Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffit

Vierailija
10.02.2006 |

En ole pinnallinen ihminen. Nettitreffisivustolla oon saanu paljon kehuja ulkonäöstäni (kuva siellä) ja livenä baareissa jne seuraa riittää. (tämä vaan alustukseksi seuraavaan juttuun, ettei kukaan tuu väittää mun olevan 150 kilonen amatsoni joka on revästy petolinnun peräpäästä)

Mua ahistaa pinnalliset miehet. Vaikka ite oon normaalivartaloinen, niin lihavuutta kammoksuvat miehet ällöttää mua. Samoin muut pinnalliset ukot.

Olin muutaman kk yhteydessä yhden miehen kanssa netin kautta. Kirjoiteltiin päivittäin, juteltiin puhelimessa jne. Meillä oli ihan hauskaa mutta olin aistivinani että mies oli ihastunut muhun. Mä en siihen missään vaiheessa. Näin kuvankin siitä, ihan tavallinen, normaali mies.

Tavattiin sitten ekaa kertaa livenä. Mies jäi tuijottamaan mua. Selkeesti huomasi että en vastannut lähellekkään sitä kuvaa minkä oli musta luonut. Luoja tietää sitten mikä se oli, kun kuvani oli kuitenkin nähnyt.

Ilta oli kuitenkin ihan ok. Luvattiin että pidetään yhteyttä kuitenkin vielä, vaikkei ns kipinää kummankaan puolelta löytynyt.

Vaan mitä teki tuo? Ei enää mitään viestiä, ei soittoa, ei tekstaria.

Kuulostaa kamalalta, mutta kyllä mua kyrpii se, että vaikka sen ulkonäkö ei kolahtanu muhun missään vaiheessa, mä silti halusin olla sen kaa _kaveri_ ja jatkaa kivoja keskusteluita. Tuo hyyppä lopetti kaiken vaan siks ettei mun ulkokuori sitten miellyttänytkään sitä.

Mä en voi ymmärtää, miten tavallisen näkösillä tyypeillä on varaa olla niin pinnallisia, ettei muut kelpaa kuin pamela andersonit, ees kavereiksi. Jäi pikkusen paha mieli tuosta tyypistä. Eikä niin pikkusenkaan.

Mitä mieltä ootte? Onko oikein tuntea pahaa mieltä ton tyypin tekosista vai oonko liian herkkänahkanen? Sit oisin ymmärtäny, jos mies ois ollu itekkin ihan sairaan hyvännäkönen jne, mut ei ..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsoo hyvännäköisiä miehiä, niin heillä on kumppaninaan ihan tavallinen tai jopa " ruma" nainen, mutta upeilla naisilla on taas aika mitättömän näköinen mies kumppaninaan. Mistä lie johtuu, en tiedä.

Vierailija
2/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saisin (kuulostaa taas törkeeltä, mutta tiiän kokemuksesta) niitä hyvännäkösiä miehiä, mutta kun mulle on sisin tärkeempi nykyään kuin ulkokuori. Sen takia tuntu aika pahalta, että ns. " ruma" mies tekee noin. Ois ollu helpommin kestettävissä jos se ite ois ollu joku adonis.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta, mutta kyllä mua kyrpii se, että vaikka sen ulkonäkö ei kolahtanu muhun missään vaiheessa, mä silti halusin olla sen kaa _kaveri_ ja jatkaa kivoja keskusteluita. Tuo hyyppä lopetti kaiken vaan siks ettei mun ulkokuori sitten miellyttänytkään sitä.

Mä en voi ymmärtää, miten tavallisen näkösillä tyypeillä on varaa olla niin pinnallisia, ettei muut kelpaa kuin pamela andersonit, ees kavereiksi. Jäi pikkusen paha mieli tuosta tyypistä. Eikä niin pikkusenkaan.

Mitä mieltä ootte? Onko oikein tuntea pahaa mieltä ton tyypin tekosista vai oonko liian herkkänahkanen? Sit oisin ymmärtäny, jos mies ois ollu itekkin ihan sairaan hyvännäkönen jne, mut ei ..

[/quote]

Vierailija
4/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS mulle se ulkonäkkö ois tärkein seikka.. ap

Vierailija
5/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme peliä pelaavat. Lottovoitto on jos sieltä ylipäätään normaaliaivoisen miehen löytää. Puhumattakaan nyt sitten syvällisestä.

Vierailija
6/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se siitä ois kiinni, niin kyllä mun luonne varmaan aika hyvin tuli esille monen kuukauden viestittelyn jälkeen ja monien monien puheluiden jälkeen.. ap

Vierailija
7/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottaisit pakit mielummin komealta, kuin rumalta :DDDD

Väität ettet ole pinnallinen. Olet lisäksi vielä tekopyhä!

Vierailija
8/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koko ilta yhdessä, ei siis tehnyt lähtöä minnekkään.. mentiin samalla taksill kotiin. se siis omaansa ja mä omaani. ei mitään läheisempää kanssa käymistä kuin muutama tanssi illan aikana. sen jälkeen se on laittanu yhen ainoon tekstarin, jossa onnitteli synttäreitten johdosta. ja thats it. mä en oo antanu sen mitenkään ymmärtää ettei muhun kolahtanu, mä osaan käyttäytyä enkä halua pahoittaa toisen mieltä mitenkään. mä taisin jopa toivoa illan päätyttyä että pidetään vielä yhteyttä.. mut eipä ei.. ehkä mä vaan unohan koko tyypin enkä mieti sitä sen enempää. Vaikka se loukkaskin mua ja kuvittlin että se ois ollu sen verran fiksu että ois omannu ees jonkunsortin käytöstapoja. ap

Vierailija
9/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani mitenkään pinnallinen, jos en halua treffaa läskin kanssa. Ei se ole vain esteettinen asia. Ylipainoinen on huonokuntoinen, minä liikunnallinen, ylipainoinen syö epäterveellisesti - minä terveellisesti. Luulen, että ylipainoisella on niin erilainen elämäntapa kuin minulla, että suhde olisi mahdoton. Naiivia laittaa kaikki pinnallisuuden piikkiin. Sitä paitsi ihastumisessa on kyse kemioista. Ehkä joku sinussa vain tökki: ehkä meikkaat liikaa, ehkä sinulla oli liian avonainen paita. Tällaiset asiat saattavat kertoa paljon esim. ihmisen sivistystasosta.

Vierailija
10/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jos ei ollutkaan kiinnostunut niin toivoo että unohdat.

Ihmiset kun ei osaa avata suuta ja sanoa " oli kivaa, nähdään vielä" tai " oli kivaa mutten usko että meidän kannattaa enää tavata" tms

Vierailija
11/11 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän