Miehet toivovat ystävällisiä pakkeja perusteluineen, joten mitäköhän vastaisin?
Olen deittipalvelussa ja saanut todella paljon yhteydenottoja. Monet ovat kauniiksi kehuneet, mutta eivät ole siitä tehneet laulua.
Yksi on nyt sellainen, joka tuntuu aiheesta laulun tekevän ja minua asia ärsyttää. Olin aikeissa tavatakin tämän henkilön, mutta enää ei kiinnosta edes tavata kun ei osaa muuta kirjoittaa kun kehua ulkonäköäni eri tavoin. Tahdon, että minusta ollaan kiinnostunut ihmisenä eikä näin.... Onhan se toki imartelevaa kun kehutaan, mutta liika on tässäkin asiassa liikaa.
Miten kieltäydyn asiallisesti tapaamisesta, jonka alussa hiukan kuin lupasin jo?
Etten vaan heitä viestejä roskikseen ja estä tms.
Paras vastaaja tähän olisi toki mies (mitä mies toivoisi), mutta uskon, että täällä on naisia, jotka ovat joskus olleet netissä jollakin deittipalstalla ja joutunut vastaavaan ja kiusalliseen tilanteeseen.
Olen kuitenkin luonteeltani kiltti ja tahtoisin osata hoitaa tämän tilanteen nyt kunnialla pois alta.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko niin kamalaa raahautua sinne treffeille? Jos ne sovittaisiin vielä alkuiltaan ilman alkoholia.
Omaan vaistoonsa kannattaa aina luottaa ja ne vain yhdet treffitkin vievät jälleen omasta ajasta sen pari tuntia.
Jatkan. Olen kyllä itsekin käynyt treffeillä, jotka on epäilyttäneet jo etukäteen. Silti oli ihan hyvä tehdä se. Saatoin sanoa "Sä vaikutat tosi kivalta noin niinku ihmisenä, mutta ei jäänyt tunnetta että haluaisin tavata uudelleen".
Ja nämä tapaamiset kesti tunnin. Esitin - ja välillä olin oikeastikin - kiireistä. Näin ollen tapaamisen saattoi päättää selkeästi. OK, kerran piti todeta jo viiden minuutin jälkeen että näitä treffejä ei kannata jatkaa, joten tuokaan elämästä käytetty tunti (kahvihetki matkoineen siis) ei ihan hukkaan mennyt.
Sinä teit niin ja toiset tekee toisin. Kumpikaan ei ole väärässä eikä oikeassa ja kumpikin tekee niin kun parhaakseen katsoo ja hyvältä tuntuu. Eikö vaan?
Voisiko joku nyt selittää, miksi minun ehdotukseni sai alapeukkuja, mutta kirjoittajan 10 sai yläpeukkuja, vaikka sisältö on ihan sama?
7
Huoh taas yksi jankkaaja, joka tulee pilaamaan muutoin ihan asiallisen ketjun ketjun.
Tuo on muuten tosi rasittavaa, jos itse etsii parisuhdetta ja sen myös suoraan ilmoittaa, niin silti saa peräänsä nämä pelkän seksin kärttäjät. Sillä siitähän on kyse jos joku vain ulkonäköä hehkuttaa tuolla tavoin. Ap:n kannattaa vain suoraan sanoa että ei halua tavata. Esim että meidän intressit ei nyt taida kohdata, koska etsin itse jotain vakavampaa ja että sulla ilmeisesti on enemmän mielessä pelkkä hauskanpito. Sillä jos mies haluaisi muuta, olisi hän kiinnostunut muustakin kuin ap:n ulkonäöstä. Missään tapauksessa ei kannata lähteä millekään säälitreffeille. Niistä jää vain huono maku suuhun kummallekin osapuolelle ajanhukan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Huoh taas yksi jankkaaja, joka tulee pilaamaan muutoin ihan asiallisen ketjun ketjun.
No anteeksi vain, kun en vain ymmärrä, eikä kukaan selitä. Haluaisin oikeasti tietää, miksi tuo minun ehdotukseni oli noin monen mielestä huono.
Minä olen ollut joskus rehellinen tapailemalleni miehelle (sanoin siis suoraan, että hän on kiva tyyppi, mutta kipinä/mielenkiinto/mikälie oleellinen puuttui), enkä ole IKINÄ saanut niin paljon paskaa niskaan. Seuraavalla kerralla palaan perinteiseen kiertelyyn ja kaarteluun ja välttelyyn.
Sano että olet tavannut mielenkiintoisemman tyypin, jonka kanssa haluat katsoa pidemmälle. Tai sitten olet ihan rehellinen, toivottavasti tyyppi oppii jotain, ja sanot että ei kiinnosta tavata ihmistä, joka on noin ulkonäkökeskeinen.
Tuota, minusta ei pitäisi lähteä analysoimaan ihmistä, josta ei mitään tiedä. Ts sinä et tiedä, että kyseinen mies on ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen tai että hän hakee vain edustavaa hauskanpitoseuraa jonkun syvällisemmän sijasta. Oikeasti sinä tiedät vain, että mies on kehunut ulkonäköäsi useamman kerran, eikä ole puhunut juuri muusta. Ja se kyllä vaikuttaa vähän ankealta , joskaan minä en myöskään tiedä, oletko ylipäänsä tarjonnut itsestäsi muuta tietoa johon hän olisi voinut reagoida? jokatapauksessa pointtini on, että sinä et tiedä, millainen mies on, joten älä kirjoita siitä mitään. Kirjoita vain siitä, miltä sinusta tuntuu. Sinusta tuntuu, että teillä ei oikein synkkaa yhteen, koska yhteistä puheenaihetta ei tunnu löytyvän. Että sinua ei ulkonäköasiat kiinnosta noin paljon.
Miehet joille naisen ulkonäkö on kaikki kaikessa ovat ahdistavia. :/ Ja muutenkin huonoja valintoja. Kun miehen kiinnostus ulkonäköön hiipuu, on jo uusi nainen kiikarissa. Ihan hyvä vaan, että hankkiudut eroon tuollaisesta tyypistä jo alkumetreillä. Voithan kertoa hänelle ihan suoraan, että sinua ahdistaa pinnallisuus ja toivoisit suhteelta vähän syvällisempiä arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Juteltiin miltei päivittäin (aina miehen aloitteesta) ja ainoat kehut joita sain, oli jatkuva ulkonäköni kehuminen.
sanoin etten näe meillä olevan juuri mitään yhteistä joten tapaaminen ei ole enää ajankohtainen meidän kohdalla.
Mistä te oikein juttelitte, jos ette mistään yhteisestä? Ei nimittäin jutustasi saa sellaista kuvaa, että jutun kohteet koskivat vain ulkonäköäsi.
Minusta on vähän kummallista sanoa, ettei mitään yhteistä ole, jos juttua on kuitenkin riittänyt. Voiko tuollaista muka sanoa ystävällisiksi pakeiksi?
:DDDDD
Ensin viikko tai kuukausikaupalla kuunnellaan sitä "voi että sä näytät kauniilta" lepertelyä ja sitten kun pitäisi tehdä jotain muutakin kuin istua tuolilla ja kuunnella kehuja niin homma vihelletään poikki. Hommatkaa koira jos haluatte vain kuunnella kehuja. Oikea toimintamalli noita pillunkiiltosilmissä&runon lurittajia vastaan on todeta ei kiinnosta ensimmäisen tai toisen viestin jälkeen.
Ei tulis miehenä mieleenkään ottaa jotain hempukkaa vakavasti joka kehuisi minun ulkomuotoa(joka on aika urheilullinen) ellen sitten itse etsisi jotain kevyttä seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota, minusta ei pitäisi lähteä analysoimaan ihmistä, josta ei mitään tiedä. Ts sinä et tiedä, että kyseinen mies on ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen tai että hän hakee vain edustavaa hauskanpitoseuraa jonkun syvällisemmän sijasta. Oikeasti sinä tiedät vain, että mies on kehunut ulkonäköäsi useamman kerran, eikä ole puhunut juuri muusta. Ja se kyllä vaikuttaa vähän ankealta , joskaan minä en myöskään tiedä, oletko ylipäänsä tarjonnut itsestäsi muuta tietoa johon hän olisi voinut reagoida? jokatapauksessa pointtini on, että sinä et tiedä, millainen mies on, joten älä kirjoita siitä mitään. Kirjoita vain siitä, miltä sinusta tuntuu. Sinusta tuntuu, että teillä ei oikein synkkaa yhteen, koska yhteistä puheenaihetta ei tunnu löytyvän. Että sinua ei ulkonäköasiat kiinnosta noin paljon.
Ei aloittaja ole mielestäni analysoinut, vaan kertoi että ei pidä jatkuvasta ulkonäön kehumisesta. Ja kyllä ihmisestä voi tietää aika paljonkin viestittelyn perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ensin viikko tai kuukausikaupalla kuunnellaan sitä "voi että sä näytät kauniilta" lepertelyä ja sitten kun pitäisi tehdä jotain muutakin kuin istua tuolilla ja kuunnella kehuja niin homma vihelletään poikki. Hommatkaa koira jos haluatte vain kuunnella kehuja. Oikea toimintamalli noita pillunkiiltosilmissä&runon lurittajia vastaan on todeta ei kiinnosta ensimmäisen tai toisen viestin jälkeen.
Ei tulis miehenä mieleenkään ottaa jotain hempukkaa vakavasti joka kehuisi minun ulkomuotoa(joka on aika urheilullinen) ellen sitten itse etsisi jotain kevyttä seksiseuraa.
Siis tässähän oli juuri kyse siitä, että ei jakseta kuunnella sitä pelkkää lepertelyä.
Vierailija kirjoitti:
Et sä ole nettideitti-ilmoittelijoille mitään selityksiä velkaa.
Kummallinen tämä nykyajan asenne, että jos tuntee jonkun netin kautta, niin se antaa luvan kohdella toista välinpitämättömästi.
Ihmisiä hekin ovat.
Sano vaan ettet halua/pysty enää mennä treffeille ja jos se kysyy syytä, niin sitten kerrot senkin. Turha sitä miestä on kuitenkaan suojella niiden vikojen kuulemiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen tämä nykyajan asenne, että jos tuntee jonkun netin kautta, niin se antaa luvan kohdella toista välinpitämättömästi.
Ihmisiä hekin ovat.
Ihmisiä ovat nekin jotka esim. pitävät sinulle ovea auki. Ei siinä silti muuta tarvita kuin kohtelias kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas? Tässä on väännetty kaikki päinvastoin kuin aloituksessa. Ei tuossa ole mitään järkeä. Aloittaja nimenomaan oli menossa tapaamiseen tuolilla istumisen sijasta ja sitten vihelsi homman poikki kun tuli liikaa niitä kehuja.
Miksi pitää olla noin riidanhaluinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä hekin ovat.
Toisaalta ymmärrän pointtisi, että ei netissä ole oikeus olla ihmisille sen töykeämpi kuin irl:kään, mutta ei kenelläkään silti ole mielestäni velvollisuutta selitellä, miksei halua lähteä toisen kanssa treffeille. Jos minulle tulee joku kadulla ehdottamaan treffejä ja kieltäydyn kohteliaasti, sen pitää riittää eikä siihen tarvita selityksiä. Ei ole mitään kiusallisempaa, kuin keksiä selityksiä ihmiselle, jolle se ei-sana ei riitä.
Ei tarvitse edes perustella, mutta jonkun viestin voisi laittaa eikä lopettaa koko hommaa radiohiljaisuuteen yllättäen. Esim. että oli kiva viestitellä, mutta nyt ei tunnu siltä että haluaisin tavata. Tosi moni nainen tekee niin, että vain lopettaa viestittelyn ja se on rumaa käytöstä. On meillä miehilläkin tunteet.
Niin? Tuo vastaaja kirjoitti samasta asiasta kuin minäkin. Että ei sen kummempia selityksiä, vaan voi vain sanoa, ettei halua edetä pidemmälle.