraa, on täysin mahdollista että hän ostaa ne itselleen, mikä on hyvin epänaisellista (naisellisen naisen kuuluisi ostaa korkeintaan kuivaa chardonnayta ja tofunakkeja).

Vierailija
54/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, on teillä estoja. Kuinka olette ylipäätään hengissä noiden nolouksienne kanssa? Luonnollisia asioita (paskapaperin ja rättien osto mm.) kaikki. Kamalasti kuluu energiaa tuollaisten asioitten miettimiseen, että kehtaanko, kehtaanko. Kun tulee ikää lisää, niin alkaa olla sinut itsensä kanssa eikä joka jumalan asia nolota..

Vierailija
55/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihmeellisiä juttuja täällä, että tunnen itseni melkein normaaliksi!

Laadukasta Finnish Nightmare -aineistoa!!

Vierailija
56/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en pahemmin nolostele asioita mutta mun miehellä on pitkä lista asioita joita ei nolouden vuoksi voi tehdä:

Soitto kaikkialle muualle paitsi tutuille

Kaupassa kärryn tai perässä vedettävän korin käyttö

Neuvon kysyminen myyjältä tai vaikka tien kysyminen

Autokaistalta tilaaminen ("ei halua puhua robotille")

Vierailija
57/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse en pahemmin nolostele asioita mutta mun miehellä on pitkä lista asioita joita ei nolouden vuoksi voi tehdä:

Soitto kaikkialle muualle paitsi tutuille

Kaupassa kärryn tai perässä vedettävän korin käyttö

Neuvon kysyminen myyjältä tai vaikka tien kysyminen

Autokaistalta tilaaminen ("ei halua puhua robotille")

Kuulostaa enemmänkin sosiaalisten tilanteiden pelolta kuin varsinaiselta nolostelulta. Tämä on pohjimmiltaan vähän eri asia kuin vaikkapa makkaroiden ja oluen ostaminen, jota hävetään siksi, että henkilö itse arvostelee kyrsää ja bisseä ostavia ihmisiä ja pelkää, että muutkin arvostelevat häntä. Siksi av-mamma haluaisi tiedottaa kassajonossa isoon ääneen, että "Minä ostan nämä tutulleni lahjaksi, koska itse syön vain terveellistä kotiruokaa ja juon huoneenlämpöistä vettä!" Hän ei tiedä, että normaalit, tasapainoiset ihmiset eivät oikeasti jaksa välittää muiden ostoksista.

Vierailija
58/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valtaosa näistä jutuista on itsekin itsestään vähän huvittuneita. Eli ne kommentoijat, jotka ovat negatiivisesti toisia arvostelleet voisivat miettiä omaa jäykkyyttään ja kokeilla suhtautua näihin lempeän huvittuneesti. Ei ilkeilyä kiitos :)

Vierailija
59/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa käydä isolla asialla miesystävän luona tai kun hän on meillä. Mulle kakkajutut on lapsuuden trauman vuoksi hankalia. Kiitos käsikakkavinkistä av.

Tämä. Samoin työpaikalla, salilla, missä vaan. Se tilanne kun on maha sekasin käynyt työpaikan vessassa ja toinen työkaveri odottaa oven takana vuoroaan... Apua.

Yksin kotona ei mitään ongelmaa, mutta sekin on liikaa, jos poikaystävä on kotona. Tiedän, mulla on vakava ongelma :D Sekä henkinen että toiminnallinen (ibs), mikä ei auta asiaa, koska maha on usein sekasin. Turvaudun usein pesutuvan (!!!) vessaan. Muita;

- Subway-asiointi, en ole ikinä käynyt. Muuten olen vähän petrannut tuossa ruuan hakemisessa, ennen en voinut astuakaan yksin Mäkkäriin. Pizzaa en voi yksin hakea, koska sen odottamisessa menee kauemmin.

- Pullojen palautus. Käyn kaupassa kävellen ja nolottaa raahata pulisäkeissä (lue: muovikasseissa) niitä pulloja kauppaan.

- Tiettyjen asioiden hoitaminen puhelimitse, etenkin töissä.

- Ruuan tilaus ravintolassa, jos en osaakaan lausua annosta oikein... :D Samoin laskun pyytäminen.

Vierailija
60/263 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muaki nolottaa käydä hakemassa Siwasta jotain hiton pakettia.. Kerrankin kun hain, se myyjä ei meinannu löytää sitä mun pakettia sieltä hyllystä, siinä meni aika kauan aikaa että se löysi sen. Taakse vaan kerty jonoa ja kaiken lisäksi sellasia komeita miehiä... Mua hävetti ihan hitosti. Sitten sain vihdoin sen saakelin ison Elloksen paketin ja äkkiä autoon!

Missä päin tuollainen Siwa on, että kaikki jonossa olevat ovat komeita miehiä? Alkoi kiinnostamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan