Miehet toivovat ystävällisiä pakkeja perusteluineen, joten mitäköhän vastaisin?

Vierailija

Olen deittipalvelussa ja saanut todella paljon yhteydenottoja. Monet ovat kauniiksi kehuneet, mutta eivät ole siitä tehneet laulua.
Yksi on nyt sellainen, joka tuntuu aiheesta laulun tekevän ja minua asia ärsyttää. Olin aikeissa tavatakin tämän henkilön, mutta enää ei kiinnosta edes tavata kun ei osaa muuta kirjoittaa kun kehua ulkonäköäni eri tavoin. Tahdon, että minusta ollaan kiinnostunut ihmisenä eikä näin.... Onhan se toki imartelevaa kun kehutaan, mutta liika on tässäkin asiassa liikaa.
Miten kieltäydyn asiallisesti tapaamisesta, jonka alussa hiukan kuin lupasin jo?
Etten vaan heitä viestejä roskikseen ja estä tms.
Paras vastaaja tähän olisi toki mies (mitä mies toivoisi), mutta uskon, että täällä on naisia, jotka ovat joskus olleet netissä jollakin deittipalstalla ja joutunut vastaavaan ja kiusalliseen tilanteeseen.
Olen kuitenkin luonteeltani kiltti ja tahtoisin osata hoitaa tämän tilanteen nyt kunnialla pois alta.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Minulla yhden miehen kanssa sama ongelma. Juteltiin miltei päivittäin (aina miehen aloitteesta) ja ainoat kehut joita sain, oli jatkuva ulkonäköni kehuminen. Olin etsimässä oikeaa suhdetta ja tällöin oletan, että mies arvostaa naisissa muutakin kuin pintaa.

Mielenkiintoni miestä kohtaan hiipui eikä ajatus tapaamisesta ollut enää mieluisa, joten sanoin etten näe meillä olevan juuri mitään yhteistä joten tapaaminen ei ole enää ajankohtainen meidän kohdalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä teitä runkkareita ei täyspäinen nainen rupea katselemaan, terv. Hienohelma

Tuo olisi ihan kamalaa tekstiä. =o
Mainittakoon, että tämä henkilö vaikuttaa hyvin asialliselta muutoin eikä minulla ole syytä olla hänelle ilkeä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla yhden miehen kanssa sama ongelma. Juteltiin miltei päivittäin (aina miehen aloitteesta) ja ainoat kehut joita sain, oli jatkuva ulkonäköni kehuminen. Olin etsimässä oikeaa suhdetta ja tällöin oletan, että mies arvostaa naisissa muutakin kuin pintaa.

Mielenkiintoni miestä kohtaan hiipui eikä ajatus tapaamisesta ollut enää mieluisa, joten sanoin etten näe meillä olevan juuri mitään yhteistä joten tapaaminen ei ole enää ajankohtainen meidän kohdalla.

Tätä mietin itsekin. Toisaalta on hölmöä sanoa näinkään, koska emme ole juuri keskustelleet. Hän on vain kehunut ja kehunut ja kysynyt milloin voisimme nähdä (luulin alun olevan vain innostusta tmv) ja vastasin tähän rehellisesti, että menee seuraavalle viikolle jolloin alkuviikosta sopisi. Loput on ollut jälleen kehumista yksin, lähettäen viestejä myös silloin kun en ole paikalla ja oitis kun palveluun kirjaudun. Kaikki liittyy ulkonäköön.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro sille juuri tuo mitä kirjoitit aloitukseesi.

m38

Tätäkin kerkisin miettiä vaihtoehdoksi, joten kiitän vahvistuksesta. :)
Ehkä sitten on parempi olla vain rehellinen.

Ap

Vierailija

Sanot vaan reippaasti, että tulit katumapäälle. Pehmennä vaikka vähän kertomalla, että sinä et olekaan valmis vielä etenemään pidemmälle. Sehän on totuus, mutta ei siinä tarvitse toisen vikoja lähteä luettelemaan.

Vierailija

Olisiko niin kamalaa raahautua sinne treffeille? Jos ne sovittaisiin vielä alkuiltaan ilman alkoholia.

Sen jälkeen olisi kenties helpompi perustella että tämä on nyt katsottu enkä koe välillämme kemiaa. Nimittäin tuollaisen tapauksen takana voi hyvinkin olla ihan kelpo mies - tai sitten ihan täysin onneton tapaus.

Molemmissa tapauksissa tapaaminen olisi perusteltua. Jos se onkin hyvä mies, niin et ole päästänyt sitä näpeistäsi liian helposti. Jos taas kaverin pitää vähän kehittyä, niin tarjoat hänelle oppitunnin asiasta.

Tärkeintä on kuitenkin se kemia...

Tuolle kakkoselle, joka kommentoi deittipalstalla roikkuvan vaan luusereita - ei se niin mene. Itsekin olen oman rakkaani netistä löytänyt ja sitä ennen kirjoittelin myös muiden kanssa. Ihan fiksuja tapauksia. Siis olihan siellä niitäkin, joiden ulosanti oli pöyristyttävää, mutta myös monta hauskaa ja juttutaitoista miestä.

Vierailija

Minun mielestäni perustelut ovat turhia. Se pitäisi riittää perusteluksi, että ei vaan tunnu oikealta. Voit toki muotoilla asian siististi, että kiitos mielenkiinnostasi, mutta valitettavasti en usko, että meidän kannattaa edetä tästä enää pitemmälle. Vähän niinkuin työhakemuksessa... ;-) Et sä ole nettideitti-ilmoittelijoille mitään selityksiä velkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan reippaasti, että tulit katumapäälle. Pehmennä vaikka vähän kertomalla, että sinä et olekaan valmis vielä etenemään pidemmälle. Sehän on totuus, mutta ei siinä tarvitse toisen vikoja lähteä luettelemaan.
Miksi alapeukut? Ap:han on tullut katumapäälle, eikä halua tämän tyypin kanssa edetä pidemmälle. Mikä tässä nyt on väärää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Ap:han on tullut katumapäälle, eikä halua tämän tyypin kanssa edetä pidemmälle. Mikä tässä nyt on väärää?
Osaisiko joku vastata nyt muutenkin kuin alapeukuilla :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisiko niin kamalaa raahautua sinne treffeille? Jos ne sovittaisiin vielä alkuiltaan ilman alkoholia.

Omaan vaistoonsa kannattaa aina luottaa ja ne vain yhdet treffitkin vievät jälleen omasta ajasta sen pari tuntia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska tuo antaa vain epämääräisen ja vakuuttamattoman syyn. "Eteneminen pidemmälle" on hassu, koska juttu ei ole edennyt vielä lainkaan ja tuo lause liitetään yleensä jo tapailussa myöhemmin tuleviin vaiheisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska tuo antaa vain epämääräisen ja vakuuttamattoman syyn. "Eteneminen pidemmälle" on hassu, koska juttu ei ole edennyt vielä lainkaan ja tuo lause liitetään yleensä jo tapailussa myöhemmin tuleviin vaiheisiin.

No kyllä minusta irl tapaaminen on jo etenemistä. Eihän kaikkien kanssa haluta edes tavata.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat