Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan haluaa käyttää yöpaitaa? Pyjama on paljon mukavampi

Vierailija
17.11.2015 |

Taas kaikki joulukuvastot tursuaa näitä perusyöpaitoja mutta kuka oikeasti tykkää niistä? Yksi epämukavimmista vaatteista mitä on. Jos se on lyhyt, siinä tulee vilu ja jos se on pitkä se helma kuitenkin kääriytyy epämukavaksi rullaksi.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi kukaan haluaa käyttää mitään päällään yöllä. Itse olen aina nukkunut alasti.

Koska harva viitsii vaihtaa lakanoita joka päivä tai vaihtoehtoisesti nukkua hikisissä ja eritteisissä lakanoissa.

Suihku? Nevö hööd?

Sulla on sängyssä suihku :D Ihminen hikoilee keskimäärin puoli litraa nukkuessaan.

Aivan varmasti, jos on vaatteet ja peitto päällä. :D

Ei vaan jos on normaali aineenvaihdunta. Toki kilpirauhasen vajaatoiminnssa tms. voi hikoilu olla epänormaalin vähäistä.

No tuo vajaatoiminta mulla on, sen lisäksi ikkuna auki ja usein peitto pois alaruumiin päältä. Että varmasti tuulettuu.

Vierailija
42/49 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia kuivapilluja täällä :D No kätevää kun on sitten pikkarit aina puhtaat vaikka käyttäis viikon.

Oletko ajatellut, että itse synnytät limaongelmasi, kun et anna alapääsi tuulettua koskaan.

Itse nukut kokonaan ilman peittoa haara-asennossa? Ei alushousuja pakko ole käyttää, voi käyttää vaikka niitä pyjamahousuja.

Suurinpiirtein. Ja ikkuna auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkarit riittää. Ahdistaa ajatuskin nukkua vaatteet päällä.

Gynekologi sanoi tv:ssä, että pikkarit aiheuttaa tulehduksia, mitähän sitten pyjamahousut saavatkaan aikaan.

Vierailija
44/49 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole samanlaisia limapilluja jotka ne lakanat sotkisivat. Ääliö.

Hahhah. Arvasinkin että joku kommentoi tällaista. Emätin puhdistuu luonnollisesti nimenomaan eritteiden kautta, ja jos on normaali ovulaatio niin jopa sitä limaakin erittyy.

Ei yleensä sentään lakanoihin asti. Eikä edes pyjamaan.

Vierailija
45/49 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita joulukuvastoja selaillessa ja  kauppoja kierrellessäni mietin, että miksi joka paikka on täynnä niitä rumia, säkkimäisiä ja mahd. seksittömiä pyjamia ja paituleita? Miksi on mahdotonta löytää kauniita, naisellisia ja jopa seksikkäitä yöasuja ja vielä kohtuuhintaan? Jos haluaa ostaa nätin yöasun, joutuu kävelemään erikoisliikkeeseen, enkä mä ainakaan halua maksaa 100 € jostain yöpaidasta, eikä olis varaakaan!

Vierailija
46/49 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri kivat pyjamahousut KappAhlista, oli montaa kuosia ja väriä valikoimaa.

http://www.kappahl.com/fi-FI/temporary/skickade-till-oversattningar-1/3…

Vierailija
47/49 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita joulukuvastoja selaillessa ja  kauppoja kierrellessäni mietin, että miksi joka paikka on täynnä niitä rumia, säkkimäisiä ja mahd. seksittömiä pyjamia ja paituleita? Miksi on mahdotonta löytää kauniita, naisellisia ja jopa seksikkäitä yöasuja ja vielä kohtuuhintaan? Jos haluaa ostaa nätin yöasun, joutuu kävelemään erikoisliikkeeseen, enkä mä ainakaan halua maksaa 100 € jostain yöpaidasta, eikä olis varaakaan!

http://www.asos.com/women/lingerie-nightwear/cat/pgecategory.aspx?cid=6…

Vierailija
48/49 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/49 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös alapäätä pidä tuulettaa öisin? Ja kaikki kuminauhat hiertää yöllä.Ja yöpaidan vaihdanjoka ilta puhtaaseen.