Miksi kukaan haluaa käyttää yöpaitaa? Pyjama on paljon mukavampi
Taas kaikki joulukuvastot tursuaa näitä perusyöpaitoja mutta kuka oikeasti tykkää niistä? Yksi epämukavimmista vaatteista mitä on. Jos se on lyhyt, siinä tulee vilu ja jos se on pitkä se helma kuitenkin kääriytyy epämukavaksi rullaksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisia kuivapilluja täällä :D No kätevää kun on sitten pikkarit aina puhtaat vaikka käyttäis viikon.
Oletko ajatellut, että itse synnytät limaongelmasi, kun et anna alapääsi tuulettua koskaan.
Itse nukut kokonaan ilman peittoa haara-asennossa? Ei alushousuja pakko ole käyttää, voi käyttää vaikka niitä pyjamahousuja.
Suurinpiirtein. Ja ikkuna auki.
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit riittää. Ahdistaa ajatuskin nukkua vaatteet päällä.
Gynekologi sanoi tv:ssä, että pikkarit aiheuttaa tulehduksia, mitähän sitten pyjamahousut saavatkaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole samanlaisia limapilluja jotka ne lakanat sotkisivat. Ääliö.
Hahhah. Arvasinkin että joku kommentoi tällaista. Emätin puhdistuu luonnollisesti nimenomaan eritteiden kautta, ja jos on normaali ovulaatio niin jopa sitä limaakin erittyy.
Ei yleensä sentään lakanoihin asti. Eikä edes pyjamaan.
Noita joulukuvastoja selaillessa ja kauppoja kierrellessäni mietin, että miksi joka paikka on täynnä niitä rumia, säkkimäisiä ja mahd. seksittömiä pyjamia ja paituleita? Miksi on mahdotonta löytää kauniita, naisellisia ja jopa seksikkäitä yöasuja ja vielä kohtuuhintaan? Jos haluaa ostaa nätin yöasun, joutuu kävelemään erikoisliikkeeseen, enkä mä ainakaan halua maksaa 100 € jostain yöpaidasta, eikä olis varaakaan!
Ostin juuri kivat pyjamahousut KappAhlista, oli montaa kuosia ja väriä valikoimaa.
http://www.kappahl.com/fi-FI/temporary/skickade-till-oversattningar-1/3…
Vierailija kirjoitti:
Noita joulukuvastoja selaillessa ja kauppoja kierrellessäni mietin, että miksi joka paikka on täynnä niitä rumia, säkkimäisiä ja mahd. seksittömiä pyjamia ja paituleita? Miksi on mahdotonta löytää kauniita, naisellisia ja jopa seksikkäitä yöasuja ja vielä kohtuuhintaan? Jos haluaa ostaa nätin yöasun, joutuu kävelemään erikoisliikkeeseen, enkä mä ainakaan halua maksaa 100 € jostain yöpaidasta, eikä olis varaakaan!
http://www.asos.com/women/lingerie-nightwear/cat/pgecategory.aspx?cid=6…
Eikös alapäätä pidä tuulettaa öisin? Ja kaikki kuminauhat hiertää yöllä.Ja yöpaidan vaihdanjoka ilta puhtaaseen.
No tuo vajaatoiminta mulla on, sen lisäksi ikkuna auki ja usein peitto pois alaruumiin päältä. Että varmasti tuulettuu.