Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nina Lahtinen vetää roolia, esim eilinen MHL. ärsyttävää

Vierailija

Nina Lahtinen on ihan jees näyttelijä näyttelemiseen. Mutta kun hän on ns asiallisissa ohjelmissa vieraana esim Puoli Seitsämän, eilisisessä MHL:ssä niin jotenkin tulee tunne ettei hän ole niissä oma itsensä vaan näyttelee roolia kuten Krisse Salminen. Krissen vetämä rooli esim haastatteluissa on aina ollut hauska, olen tykännyt. Mutta nyt kun Nina Lahtinen ikäänkuin matkii Krisseä niin se kuulostaa ja näyttää todella pöhkölle.

Kommentit (12)

Vierailija

Musta tuntuu, että Lahtinen ei oikein hallitse itseään, että sillä on aina joku sönkkörooli päällä ja hörsyää joka paikassa. Oikea oman elämänsä heittäytyjä ja joka paikassa. Ehkä sekin alkaa jo tökkimään.

Vierailija

Mulle tuli mieleen että oli kännissä eilisessä lähetyksessä. Niin hoikka ja pieni nainen että tulee lasista tai kahdesta jo känniin. Toista se on kun on tällainen ylipainoinen iso nainen saa tonkallisen viiniä juoda että vähän tehoaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen että oli kännissä eilisessä lähetyksessä. Niin hoikka ja pieni nainen että tulee lasista tai kahdesta jo känniin. Toista se on kun on tällainen ylipainoinen iso nainen saa tonkallisen viiniä juoda että vähän tehoaa.

Eikö Niina enää olekaan absolutisti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Viiniä sillä lasissa edessään oli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pääsitkö mittaamaan kyseisen juoman promillepitoisuudet, vai mistä voit tietää ettei kyseessä ollut mehu tai alkoholiton viini?

Vierailija

Tosi ärsyttävä naamanvääntelijä ja aina joku vitun typerä virne naamalla. Miehensä Aku oli putouksen aikoihin vielä hauska mutta ei enää..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pääsitkö mittaamaan kyseisen juoman promillepitoisuudet, vai mistä voit tietää ettei kyseessä ollut mehu tai alkoholiton viini?

Prosentti-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei niina mikään pieni ole. Ainakin 170cm se on ja normaalipainoinen.

Vierailija

Jossain ohjelmassa aikaa sitten oli puhetta alkoholinkäytöstä ja siitä puhumisesta ja ideana oli puhua ihan reilusti, mutta Lahtinenhan alkoi kikatella ihan teinityyliin "voi hih hih, kun mä olin niin hih hih". Ei ollut mitenkään aidon ja reilun oloinen, vaan vetäytyi kuoren taakse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat