Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko kukaan palstanainen vieraiden miesten huomiosta?

Vierailija
09.02.2025 |

Siis katseista, flirtistä tms. pikkuhuomiosta, eikä mistään puristelusta tai dickpickien vastaanotosta. Mikäli nautit, millaisia ajatuksia tilanteet herättävät?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ovat vaivaannuttavia. Nuorempana joo, silloin se boostasi itsetuntoa. Joka kai sitten paisui niin, että nykyään tuollainen ennemmin inhottaa kuin ihastuttaa:D ja tosi hyvä niin, oli aika kamalaa olla niin riippuvainen muiden huomiosta..

Mutta tiedän kyllä ihmisiä jotka pitää tuota ihan vaan mukavana kanssakäymisenä, puhtaasti vaan päivän piristeenä. Vastaavat flirttiin jne. Ja sitten tiedän myös niitä, joilla on ehkä huonoja kokemuksia ja joille ihan kivakin lähestyminen on pelottavaa.

Jos siis (mies) tykkää itse flirttailla ja ottaa kontaktia noin, niin kannattaa opetella tunnistamaan reaktiot ja lopettaa heti alkuunsa jos toinen ei ole mukana.

Vierailija
2/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas asiallinen vastaus. Kiitokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti. En ole niin epätoivoinen.

Vierailija
4/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vieraat taitaa useimpia pelottaa, vähän tutut on turvallisempia ja voi tuntua kivalta oikein tehtynä.

Vierailija
5/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#todellinenmiesvihanäkyväksi 

Vierailija
6/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, muista palstanaisista en tiedä.

Vierailija
7/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nautin, se on tosi imartelevaa. En ymmärrä miksen nauttisi. 

Vierailija
8/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minähän saan kaikenmoista huomiota, kaikki erilaista. On tuijotusta, randomia kommentointia (joka ei liity minuun), on suoraa flirttiä sun muuta sellaista. Keitän ensin kaffia ja kerron sitten lisää.

Vierailija
9/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti. En ole niin epätoivoinen.

Itse en ole epätoivoinen mutta tykkään naisilta saamasta huomioista. Eli ei huomiosta pitäminen välttämättä kerro epätoivosta.

t. Ap

Vierailija
10/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jokapäivä🐒

Vierailija
11/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöelämässä tuo on toivottua, työpaikalla ei.

Vierailija
12/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vieraat taitaa useimpia pelottaa, vähän tutut on turvallisempia ja voi tuntua kivalta oikein tehtynä.

Millainen on vähän tutumpi mies jolta saatu huomio on kivaa? Työkaveri, naapuri, tms.?

Vierailija
13/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana huomio oli ahdistavaa, enkä osannut tarpeeksi suorasanaisesti torjua lähempiä tutustumisyrityksiä. 

Nykyään yleensä nautin katseista ja muusta pienestä flirtistä, kommenteistakin, kunhan mies ei oleta vastaamiseni johtavan mihinkään. Olen kohta 40, joten tuskinpa tämä kovin kauaa enää jatkuu.

Vierailija
14/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana huomio oli ahdistavaa, enkä osannut tarpeeksi suorasanaisesti torjua lähempiä tutustumisyrityksiä. 

Nykyään yleensä nautin katseista ja muusta pienestä flirtistä, kommenteistakin, kunhan mies ei oleta vastaamiseni johtavan mihinkään. Olen kohta 40, joten tuskinpa tämä kovin kauaa enää jatkuu.

Palaatko ajatuksissasi koskaan noihin tilanteisiin, vai ovatko ne vain sen hetken hupia?

Vierailija
15/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi, että nautin, mutta kivaahan se on. Olen ihan tottunutkin sellaiseen, ja saan huomiota vielä yli nelikymppisenäkin. Mikäs siinä, ei se mitään vakavaa ole.

Vierailija
16/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli ihan se ja sama, nyt vanhempana ällöttää. Jos on vaikka lapsi pahasti sairaana kotona isänsä kanssa ja poikkean kauppaan, niin kyllä ärsyttää kun joku rupeaa siellä flirttailemaan. 

Vierailija
17/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on vähän tutumpi mies jolta saatu huomio on kivaa? Työkaveri, naapuri, tms.?

Nuorena vaikka ystävän poikakaverin kaveri (jos oli kiva).

Vierailija
18/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaasta flirtistä nautin kyllä. Mutta joo mikään limainen läähpuuh ei oo mun makuun

Vierailija
19/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaasta ja kivasta kyllä, olisi kiva joskus kokea että joku noteeraisi minut jotenkin viehättävänä. 

Vierailija
20/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi