En ymmärrä, miksi joku haluaa urheilla, kun voisi istua sohvalla

Vierailija

Enkä ole lihava miehetön köyhä rumakroppainen lähiövalas

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa aina ihmettelen. No, ehkä ne saa siitä jotain hyvän olon tunteita. Itse en saa, ja en siis urheile.

Mulla sama. En saa hyvää oloa liikkumisesta, en ole koskaan saanut. Ja olen ratsastanut, harrastanut nuoruuden mielenhäiriössä afrotanssia, kävellyt, lenkkeillyt hiljaa ja hieman kovempaa, uinut, harjoitellut tennistä.... Että luulis edes joskus tuntuneen hyvältä jos olisi tuntuakseen.
Ap

Vierailija

En minäkään varsinaisesti nauti urheilusta, mutta kyllä se menettelee.

Mutta inhoan sen näköistä kroppaa millä ei urheilla joten urheilen ihan vain siksi, että kroppa pysyy suht timmissä kunnossa.

sohvalla istumalla voi kyllä olla laiha, mutta ei ikinä saa kiinteää urheilullista kroppaa jossa itse viihdyn.

Sohvalla kerkeää kyllä kiitettävästi istua, ei siihen urheiluun mene kuin tunti kun tehokkaasti jumppaa tai reippaasti kävelee tai juoksee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tulet sen joskus tajuamaan. Urheilu on parempaa kuin seksi.

mies

Niin no nuorempana olisikin ollut vaikea valita, kumpaa harrastaisi jos olisi ollut pakko valita, inhosin myös seksiä. Mutta nykyään tykkään kyllä seksistä.
Ap

Vierailija

Pysyy jonkinlainen toimintakyky yllä ehkä vielä tulevaisuudessakin. Selkä kipeytyy, jos vaan istuu sohvalla. Voi syödä enemmän kaikkea hyvää ja silti ulkonäkö pysyy sellaisena, että puolisoa kiinnostaa seksuaalinen kanssakäyminen. Kuntokin riittää em. toimintaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta inhoan sen näköistä kroppaa millä ei urheilla joten urheilen ihan vain siksi, että kroppa pysyy suht timmissä kunnossa.

sohvalla istumalla voi kyllä olla laiha, mutta ei ikinä saa kiinteää urheilullista kroppaa jossa itse viihdyn.

Sohvalla kerkeää kyllä kiitettävästi istua, ei siihen urheiluun mene kuin tunti kun tehokkaasti jumppaa tai reippaasti kävelee tai juoksee.

Tätä juuri pelkäsinkin. Että se on monilla syynä liikkumattomien paheksuntaan. Kun ne saa vain olla sohvalla, joilla ei ole kroppasynroomia.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri pelkäsinkin. Että se on monilla syynä liikkumattomien paheksuntaan. Kun ne saa vain olla sohvalla, joilla ei ole kroppasynroomia.
Ap

Höpöhöpö!

Minulle on aivan sejasama sama miltä joku muu näyttää!
Kerroin miksi itse harrastan liikuntaa!

Sinua taas näyttää häiritsevän se, että joku kehtaa liikkua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Höpöhöpö!

Minulle on aivan sejasama sama miltä joku muu näyttää!
Kerroin miksi itse harrastan liikuntaa!

Sinua taas näyttää häiritsevän se, että joku kehtaa liikkua?

No ei se sinänsä häiritse, sen kun liikutte.
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat