En ymmärrä, miksi joku haluaa urheilla, kun voisi istua sohvalla
Enkä ole lihava miehetön köyhä rumakroppainen lähiövalas
Kommentit (28)
Voin fyysisesti huonosti, jos en liiku. Tulee niskakipuja, turvotusta yms. Ja henkinen morkkis vielä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Samaa aina ihmettelen. No, ehkä ne saa siitä jotain hyvän olon tunteita. Itse en saa, ja en siis urheile.
Mulla sama. En saa hyvää oloa liikkumisesta, en ole koskaan saanut. Ja olen ratsastanut, harrastanut nuoruuden mielenhäiriössä afrotanssia, kävellyt, lenkkeillyt hiljaa ja hieman kovempaa, uinut, harjoitellut tennistä.... Että luulis edes joskus tuntuneen hyvältä jos olisi tuntuakseen.
Ap
Kyllä sinä tulet sen joskus tajuamaan. Urheilu on parempaa kuin seksi.
mies
Mulla on ihan hyvä fiilis ja vielä näin nelikymppisenä ihan krempaton ja kivuton kroppa, vaikka en liiku.
Ap
Tällä naamalla ei saisi koskaan pillua, jos ei kuntoilisi sillä tavalla, että se näkyy kropasta....
En minäkään varsinaisesti nauti urheilusta, mutta kyllä se menettelee.
Mutta inhoan sen näköistä kroppaa millä ei urheilla joten urheilen ihan vain siksi, että kroppa pysyy suht timmissä kunnossa.
sohvalla istumalla voi kyllä olla laiha, mutta ei ikinä saa kiinteää urheilullista kroppaa jossa itse viihdyn.
Sohvalla kerkeää kyllä kiitettävästi istua, ei siihen urheiluun mene kuin tunti kun tehokkaasti jumppaa tai reippaasti kävelee tai juoksee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tulet sen joskus tajuamaan. Urheilu on parempaa kuin seksi.
mies
Niin no nuorempana olisikin ollut vaikea valita, kumpaa harrastaisi jos olisi ollut pakko valita, inhosin myös seksiä. Mutta nykyään tykkään kyllä seksistä.
Ap
Pysyy jonkinlainen toimintakyky yllä ehkä vielä tulevaisuudessakin. Selkä kipeytyy, jos vaan istuu sohvalla. Voi syödä enemmän kaikkea hyvää ja silti ulkonäkö pysyy sellaisena, että puolisoa kiinnostaa seksuaalinen kanssakäyminen. Kuntokin riittää em. toimintaan.
Mulla tulee noin neljän kilometrin kohdalla se endorfiinihumala. Siihen asti aina kiroan että voi vee tää on perseestä..
Vierailija kirjoitti:
Mutta inhoan sen näköistä kroppaa millä ei urheilla joten urheilen ihan vain siksi, että kroppa pysyy suht timmissä kunnossa.
sohvalla istumalla voi kyllä olla laiha, mutta ei ikinä saa kiinteää urheilullista kroppaa jossa itse viihdyn.
Sohvalla kerkeää kyllä kiitettävästi istua, ei siihen urheiluun mene kuin tunti kun tehokkaasti jumppaa tai reippaasti kävelee tai juoksee.
Tätä juuri pelkäsinkin. Että se on monilla syynä liikkumattomien paheksuntaan. Kun ne saa vain olla sohvalla, joilla ei ole kroppasynroomia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri pelkäsinkin. Että se on monilla syynä liikkumattomien paheksuntaan. Kun ne saa vain olla sohvalla, joilla ei ole kroppasynroomia.
Ap
Höpöhöpö!
Minulle on aivan sejasama sama miltä joku muu näyttää!
Kerroin miksi itse harrastan liikuntaa!
Sinua taas näyttää häiritsevän se, että joku kehtaa liikkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHöpöhöpö!
Minulle on aivan sejasama sama miltä joku muu näyttää!
Kerroin miksi itse harrastan liikuntaa!Sinua taas näyttää häiritsevän se, että joku kehtaa liikkua?
No ei se sinänsä häiritse, sen kun liikutte.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tällä naamalla ei saisi koskaan pillua, jos ei kuntoilisi sillä tavalla, että se näkyy kropasta....
En mä ainakaan katso miehessä kroppaa kun haluan seksiä. Luonne on tärkein. Toiseksi se, miten kohtelee minua.
Ap
Ei se urheilu itsessään hyvältä tunnu, mutta se tunne sen jälkeen. Mä tein aikaisemmin itse sen virheen, etten urheillut tarpeeksi usein ja tarpeeksi kovaa, joten en saanut siitä mitään palkitsevaa hyvänolontunnetta jälkeenpäin. Nyt yli vuoden sitkeän ja säännöllisen urheiluharrastuksen jälkeen alan vihdoinkin ymmärtää sen hehkutuksen. Ja mikä fiilis kun tuntee lihaksensa ja voimansa ja notkeutensa koko ajan kehittyvän. Ei enää huvitakaan istua sohvalla.
Jos ymmärrys ei riitä edes tuollaiseen, voisi olla syytä tehdä jotain muutakin kuin istua sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan katso miehessä kroppaa kun haluan seksiä. Luonne on tärkein. Toiseksi se, miten kohtelee minua.
Ap
Poikkeus vahvistaa säännön. Luonne tai köytös ei auta mitään, jos torpataan ulkonäön vuoksi, kun yrittää juttusille.
Minäkin luulin voivani hyvin, kun en paremmasta tiennyt. Kroppa oli terve ja riittävän hyvän näköinen. Liikunnan myötä tuli kuitenkin paljon energisempi olo ja hyvät yöunet, ihon kunto (ja väri) parani ja päänsäryt, flunssat ja muut pikkuvaivat jäi tulematta. Ei ole tarvinnut miettiä lopetanko. Liikunta alkoi tuntua hyvältä vasta, kun kunto oli tarpeeksi kohentunut, nykyän se on nautinto.
T. Entinen sohvaperuna.
Samaa aina ihmettelen. No, ehkä ne saa siitä jotain hyvän olon tunteita. Itse en saa, ja en siis urheile.