Mitä asiaa olet katunut?

Vierailija

Jotain, jota olet tehnyt tai jotain, minkä olet jättänyt tekemättä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En mitään. Olen harkitseva ihminen, ja sen paras puoli on kyky tehdä hyviä päätöksiä, joihin on tyytyväinen vielä vuosien päästä. Kun tuntee itsensä ja ottaa asioista selvää, ei tarvitse katua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olen harkitseva ihminen, ja sen paras puoli on kyky tehdä hyviä päätöksiä, joihin on tyytyväinen vielä vuosien päästä. Kun tuntee itsensä ja ottaa asioista selvää, ei tarvitse katua.
MIkä on salaisuutesi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä on salaisuutesi?
Olen aina ollut tällainen, joten hyvien geenien piikkiin asia täytyy pistää. Minulle on täysin mahdoton ajatus syöksyä suin päin huonoihin päätöksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Talon rakentamista laman aikaan. Esikoisen tekemistä.

Tämä taitaa olla aika yleistä, vaikka ymmärrettävistä syistä sitä ei juuri huudellakaan. Monissa perheissä on se yksi vähän ulkopuolinen lapsi, jolla on eri sukunimi ja vähän eri säännöt, ei pääse yhteisille lomamatkoille jne. Se ehkäisyn käyttäminen opitaan vasta ensimmäisen vahingon jälkeen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä on salaisuutesi?
Olen aina ollut tällainen, joten hyvien geenien piikkiin asia täytyy pistää. Minulle on täysin mahdoton ajatus syöksyä suin päin huonoihin päätöksiin.

Mahtava ominaisuus. T: Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä on salaisuutesi?

Näin tämä taitaa usein olla, että on synnynnäinen temperamenttipiirre. Meillä minä ja veljeni ollaan tässä ääripäät. Minä olen aina ollut impulsiivinen ja syöksynyt moniin typeryyksiin elämässäni impulssieni vietävänä. Mutta rauhallinen, tasainen veljeni ei edes joudu taistelemaan kaikenlaisia hulluja impulsseja vastaan, kun hänellä sellaisia ei edes tule. Hän miettii asiat rauhassa järjellä, eikä häntä piinaa sisäiset äänet jotka milloin houkuttavat ryyppäämään, milloin tuhlaamaan, milloin mitäkin järjetöntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä on salaisuutesi?

Mahtava ominaisuus. T: Ap

Olen samaa mieltä. Tämä on henkilökohtainen supervoimani. Koska yhteiskunta ei arvosta harkitsevuutta vaan "spontaaniutta", "heittäytymistä", "riskinottokykyä" ja niin edelleen, täytyy vain itse hehkuttaa sitä.

Vierailija

En voi sanoa, että katuisin, mutta näin jälkiviisaaana ajattelen, ettei olisi kannattanut sitoutua ensimmäiseen mieheen.
No, kestihän avioliitto 20 vuotta, ja se oli hyvää aikaa, mutta lasteni en toivo sitoutuvan päälle parikymppisinä. Ihminen on silloin vielä niin keskeneräinen ja keskenkasvuinen, että helposti alkaa elää sen toisen ihmisen elämää ja kadottaa itsensä.

Vierailija

Palstatila ei riittäisi, jos niitä alkaisin luetella. On tällä hetkellä sellaiset tunnelmat, että olisi helpompi vastata, mitä joskus olen tehnyt oikein ja ylpeä siitä. 

Tai.... itse asiassa ei tulisi sanaakaan :(

Vierailija

Perseilyä yläasteen matematiikan tunneilla. Jäi se peruspohja saamatta, kun aika meni marginaaliin piirtelyihin ja kikattamiseen.

Harmittanut on monesti sen jälkeen. Lukiossa olikin sitten jo tippunut matikkakelkasta kokonaan eikä riittänyt kiinnostusta opetella jälkikäteen.

Olis kannattanu syventyä kunnolla ja sitten lähteä opiskelemaan jotakin ns. kovaa alaa.

Vaan sitä tikulla silmään.....ja FL löytyy, vieraat kielet + filosofia.

Joskus tulee mietittyä, että jos kerta tonkin verran saa laiskana aikaan, mitäs sitten, jos olisi ahkeroinut itselleen hyvät tiedot matikasta....olis meinaan fysiikka ja kemiakin olleet PALJON helpompia. Ja nämä rupes oikeasti kiinnostamaan sitten päälle parikymppisenä.

Vierailija

Että otin koiran. Kaikki muut valintani pystyn perustelemaan minkä milläkin, eikä ne vaikuta päivittäin negatiivisesti elämääni. Tätä virheliikettä kadun ja ainoa lohtu on, että olen ainoa, joka kärsii, koira ja muu perhe nauttivat elämästään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat