Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet toivovat ystävällisiä pakkeja perusteluineen, joten mitäköhän vastaisin?

Vierailija
17.11.2015 |

Olen deittipalvelussa ja saanut todella paljon yhteydenottoja. Monet ovat kauniiksi kehuneet, mutta eivät ole siitä tehneet laulua.
Yksi on nyt sellainen, joka tuntuu aiheesta laulun tekevän ja minua asia ärsyttää. Olin aikeissa tavatakin tämän henkilön, mutta enää ei kiinnosta edes tavata kun ei osaa muuta kirjoittaa kun kehua ulkonäköäni eri tavoin. Tahdon, että minusta ollaan kiinnostunut ihmisenä eikä näin.... Onhan se toki imartelevaa kun kehutaan, mutta liika on tässäkin asiassa liikaa.
Miten kieltäydyn asiallisesti tapaamisesta, jonka alussa hiukan kuin lupasin jo?
Etten vaan heitä viestejä roskikseen ja estä tms.
Paras vastaaja tähän olisi toki mies (mitä mies toivoisi), mutta uskon, että täällä on naisia, jotka ovat joskus olleet netissä jollakin deittipalstalla ja joutunut vastaavaan ja kiusalliseen tilanteeseen.
Olen kuitenkin luonteeltani kiltti ja tahtoisin osata hoitaa tämän tilanteen nyt kunnialla pois alta.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes perustella, mutta jonkun viestin voisi laittaa eikä lopettaa koko hommaa radiohiljaisuuteen yllättäen. Esim. että oli kiva viestitellä, mutta nyt ei tunnu siltä että haluaisin tavata. Tosi moni nainen tekee niin, että vain lopettaa viestittelyn ja se on rumaa käytöstä. On meillä miehilläkin tunteet.

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Pakkien antaminen ei ole kivaa ja olisi mukavampi ja helpompi vain kadota, mutta kyllä se vain on reilumpaa kertoa heti missä mennään, eikä roikottaa toista epävarmuudessa.

Vierailija
42/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla yhden miehen kanssa sama ongelma. Juteltiin miltei päivittäin (aina miehen aloitteesta) ja ainoat kehut joita sain, oli jatkuva ulkonäköni kehuminen. Olin etsimässä oikeaa suhdetta ja tällöin oletan, että mies arvostaa naisissa muutakin kuin pintaa.

Mielenkiintoni miestä kohtaan hiipui eikä ajatus tapaamisesta ollut enää mieluisa, joten sanoin etten näe meillä olevan juuri mitään yhteistä joten tapaaminen ei ole enää ajankohtainen meidän kohdalla.

Tätä mietin itsekin. Toisaalta on hölmöä sanoa näinkään, koska emme ole juuri keskustelleet. Hän on vain kehunut ja kehunut ja kysynyt milloin voisimme nähdä (luulin alun olevan vain innostusta tmv) ja vastasin tähän rehellisesti, että menee seuraavalle viikolle jolloin alkuviikosta sopisi. Loput on ollut jälleen kehumista yksin, lähettäen viestejä myös silloin kun en ole paikalla ja oitis kun palveluun kirjaudun. Kaikki liittyy ulkonäköön.

Ap

Mikä irvokkainta, olisin ollut kiinnostunut tapaamaan miehen, ellei mies olisi jatkuvasti kiinnittänyt huomiota vain ulkonäkööni :D Vain ulkonäöstä positiivisia puolia etsivät miehet oman kokemukseni mukaan etsivät vain seksiä.

Eihän mies voi sanoa mitään luonteesta tms. kun ette ole vielä tavanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes perustella, mutta jonkun viestin voisi laittaa eikä lopettaa koko hommaa radiohiljaisuuteen yllättäen. Esim. että oli kiva viestitellä, mutta nyt ei tunnu siltä että haluaisin tavata. Tosi moni nainen tekee niin, että vain lopettaa viestittelyn ja se on rumaa käytöstä. On meillä miehilläkin tunteet.

Miksi ihmeessä pitäisi tuhlata aikaansa johonkin "kohteliaaseen" viestittelyyn? Onhan sen sinunkin ajastasi pois. Miksi miesten tunteita ja herkkää egoa pitäisi aina suojella? Ihan samalla tavalla ne miehetkin lopettaa viestittelyn ja yhteydenpidon kuin seinään kun esim. joku kiinnostavampi nainen löytyy. Siinä ei paljon uhrata aikaa selittelyyn.

Vierailija
44/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi tuhlata aikaansa johonkin "kohteliaaseen" viestittelyyn? Onhan sen sinunkin ajastasi pois. Miksi miesten tunteita ja herkkää egoa pitäisi aina suojella? Ihan samalla tavalla ne miehetkin lopettaa viestittelyn ja yhteydenpidon kuin seinään kun esim. joku kiinnostavampi nainen löytyy. Siinä ei paljon uhrata aikaa selittelyyn.

Onko yhden viestin kirjoittaminen suurta ajan tuhlaamista? Se yksi viestihän riittää kohteliaisiin pakkeihin. Se, että miehetkin tekevät niin, ei tee siitä yhtään sen kohteliaampaa.

Vierailija
45/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta aina ei tarvitse laittaa sitä kiitos mutta ei kiitos -viestiä, mutta silloin se olisi ihan kohteliasta jos ollaan jo siinä vaiheessa että tapaamista sovitaan. Tietysti sekin vaikuttaa millainen viestien sävy on ollut, eli onko ollut kevyttä vai syvällisempää.

Vierailija
46/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, minusta ei pitäisi lähteä analysoimaan ihmistä, josta ei mitään tiedä. Ts sinä et tiedä, että kyseinen mies on ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen tai että hän hakee vain edustavaa hauskanpitoseuraa jonkun syvällisemmän sijasta. Oikeasti sinä tiedät vain, että mies on kehunut ulkonäköäsi useamman kerran, eikä ole puhunut juuri muusta. Ja se kyllä vaikuttaa vähän ankealta , joskaan minä en myöskään tiedä, oletko ylipäänsä tarjonnut itsestäsi muuta tietoa johon hän olisi voinut reagoida? jokatapauksessa pointtini on, että sinä et tiedä, millainen mies on, joten älä kirjoita siitä mitään. Kirjoita vain siitä, miltä sinusta tuntuu.  Sinusta tuntuu, että teillä ei oikein synkkaa yhteen, koska yhteistä puheenaihetta ei tunnu löytyvän. Että sinua ei ulkonäköasiat kiinnosta noin paljon.

Tämä on hauskaa miten miehen parinvalintakriteerit (tai seksikumppanien valintakriteerit) syydetään jälleen vain ja ainoastaan naisen viaksi "että nainen ei tarjoa tarpeeksi tietoa" :D

Minä olen keskustellut miesten kanssa koulutuksesta, politiikasta, harrastuksista, elämästä, tulevaisuudesta, mielenkiintomme kohteista, you name it - samanaikaisesti ainoa mitä olen miehiltä kuullut on sen "olet sä niin kaunis" papukaijamainen toistelu eri versioissaan. Sekö on sitten se ainoa syy, että mun kanssani on jaksettu jutella.

Vierailija
47/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti osa meistä miehistäkin tekee samaa. Onko se silti syy tehdä samaa? Ei siihen lopulliseen vastausviestiin mene kovin montaa sekuntia, että oli kiva viestitellä. Sitäpaitsi on aina silti se pieni mahdollisuus että törmää livenä vielä jossain sattumalta.

Vierailija
48/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla yhden miehen kanssa sama ongelma. Juteltiin miltei päivittäin (aina miehen aloitteesta) ja ainoat kehut joita sain, oli jatkuva ulkonäköni kehuminen. Olin etsimässä oikeaa suhdetta ja tällöin oletan, että mies arvostaa naisissa muutakin kuin pintaa.

Mielenkiintoni miestä kohtaan hiipui eikä ajatus tapaamisesta ollut enää mieluisa, joten sanoin etten näe meillä olevan juuri mitään yhteistä joten tapaaminen ei ole enää ajankohtainen meidän kohdalla.

Tätä mietin itsekin. Toisaalta on hölmöä sanoa näinkään, koska emme ole juuri keskustelleet. Hän on vain kehunut ja kehunut ja kysynyt milloin voisimme nähdä (luulin alun olevan vain innostusta tmv) ja vastasin tähän rehellisesti, että menee seuraavalle viikolle jolloin alkuviikosta sopisi. Loput on ollut jälleen kehumista yksin, lähettäen viestejä myös silloin kun en ole paikalla ja oitis kun palveluun kirjaudun. Kaikki liittyy ulkonäköön.

Ap

Mikä irvokkainta, olisin ollut kiinnostunut tapaamaan miehen, ellei mies olisi jatkuvasti kiinnittänyt huomiota vain ulkonäkööni :D Vain ulkonäöstä positiivisia puolia etsivät miehet oman kokemukseni mukaan etsivät vain seksiä.

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta miten niin ei voi sanoa mitään luonteesta. Eikö luonne voi näkyä viestitellessä? Kyllä minä olen ainakin muutaman sällin luonteenpiirteitä nähnyt jo parin viestin perusteella. Yksi kertoi krapulastaan ja juomansa viinan määrästä, toinen kertoi miten paljon hänellä on vientiä milläkin treffipalstalla, kolmas kysyi panettaako. Joo, ei tarvinnut edes tavata näitä, kun osasin jo sanoa, ettei kiinnosta.

Vierailija
49/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Totta kai voi. Kyllä kirjoitellessakin voi huomata esim. hyvän huumorintajun. Tai voi kehua toisen työtä tai harrastuksia kiinnostaviksi, jos nyt kovasti jotain pitää kehua.

Vierailija
50/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän perusteluksi riitä ettei sinua kiinnostakkaan ja pahoittelut.

Jos olisin epävarma olisiko tyypistä johonkin ja tämä ei osaa viedä keskustelua eteenpäin koittaisin aloittaa esim. "oon menossa lounaalle, mikä paikka olis kiva tai mikä leffa olis kiva nähdä tms" vaikka ei siis periaatteessa kiinnostaisi edes tietää mutta että toinen saisi vaihdettua levyä :)

Monesti profiilitekstit/kuvat on sen verran tylsiä ettei näistä saa mitään irti mutta ihmettelen silti ap:n deittiehdokkaan juuttumista yhteen asiaan niin pitkäksi aikaan että tästä joutuu tekemään aloituksen av:hen

Vierailija
51/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin kamalaa raahautua sinne treffeille? Jos ne sovittaisiin vielä alkuiltaan ilman alkoholia.

Omaan vaistoonsa kannattaa aina luottaa ja ne vain yhdet treffitkin vievät jälleen omasta ajasta sen pari tuntia.

Jatkan. Olen kyllä itsekin käynyt treffeillä, jotka on epäilyttäneet jo etukäteen. Silti oli ihan hyvä tehdä se. Saatoin sanoa "Sä vaikutat tosi kivalta noin niinku ihmisenä, mutta ei jäänyt tunnetta että haluaisin tavata uudelleen".

Ja nämä tapaamiset kesti tunnin. Esitin - ja välillä olin oikeastikin - kiireistä. Näin ollen tapaamisen saattoi päättää selkeästi. OK, kerran piti todeta jo viiden minuutin jälkeen että näitä treffejä ei kannata jatkaa, joten tuokaan elämästä käytetty tunti (kahvihetki matkoineen siis) ei ihan hukkaan mennyt.

Ei kannata lähteä treffeille jos vähänkin epäilyttää. Jokin vaistohan siinä varoittaa vaarasta. Tapaamalla miehen, saattaa saada kunnon stalkkerin peräänsä, tai jotain muuta pahaa voi tapahtua.

Vierailija
52/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin kamalaa raahautua sinne treffeille? Jos ne sovittaisiin vielä alkuiltaan ilman alkoholia.

Omaan vaistoonsa kannattaa aina luottaa ja ne vain yhdet treffitkin vievät jälleen omasta ajasta sen pari tuntia.

Jatkan. Olen kyllä itsekin käynyt treffeillä, jotka on epäilyttäneet jo etukäteen. Silti oli ihan hyvä tehdä se. Saatoin sanoa "Sä vaikutat tosi kivalta noin niinku ihmisenä, mutta ei jäänyt tunnetta että haluaisin tavata uudelleen".

Ja nämä tapaamiset kesti tunnin. Esitin - ja välillä olin oikeastikin - kiireistä. Näin ollen tapaamisen saattoi päättää selkeästi. OK, kerran piti todeta jo viiden minuutin jälkeen että näitä treffejä ei kannata jatkaa, joten tuokaan elämästä käytetty tunti (kahvihetki matkoineen siis) ei ihan hukkaan mennyt.

Ei kannata lähteä treffeille jos vähänkin epäilyttää. Jokin vaistohan siinä varoittaa vaarasta. Tapaamalla miehen, saattaa saada kunnon stalkkerin peräänsä, tai jotain muuta pahaa voi tapahtua.

Aika harvoin se mistään vaarasta varoittaa. Suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja ja kunnollisia, suurin vaara on se että pitkästyy. En nyt tarkoita että olisi hyvä idea sopia sokkotreffit metsän keskelle autiotaloon, mutta ei muita ihmisiä tarvitse niin kauheasti pelätä.

Vierailija
53/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö suoraan sanominen ole juuri tylympää? "Minua ei nyt kyllä kiinnosta, sori vaan!"

Eikö lempeämpi tapa ole antaa keskustelun pikkuhiljaa hiipua ja loppua, jotta toisella osapuolella on mahdollisuus tajuta vihje ja poistua kunnialla tilanteesta?

Vierailija
54/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suoraan sanominen ole juuri tylympää? "Minua ei nyt kyllä kiinnosta, sori vaan!"

Eikö lempeämpi tapa ole antaa keskustelun pikkuhiljaa hiipua ja loppua, jotta toisella osapuolella on mahdollisuus tajuta vihje ja poistua kunnialla tilanteesta?

Osa ei käsitä vaan jatkaa viestittelyä.

Vierailija
55/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä että lopettaa viestittelyn jopa yllättäen viestittää sille toiselle ettei arvostanut häntä laisinkaan. Tälläinen fiilis mulle tulee.

Vierailija
56/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ei käsitä vaan jatkaa viestittelyä.

Tai tajuaa, mutta jää kovasti mietityttämään että mikä oli syy. Vähän kuin joka päivä juttelisit jonkun kanssa ja yhtäkkiä hän ei enää puhu sinulle, tai katoaa kokonaan paikalta etkä kuule hänestä enää mitään. Vaikkei toista tunne irl, kyllä se silti aika ikävältä tuntuu.

Vierailija
57/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se, jos vastapuolella olisi sosiaalista pelisilmää ymmärtää tuo vihje. Valitettavan monella nettitreffailijalla ei ole, joten suorat pakit on parempi vaihtoehto. 

Vierailija
58/58 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän antoisasta keskustelustanne ja sain hyviä pohdinnan aiheita itsellenikin ja ennen kaikkea neuvoja.

Uskon, että näillä pärjään.

Haluan kunnioittaa ihmistä eikä kyseinen henkilö ole ollut minulle paha eikä ilkeä.

Kaikki lähti siitä, että hän kehui ja kysyi voisinko tavata. Asumme hyvin lähellä toisiamme sillä sen verran hän itsestään kertoi.

Itse kun ajattelen niin, että jos joku vaikuttaa ok:lta ja etenkin jos profiili miellyttää niin haluan tavata mahdollisimman pian sillä se tuntuu minulle luontevammalta kun jaaritella netissä kauan. Eri asia olisi jos toinen asuisi kaukana eikä tapaamista ihan tuosta vaan järjestettäisikään.

Kuitenkin. Jouduin sanomaan tapaamisen menevän viikon päähän (olin sairaana) eli oli tasan yhteydenotto ja vastaukseni, mutta sen jälkeen hän aloitti tuon yksinpuhelun. Ensin en kerennyt vastaamaan heti ja sen jälkeen en enää tiennyt mitä sanoa kun koko ajan vaan tuli lisää ulkonäön kehuja(nekin aika pitkälle saman toistoa kuinka on kaunis ja söpö...) . Loppujenlopuksi nyt se alkoi ärsyttämään ja haluan siksikin sanoa miehelle asian parhaalla/kauniilla mahdollisella tavalla, että pienikin kiinnostukseni lopahti nyt enkä halua häntä edes tavata, koska tunnen olevani tyly jos en mitään sano. Muutenkin on fiksua jotain selvitystä antaa, koska saatanhan törmätä häneen asuinalueellani ja en voi tietää miten hän reagoi asiaan.

Kehut on kauniita, mutta olisi ennemmin kysynyt minulta jotain itsestäni ihmisenä, luonteestani tai harrastuksistani. Ihan mistä vaan! Osoittanut halua tutustua minuun ihmisenä edes hiukan ja sellaiseen olisin toki vastannut, esittänyt vastakysymyksiä ja keskustelu olisi näin voinut syntyäkin.

Tätä en kuitenkaan varsinaiseksi keskusteluksi nyt miellä ja kiitokset kaikille, jotka antoivat näkökulmaa asiaan ja neuvoja.

Ne seksin vonkaajat on olleet sitten ihan erikseen ja he ovat olleet pääosin joko varattuja tai minua 10vuotta nuorempia. Etsin kuitenkin ainoastaan elämänkumppania tositarkoituksella.

En osaa sanoa mitä tällä miehellä on mielessä ja onko mitään kummempaa, en tunne häntä enkä ole missään vaiheessa sellaista väittänyt tai mollannut häntä täällä. En nyt vaan syttynyt tällä kertaa tälläisestä lähestymistavasta ja itse en ole ulkonäkökeskeinen.

Ap