Haluaisitko että miehesi kokisi supistuskivut?

Vierailija

Nyt kun on tuo kipuja simuloiva laite keksitty. Minä ehdottomasti haluaisin. Ihan vaikka vain muutaman supistuksen. Sitä ennen tietenkin itse testaisin onko kipu riittävän kovaa. Olenkohan vähän sadistinen :D

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Todellakin haluaisin :D nauraisin katketakseni vieressä. Joo kuulostaa pahalta, mutta mieskin haluaisi kokeilla tuollaista laitetta, ja meidän huumori antaa kyllä myöten päälle nauramisen. Eriasia oikea synnytys kun siinä on tosi kyseessä.

Vierailija

olen lyönyt munani pyörän tankoon , joten olen todistetusti synnyttänyt kolmoset ilman lääkkeitä joita teille nössönaisille annetaan

Vierailija

En todellakaan. Riittää että minä olen sen "helvetin" kokenut 2 krt.

Mies oli mukana synnytyksissä ja oli ihan tarpeeksi järkyttynyt niin eiköhän se riitä...

Vierailija

Ainoastaan, jos vähättelisi synnytyskipuja. Silloin saisi kokeilla. Eipä muuten kyllä, miksi miehen pitäisi niistä tietää. Kostoksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan, jos vähättelisi synnytyskipuja. Silloin saisi kokeilla. Eipä muuten kyllä, miksi miehen pitäisi niistä tietää. Kostoksi?

Osaisi arvostaa enemmän synnytystä. Vaikka kai se muutenkin arvostaa...

Vierailija

En haluaisi miehen joutuvan kokemaan kipua. En edes vitsinä. Mies olisi kantanu synnytyskivut, jos se olisi ollut mahdollista. Niistä kivuista tartte sen enempää jauhaa tai muistella.

Vierailija

Mitä vittua mä taas luin?

Tällä siis leveilette, ja haluatte miehille kipua? Olette te sekaisin päästänne.

Voi voi uhriparkoja, ihan itse olette haaranne avanneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ja vielä samat ajat mitä itse kärvistelin, eli 3 x 15 tuntia 😆😆😆

Minusta muutama kunnon supistus riittäisi. En sentään haluaisi kiduttaa. Itselläni on kaikki kestäneet useamman vuorokauden ilman tietoa koska helvetti loppuu... sitä ei tarvitsisi kenenkään kokea. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua mä taas luin?

Tällä siis leveilette, ja haluatte miehille kipua? Olette te sekaisin päästänne.

Voi voi uhriparkoja, ihan itse olette haaranne avanneet.

Kyllä se kummasti avartaisi maailmankuvaa kun tajuaisi edes hipun siitä mitä jokaisen lapsen eteen on tehtävä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat