Miksi kukaan haluaa käyttää yöpaitaa? Pyjama on paljon mukavampi

Vierailija

Taas kaikki joulukuvastot tursuaa näitä perusyöpaitoja mutta kuka oikeasti tykkää niistä? Yksi epämukavimmista vaatteista mitä on. Jos se on lyhyt, siinä tulee vilu ja jos se on pitkä se helma kuitenkin kääriytyy epämukavaksi rullaksi.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Pitkät kalsarit ja joku isoo pehmeä paita, pitkät hihat ja mielellään huppu kun niskaa paleltaa aina yöllä. Ja tietysti parit paksut villasukat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi kukaan haluaa käyttää mitään päällään yöllä. Itse olen aina nukkunut alasti.

Koska harva viitsii vaihtaa lakanoita joka päivä tai vaihtoehtoisesti nukkua hikisissä ja eritteisissä lakanoissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitkät kalsarit ja joku isoo pehmeä paita, pitkät hihat ja mielellään huppu kun niskaa paleltaa aina yöllä. Ja tietysti parit paksut villasukat.

Asutko teltassa??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi kukaan haluaa käyttää mitään päällään yöllä. Itse olen aina nukkunut alasti.

Koska harva viitsii vaihtaa lakanoita joka päivä tai vaihtoehtoisesti nukkua hikisissä ja eritteisissä lakanoissa.

Vaihdatko sä yövaatteett joka päivä? Mä en.

Vierailija

Alastinukkuvat on ällöjä, ihminen hikoilee kuitenkin runsaasti nukkuessaan ja naisilla tulee aina jotain pientä eritettä jalkovälistä. Varmaan tosi mukavaa mennä sellaiseen sänkyyn suihkun jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaihdatko sä yövaatteett joka päivä? Mä en.

Alushousut todellakin vaihdan ja jos käytän pyjamahousuja ilman pikkareita nin tietysti vaihdan nekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Asutko teltassa??

Olen vilukki. Kämpän mittari pakko olla +25 ja silti palelen. Vaatetuksen lisäksi pari isoa peittoa päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole samanlaisia limapilluja jotka ne lakanat sotkisivat. Ääliö.

Hahhah. Arvasinkin että joku kommentoi tällaista. Emätin puhdistuu luonnollisesti nimenomaan eritteiden kautta, ja jos on normaali ovulaatio niin jopa sitä limaakin erittyy.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat